.

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗ...ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ !!!



Ένας Έλληνας ορίζεται υφυπουργός σε κυβέρνηση αφρικανικής χώρας.

Ο λόγος για τον Βαγγέλη Χαριτάτο, από την Κεφαλλονιά, ο οποίος είναι νέος υφυπουργός Γεωργίας και Υδάτων της Ζιμπάμπουε.

Ο 32χρονος πολιτικός μίλησε στο protothema για τοn νέο του ρόλο και τη σχέση του με την Ελλάδα. O ίδιος ορκίστηκε, πριν από λίγες ημέρες, μέλος στην κυβέρνηση αφού τουλάχιστον 24.000 πολίτες της Ζιμπάμπουε τον εμπιστεύτηκαν.

Ο Βαγγέλης Χαριτάτος, είναι ο δεύτερος Έλληνας που μπαίνει στην κυβέρνηση της αφρικανικής χώρας, μιας και ο πρώτος ήταν ο πατέρας του, Πέτρος Χαριτάτος, το 2005.

«Είμαι περήφανος και είναι μεγάλη τιμή για εμένα να είμαι ο υφυπουργός Γεωργίας και Υδάτων στη χώρα μου. Έχω συγγενείς στην Ελλάδα, αλλά δυστυχώς δεν έχω καμία επαφή με κανένα μέλος της οικογένειας από τη Σάμη της Κεφαλλονιάς», δηλώνει.

Ο βουλευτής είναι δεύτερης γενιάς ομογενής με πτυχία στις πολιτικές επιστήμες και στα οικονομικά. Ο πατέρας του ήρθε πρώτη φορά στη Ζιμπάμπουε το 1956 από την Κεφαλλονιά και ασχολήθηκε με την αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική.

Μάλιστα, η οικογένεια Χαριτάτου διαθέτει και ένα ορυχείο χρυσού ενώ ασχολείται με τα σιτηρά. Στον αντίποδα, η μητέρα του, Άντζελα, έχει καταγωγή από την Τήνο, αλλά ο ίδιος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην αφρικανική χώρα.

«Τον περασμένο Ιούνιο, είχαμε προγραμματίσει ένα ταξίδι στην Κεφαλλονιά αλλά η σύζυγός μου έμεινε έγκυος στο τρίτο μας παιδί και λόγω της εγκυμοσύνης ακυρώσαμε το ταξίδι. Ωστόσο, με την πρώτη ευκαιρία θα την επισκεφθούμε».

Ο πρόεδρος της Ζιμπάμπουε, Έμερσον Μνανγκάγκουα, ο οποίος κέρδισε τις εκλογές της 30ης Ιουλίου έχει ζητήσει από τους συμπατριώτες του να ενωθούν και να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη της οικονομίας. Σε αυτό το πλαίσιο, ανέθεσε, τον Σεπτέμβριο, τη θέση του υφυπουργού Γεωργίας στον κο Χαριτάτο.

«Το υπουργείο στο οποίο πλέον υπηρετώ είναι εξαιρετικά μεγάλο. Σκοπός μου όπως και του προέδρου είναι να προχωρήσουμε στην ανάπτυξη και να αυξήσουμε το μέσο εισόδημα μέχρι το 2030. Η γεωργία είναι η ραχοκοκαλιά της οικονομίας και θα επικεντρωθώ σε αυτόν τον τομέα», εκφράζει στο ΘΕΜΑ.

«Η Δημοκρατία της Ζιμπάμπουε με την Ελλάδα έχουν πολύ καλές σχέσεις και ευελπιστώ να τις ενισχύσω. Έχω άριστες σχέσεις και με τον Έλληνα πρέσβη κ. Μαρκαντωνάτο αλλά και με τον υφυπουργό Εξωτερικών της Ελλάδας κ. Τέρενς Κουίκ. Έχω καταστήσει σαφές και στους δυο οι πόρτες μου θα είναι πάντα ανοιχτές».

Θυμίζουμε πως την αποκάλυψη είχε κάνει ο Έλληνας υφυπουργός Εξωτερικών, Τέρενς Κουίκ, ο οποίος και ανήρτησε την είδηση στο twitter.


ΠΗΓΗ: todaypress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates