Με απευθείας ανάθεση δόθηκε η δουλειά...
Μάλιστα, μετά τον σάλο που προκλήθηκε στο διαδίκτυο για τη νέα μασκότ του ΟΑΣΑ, ο οργανισμός έχει αποσύρει το λογότυπο από την ιστοσελίδα athenacard.gr, η οποία δημιουργήθηκε προκειμένου να ενημερώσει το κοινό για το νέο έξυπνο εισιτήριο, καθώς στις αρχές του μήνα εντοπίστηκε κενό στην ενημέρωση του επιβατικού κοινού για τη διαδικασία έκδοσής του.
Στη σύμβαση ανάθεσης, η οποία έχει δημοσιευθεί στη Δι@ύγεια, φαίνεται καθαρά το όνομα της εταιρίας που ανέλαβε να δημιουργήσει το λογότυπο. Πρόκειται για την Creative Monkey, που στην ιστοσελίδα της αναφέρει ότι δραστηριοποιείται στον τομέα της διαφήμισης, της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ.
Μάλιστα, αν κάποιος αναζητήσει την ταυτότητα της εταιρίας, θα διαβάσει μεταξύ άλλων (αν κάνει τη μετάφραση): «Η Creative Monkey (δημιουργική μαϊμού) δεν είναι απλά μια μαϊμού. Είναι η μαϊμού. Δεν τρώει μόνο μπανάνες. Στη μαϊμού μας αρέσουν τα λαχανικά, οι μεγάλες μπριζόλες και οι πατάτες»...
Στη σύμβαση μπορεί κανείς ακόμη να διαβάσει ακριβώς το ποσό το οποίο δόθηκε στην εν λόγω εταιρία προκειμένου να δημιουργήσει τη συγκεκριμένη μασκότ. Μάλιστα, αναφέρει ότι για το λογότυπο θα πάρει 5.500 ευρώ, ωστόσο για τη συνολική εργασία της θα πληρωθεί με 12.000 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το θέμα έφεραν στο φως οι «Ιστορίες Γραφιστικής Τρέλας», μια σελίδα στο facebook που ασχολείται αποκλειστικά με θέματα γραφιστικής.
πηγη: dimokratianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου