Παράπονα, πολλά παράπονα, δέχονται οι τράπεζες λόγω υψηλών… τηλεφωνικών χρεώσεων. Μπορεί Εθνική, Eurobank, Alpha και Πειραιώς να στάθηκαν, και με το παραπάνω, στο ύψος των περιστάσεων και να αντιμετώπισαν με επιτυχία τις μεγάλες προκλήσεις που δημιούργησε η πανδημία στην εξυπηρέτηση των πελατών τους, ωστόσο ο μεγάλος όγκος αυτών που εξυπηρετήθηκε τηλεφωνικά δεν ενθουσιάστηκε καθώς ο χρόνος αναμονής ήταν μεγάλος. Αυτό όμως που πυροδότησε τα παράπονα ήταν οι λογαριασμοί τηλεφώνου όπου –όσοι χρησιμοποίησαν κινητό- είδαν χρεώσεις που ξεπέρασαν τα 10 ακόμα και τα 15 ευρώ εξαιτίας της μεγάλης αναμονής στα call centers των τραπεζών.
Από την πλευρά των τραπεζών αναφέρουν ότι οι όποιες χρεώσεις επιβάλλονται από τους παρόχους και σημειώνουν ότι σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες για τις υπηρεσίες phone banking υπάρχει χρέωση από τις τράπεζες.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου