.

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ 8 ΜΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ 1ης ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ !!!

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ
Η οργανωμένη, συλλογική προσφυγή στην Δικαιοσύνη, με την υποστήριξη μιας εξειδικευμένης Επιστημονικής Ομάδας Νομικών, Δικηγόρων, Οικονομολόγων, Λογιστών, Πραγματογνωμόνων, Δικαστικών Επιμελητών, Μαθηματικών, Αναλογιστών, Τραπεζικών Διαμεσολαβητών & Τραπεζικών Στελεχών, είναι σήμερα το μοναδικό όπλο αποτελεσματικής άμυνας των Δανειοληπτών, κόντρα στην αυθαιρεσία του τραπεζικού συστήματος. Και, η ΥΠΕΡΒΑΣΗ, έκανε αυτή την πολυτέλεια των τραπεζών και των λίγων προνομιούχων, πράξη για τους πολλούς Δανειολήπτες !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :
http://www.kinima-ypervasi.gr/2016/10/blog-post_49.html


Σύμφωνα με τα από 28/02/2020 στοιχεία της Ειδικής Γραμματείας Ιδιωτικού Χρέους, σε κάθε 4.000 Κόκκινους Δανειολήπτες, οι 3.999 είναι ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΤΕΣ!!!
http://www.keyd.gov.gr/platform_statistics/

Αντί να καταργήσουν αυτή την αθλιότητα, που νομοθέτησαν οι νεοφιλελεύθεροι Συριζαίοι της Σχολής του Σικάγου, και να την αντικαταστήσουν με μια πραγματική, οριζόντια Προστασία της 1ης Κατοικίας, διαπραγματεύονται την παράτασή της, προκειμένου, έτσι, μέχρι 31/12/2020, να προστατευτούν έστω άλλοι τόσοι και το στατιστικό των Στρατηγικών Κακοπληρωτών να μειωθεί, από 3.999/4000, στους 3.998/4000.

Τεράστια επιτυχία !!!



1 σχόλιο :

  1. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ 1990 ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΟ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΝΑ ΤΗΝ ΔΟΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΛΕΓΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ..... ΑΥΤΟΙ ΝΑΣΟΥ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ-ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ 1800 ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟ ΣΟΥΞΕ ΑΓΩ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΩ ΠΡΟΙΚΑ..........ΓΛΕΝΤΑΓΑΝ .ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ------ ΣΕ ΡΩΤΩ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΑΥΤΟΙ ΝΑΙ ΗΗΗ ΟΧΙ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

SSL Certificates