ΠΟΛ.1213/2017
Σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 22 του ν. 2367/1953 δεν υφίσταται διάκριση των οχημάτων τα οποία δύνανται να τεθούν σε ακινησία στη ΔΟΥ.
Σημειώνεται ότι λόγοι αναγκαστικής ακινησίας, είναι η κλοπή ή υπεξαίρεση οχήματος, καθώς και η ανωτέρα βία, όπως στην περίπτωση της μη ολοκλήρωσης της διαδικασίας μεταβίβασης, το οποίο έγινε δεκτό με την ΠΟΛ.1133/25.6.2015, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει μετά και την ΠΟΛ.1147/3.7.2015.
Συνεπώς με βάση τα ανωτέρω, οι εν θέματι εγκύκλιοι, καταλαμβάνουν όλα τα Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκίνητα οχήματα καθώς και τις δίκυκλες- τρίκυκλες μοτοσικλέτες.
Πηγή: taxheaven.gr
Σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 22 του ν. 2367/1953 δεν υφίσταται διάκριση των οχημάτων τα οποία δύνανται να τεθούν σε ακινησία στη ΔΟΥ.
Με αφορμή ερωτήματα, που υποβλήθηκαν μετά την κοινοποίηση της ΠΟΛ.1136/2017, αναφορικά με το αν, με τις εν θέματι εγκυκλίους, δύνανται να τεθούν σε αναγκαστική ακινησία και Επιβατικές Ιδιωτικής Χρήσης δίκυκλες-τρίκυκλες μοτοσικλέτες για τις οποίες δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία της μεταβίβασης, η ΑΑΔΕ εξέδωσε την ΠΟΛ.1213/2017, σύμφωνα με την οποία:
Με τις διατάξεις του αρ. 22 του ν. 2367/1953, δίνεται η δυνατότητα σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οχημάτων, να θέσουν αυτά είτε σε εκούσια είτε σε αναγκαστική ακινησία στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., προκειμένου να εκπέσουν των τελών κυκλοφορίας. Στις εν λόγω διατάξεις, δεν υφίσταται διάκριση των οχημάτων τα οποία δύνανται να τεθούν σε ακινησία στη Δ.Ο.Υ.Σημειώνεται ότι λόγοι αναγκαστικής ακινησίας, είναι η κλοπή ή υπεξαίρεση οχήματος, καθώς και η ανωτέρα βία, όπως στην περίπτωση της μη ολοκλήρωσης της διαδικασίας μεταβίβασης, το οποίο έγινε δεκτό με την ΠΟΛ.1133/25.6.2015, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει μετά και την ΠΟΛ.1147/3.7.2015.
Συνεπώς με βάση τα ανωτέρω, οι εν θέματι εγκύκλιοι, καταλαμβάνουν όλα τα Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκίνητα οχήματα καθώς και τις δίκυκλες- τρίκυκλες μοτοσικλέτες.
Πηγή: taxheaven.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου