.

Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

ΕΙΣΑΙ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΦΟΒΙΚΟΣ ;;;;

ΟΤΑΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ, ΤΟΤΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΟΣΕΙ


<<Είμαι ο Θάνος καί είμαι 23 ετών. Δέν θά πώ αγόρι ή κορίτσι, γιατί δέν πιστεύω στήν εκ γενετής σεξουαλική ταυτότητα. Σεξουαλικά, αναγνωρίζω τόν εαυτό μου ως πολεμικό ελικόπτερο. Από τότε που ήμουνα μικρό <<αγόρι>>, ένοιωθα παγιδευμένος στό σώμα μου καί τό όνειρό μου ήταν νά πετάω πάνω από τό Αιγαίο σέ αναγνωριστικές αποστολές. Όλοι μέ λέγανε καθυστερημένο καί μού έλεγαν πως ποτέ δέν θά μπορέσω νά γίνω ελικόπτερο, αλλά τούς αγνόησα. Μέ θεωρώ όμορφο. Τόν ερχόμενο Νοέμβριο, θά υποβληθώ σέ πλαστική εγχείρηση, ώστε νά μού εμφυτευθούν έλικες, αυτόματα πολυβόλα τών 30 mm καί πύραυλοι τύπου AMG-114 Hellfire. Έχω ζητήσει από συγγενείς καί φίλους νά μέ φωνάζουν <<Απάτσι>> καί νά σέβονται τό δικαίωμά μου νά σκοτώνω σέ ειρηνευτικές αποστολές τού ΟΗΕ. Εάν δέν μπορείτε νά μέ αποδεχτείτε, είστε ελικοπτεροφοβικοί καί λυπάμαι γιά τά λάθος πατριαρχικά πρότυπα μέ τά οποία μεγαλώσατε. Ευχαριστώ γιά τήν κατανόηση!!>>


Πηγή: Ανομολόγητα Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates