ΥΠΟΠΤΟΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΓΙΑ ΕΜΜΕΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Σύμφωνα με την Ημερησία οι ελεγκτικές υπηρεσίες έχουν ήδη καταρτίσει λίστα επωνύμων οι οποίοι σύντομα αναμένεται να κληθούν για να δώσουν διευκρινίσεις στα πλαίσια ελέγχου !!!
Δεκάδες διάσημοι χρήστες του Instagram φέρονται να έχουν πιαστεί στην... απόχη των ελεγκτικών υπηρεσιών ως ύποπτοι φοροδιαφυγής, καθώς η ΑΑΔΕ θεωρεί ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι πραγματοποιούν έμμεση διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς να δηλώνουν το σχετικό εισόδημα στη φορολογική τους δήλωση.
Μάλιστα, οι ελεγκτές αναμένεται να επεκτείνουν την έρευνά τους και στις επιχειρήσεις οι οποίες χρησιμοποιούν αυτή την πρακτική διαφήμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχουν, προκειμένουν να διαπιστωθεί αν αυτές εκδίδουν τα σχετικά παραστατικά.
Όπως αναφέρει η Ημερησία σε σχετικό ρεπορτάζ της, υπάρχουν πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες οι ελεγκτικές υπηρεσίες έχουν ήδη καταρτίσει λίστα επωνύμων, που έχουν εντοπιστεί να εφαρμόζουν την πρακτική της έμμεσης διαφήμισης μέσω Instagram, οι οποίοι σύντομα αναμένεται να κληθούν για να δώσουν διευκρινίσεις στα πλαίσια ελέγχου.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, το φαινόμενο έχει πάρει τη μορφή "χιονοστιβάδας" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τα σχετικά εισοδήματα να κινούνται κάτω από το ραντάρ των ελεγκτικών υπηρεσιών της Εφορίας.
Από την αρχική έρευνα που έχει διενεργηθεί οι ελεγκτές έχουν διαπιστώσει ότι δεν διαφημίζονται μόνο ρούχα και παπούτσια. Έμμεσα διαφημίζονται υπηρεσίες κομμωτικής, πλαστικοί χειρουργοί, ταξιδιωτικά γραφεία, κέντρα αδυνατίσματος, είδη διατροφής, δερματολογικά κέντρα κλπ.
Σύμφωνα με την Ημερησία οι ελεγκτικές υπηρεσίες έχουν ήδη καταρτίσει λίστα επωνύμων οι οποίοι σύντομα αναμένεται να κληθούν για να δώσουν διευκρινίσεις στα πλαίσια ελέγχου !!!
Δεκάδες διάσημοι χρήστες του Instagram φέρονται να έχουν πιαστεί στην... απόχη των ελεγκτικών υπηρεσιών ως ύποπτοι φοροδιαφυγής, καθώς η ΑΑΔΕ θεωρεί ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι πραγματοποιούν έμμεση διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς να δηλώνουν το σχετικό εισόδημα στη φορολογική τους δήλωση.
Μάλιστα, οι ελεγκτές αναμένεται να επεκτείνουν την έρευνά τους και στις επιχειρήσεις οι οποίες χρησιμοποιούν αυτή την πρακτική διαφήμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχουν, προκειμένουν να διαπιστωθεί αν αυτές εκδίδουν τα σχετικά παραστατικά.
Όπως αναφέρει η Ημερησία σε σχετικό ρεπορτάζ της, υπάρχουν πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες οι ελεγκτικές υπηρεσίες έχουν ήδη καταρτίσει λίστα επωνύμων, που έχουν εντοπιστεί να εφαρμόζουν την πρακτική της έμμεσης διαφήμισης μέσω Instagram, οι οποίοι σύντομα αναμένεται να κληθούν για να δώσουν διευκρινίσεις στα πλαίσια ελέγχου.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, το φαινόμενο έχει πάρει τη μορφή "χιονοστιβάδας" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τα σχετικά εισοδήματα να κινούνται κάτω από το ραντάρ των ελεγκτικών υπηρεσιών της Εφορίας.
Από την αρχική έρευνα που έχει διενεργηθεί οι ελεγκτές έχουν διαπιστώσει ότι δεν διαφημίζονται μόνο ρούχα και παπούτσια. Έμμεσα διαφημίζονται υπηρεσίες κομμωτικής, πλαστικοί χειρουργοί, ταξιδιωτικά γραφεία, κέντρα αδυνατίσματος, είδη διατροφής, δερματολογικά κέντρα κλπ.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου