ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ:
https://www.kinima-ypervasi.gr/2017/10/blog-post_997.html
Χωρίς φραγμό λειτουργούν οι εισπρακτικές εταιρείες οι οποίες έχουν γράψει στα παλιά τους τα παπούτσια τους νόμους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.Τηλεφωνούν σε ανυποψίαστους δανειολήπτες και με απειλές προσπαθούν να τους πείσουν να καταβάλουν χρηματικά ποσά για τα δάνεια τα οποία είχαν λάβει.
Το πιο εξοργιστικό είναι ότι οι εισπρακτικές εταιρείες τηλεφωνούν σε δανειολήπτες ακόμα και για… πέντε ευρώ.
Πρόσφατα πάντως, είχαν επιβληθεί πρόστιμο συνολικού ύψους 160.500 ευρώ σε εισπρακτικές εταιρείες από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Τα παραπάνω πρόστιμα που αφορούν την επιβολή συνολικά 21 διοικητικών κυρώσεων για παραβάσεις όπως μεγάλη συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών –καθώς συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους τηλεφωνικούς καταλόγους–, κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας, όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη, χρέωση ποσού για εξώδικη ενημέρωση κ.ά.
Τα προβλήματα που έχουν διαπιστωθεί εδώ και πολύ καιρό οδήγησαν τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή να συγκροτήσει ομάδα εργασίας με αντικείμενο την αναθεώρηση του σχετικού θεσμικού πλαισίου (νόμος 3758/2009, ο οποίος τροποποιήθηκε ελαφρώς με τον νόμο 4038/2012).
https://www.kinima-ypervasi.gr/2017/10/blog-post_997.html
Το πιο εξοργιστικό είναι ότι οι εισπρακτικές εταιρείες τηλεφωνούν σε δανειολήπτες ακόμα και για… πέντε ευρώ.
Πρόσφατα πάντως, είχαν επιβληθεί πρόστιμο συνολικού ύψους 160.500 ευρώ σε εισπρακτικές εταιρείες από την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Τα παραπάνω πρόστιμα που αφορούν την επιβολή συνολικά 21 διοικητικών κυρώσεων για παραβάσεις όπως μεγάλη συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών –καθώς συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους τηλεφωνικούς καταλόγους–, κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας, όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη, χρέωση ποσού για εξώδικη ενημέρωση κ.ά.
Τα προβλήματα που έχουν διαπιστωθεί εδώ και πολύ καιρό οδήγησαν τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή να συγκροτήσει ομάδα εργασίας με αντικείμενο την αναθεώρηση του σχετικού θεσμικού πλαισίου (νόμος 3758/2009, ο οποίος τροποποιήθηκε ελαφρώς με τον νόμο 4038/2012).
ΠΗΓΗ: fonaklas.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου