ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΗΝ INTRUM
Συγνώμη για την ταλαιπωρία .... η απάντηση της Eurobank!!!

Συγνώμη για την ταλαιπωρία .... η απάντηση της Eurobank!!!

Σε επίδοση εξώδικης διαμαρτυρίας προς τη Eurobank προέβη ο Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Β. Ελλάδος, μετά από την ενέργεια της τράπεζας να μεταβιβάσει προσωπικά δεδομένα πελατών της-μελών του Συλλόγου σε τρίτους. Οι συγκεκριμένοι δανειολήπτες είχαν εγκαίρως ενημερώσει την τράπεζα ότι δεν συναινούν στη μεταβίβαση των προσωπικών τους δεδομένων. Η τράπεζα Eurobank αγνόησε την απόφαση των πελατών της και προχώρησε στη δίχως συναίνεση διαβίβαση των προσωπικών τους δεδομένων στην Intrum Hellas Dac με έδρα το Δουβλίνο της Ιρλανδίας.
Η Eurobank ζήτησε συγγνώμη, αναγνωρίζοντας το λάθος της και υποσχέθηκε να επικοινωνήσει με τους εν λόγω δανειολήπτες-μέλη του Συλλόγου. Σε κάθε περίπτωση ο Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Β. Ελλάδος είναι αποφασισμένος να εξαντλήσει όλα τα νόμιμα ένδικα μέσα για την προστασία των μελών του, καθώς η συγγνώμη της τράπεζας δεν διορθώνει την κατάσταση.
Κλικ εδώ.
πηγη: radio1d.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου