.

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΦΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΤΗΣ FRAPORT !!!

ΖΗΤΑΕΙ 100.000.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ
Ενώ το ΤΕΕ Δ. Κρήτης αναφέρει ότι η Fraport δεν τηρεί τους όρους της συμφωνίας στο αεροδρόμιο των Χανίων !!!

Επενδύσεις στο αεροδρόμιο Ζακύνθου...με μεταχειρισμένους ανεμιστήρες !!!



Καταγγελίες για «αποικιοκρατία και πλιάτσικο» από τη Fraport στα Χανιά

Στην ανακοίνωσή της, η Πρωτοβουλία επαναλαμβάνει τη θέση της πως η γερμανική εταιρεία «υφάρπαξε τα ελληνικά αεροδρόμια κατόπιν εκβιασμού» για να διασώσει την μητρική εταιρεία, η οποία είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα «όπως αποδείχθηκε από την ανάγνωση των ισολογισμών της». Παράλληλα, κάνει ειδική αναφορά στις δηλώσεις του Χρήστου Σπίρτζη για την κατάσταση στα ελληνικά αεροδρόμια, την οποία περιγράφει ως χειρότερα από πριν τα αναλάβει η Fraport.

Ακόμη, η Πρωτοβουλία θέτει σοβαρά ερωτήματα για τις απαιτήσεις που εγείρει η εταιρεία, τόσο για τις «επενδύσεις» που είναι υποχρεωμένη να φέρει στα αεροδρόμια, όσο και για τη χρηματοδότηση των έργων της από το δημόσιο. Επιπροσθέτως, τονίζει πως εκτός της αύξησης των τελών κατά 2,40 ευρώ ανά διαδρομή επιβάτη, προχώρησε και στην επιβολή τελών στις τοπικές αερολέσχες, με αποτέλεσμα ορισμένες να απομακρυνθούν από τα περιφερειακά αεροδρόμια.



Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της Ανοικτής Πρωτοβουλίας Πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του Αεροδρομίου Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης»:


[Η ανοικτή πρωτοβουλία πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» και των υπολοίπων δεκατριών περιφερειακών αεροδρομίων οφείλει να ενημερώσει για μία ακόμα φορά τους πολίτες των Χανίων και της Δυτικής Κρήτης για τις αρνητικές εξελίξεις που έχουν προκύψει μετά την ανάληψη από τη γερμανική Fraport της διαχείρισης των ελληνικών αερολιμένων.

Η πρωτοβουλία μας τόνισε από την αρχή της θερινής περιόδου ότι δεν θα προχωρούσε σε ενέργειες που θα μπορούσαν να ερμηνευθούν ως ενέργειες που θίγουν τον τουρισμό και να δοθεί έτσι η δυνατότητα σε ορισμένους συμπολίτες να δημαγωγήσουν εις βάρος της προσπάθειας μας όπως έκαναν ανεπιτυχώς στο παρελθόν.

Οφείλουμε να επισημάνουμε για μία ακόμα φορά ότι ο αγώνας μας για επανάκτηση των εκχωρηθέντων ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων και η δημιουργία ταυτόχρονα δημόσιου ενιαίου φορέα διαχείρισης αερολιμένων εξακολουθεί και αποτελεί στρατηγικό στόχο μας με μία ταυτόχρονα προσπάθεια διεύρυνσης της παρεμβάσεως μας και σε άλλα θέματα που απασχολούν την τοπική μας κοινότητα με γνώμονα την υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος, της πόλης μας και των κατοίκων της.

Σε αυτή την κατεύθυνση συμμετέχουμε δραστήρια στις πρωτοβουλίες για την υπεράσπιση των Μνημείων στο Λόφο Καστέλι οι οποίες εναντιώνονται στα νέα ήθη για την πανεπιστημιακή κοινότητα που προσπαθεί να εισαγάγει, προμελετημένα από τις αρχές του 2014, η απερχόμενη πρυτανική αρχή του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Καταδικάζουμε τις ενέργειες της απερχόμενης πρυτανικής αρχής η οποία εν κρυπτώ, όπως συνηθίζει, συνεργάζεται και με τους Γερμανούς της fraport σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα.

Οι εξελίξεις, μετά την ανάληψη των αεροδρομίων από τους Γερμανούς, επιδρούν ευθέως στην τοπική αλλά και στο σύνολο της οικονομίας της χώρας Η Fraport ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 310 εκατομμυρίων ευρώ για το έτος 2017 τα οποία θα προέλθουν, όπως η ίδια αναφέρει, από την χρήση των ελληνικών αεροδρομίων.

Επιβεβαιώθηκε λοιπόν η τοποθέτηση μας για το θέμα αυτό όπως και η άποψη μας ότι οι Γερμανοί υφάρπαξαν τα ελληνικά αεροδρόμια κατόπιν εκβιασμού για να διασώσουν την μητρική εταιρεία η οποία είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα όπως αποδείχθηκε από την ανάγνωση των ισολογισμών της.

Χαρακτηριστικές είναι όμως οι πρόσφατες δηλώσεις του αρμόδιου Υπουργού της κυβέρνησης Σπίρτζη, ο οποίος αφού υπέγραψε την παράδοση των αεροδρομίων, διαπιστώνει τώρα ότι η κατάσταση στα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια είναι χειρότερη με την γερμανική διοίκηση. Κορκοδείλια δάκρυα. Ευθύνες σοβαρές φέρουν σε όλες οι κυβερνήσεις οι οποίες υπέγραψαν την εκχώρηση των 14 κερδοφόρων αεροδρομίων συμπεριλαμβανομένης και της σημερινής.

Οι τελευταίες πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας δείχνουν ότι οι Γερμανοί δεν είναι «επενδυτές» αλλά συμπεριφέρονται ως αποικιοκράτες. Όχι μόνο δεν προχώρησαν σε μικρές έστω επενδύσεις και βελτιώσεις της εικόνας των αεροδρομίων αλλά αφού οικειοποιήθηκαν έργα που είχαν δρομολογηθεί και χρηματοδοτηθεί απαιτούν από το ελληνικό δημόσιο να τους δοθούν 100 εκατομμύρια ευρώ για δήθεν εργασίες που έκαναν κατά την διάρκεια της περιόδου που παράνομα είχαν εισέλθει στα ελληνικά αεροδρόμια. Κανονικό, δηλαδή, πλιάτσικο!!!Υπενθυμίζουμε ότι η πρωτοβουλία μας είχε προβεί σε εκδήλωση διαμαρτυρίας για την παράνομη εγκατάσταση των Γερμανών στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» ενώ είχε επισκεφθεί και ενημερώσει την Εισαγγελία Χανίων η οποία δυστυχώς επέλεξε να μην διερευνήσει τις καταγγελίες μας.

Ποιος θα αναλάβει τις ευθύνες για τις εξωφρενικές και ανυπόστατες τούτες απαιτήσεις των Γερμανών οι οποίοι εκτός των άλλων δεν έφεραν στη χώρα ούτε ένα ευρώ αλλά αντιθέτως δανείστηκαν από τις Ελληνικές τράπεζες και τον ελληνικό λαό;

Προβλήματα, λοιπόν, σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια συμπεριλαμβανομένου και του «Δασκαλογιάννης» το οποίο ανακατασκευάστηκε με χρήματα των Ελλήνων πολιτών και παραδόθηκε έτοιμο στους Γερμανούς της Fraport για να κερδοσκοπήσουν. Θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα όπως αυτό στη Κέρκυρα, διακοπές αεροναυτιλίας, τοποθετήσεις προσωπικού χωρίς την εξειδίκευση που απαιτεί η θέση τους, συγκρούσεις οχημάτων που ανήκουν στη fraport, ατελείωτες ουρές, βρώμικες τουαλέτες και άλλες καταστάσεις όπως στο αεροδρόμιο της Ζακύνθου που τοποθετήθηκαν μεταχειρισμένοι ανεμιστήρες και όχι κλιματιστικά.

Αλλά η πρωτοβουλία μας είχε επίσης προειδοποιήσει, στην πρώτη ανοικτή εκδήλωση στο ΕΒΕΧ, ότι η πιθανή μετακίνηση εκατοντάδων πυροσβεστών στα αεροδρόμια προκειμένου να προφέρουν υπηρεσίες στους Γερμανούς θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα στην πυρασφάλεια πολλών περιοχών της χώρας. Τα προβλήματα που προέκυψαν με τις πρόσφατες πυρκαγιές οφείλονται και στην αποψίλωση των πυροσβεστικών κλιμακίων.

Να υπενθυμίσουμε βέβαια και τα όσα είχαμε επισημάνει σε προηγούμενη ανακοίνωση μας ότι εκτός από την αύξηση των τελών κατά 2,40 ευρώ ανά διαδρομή επιβάτη η Fraport προχώρησε στην επιβολή τελών στις τοπικές αερολέσχες ορισμένες από τις οποίες απομακρύνθηκαν πλέον οριστικά από τα περιφερειακά αεροδρόμια. Μεταξύ αυτών και η αερολέσχη Χανίων. Είναι γνωστό επίσης ότι τεράστιες είναι και οι αυξήσεις για τους χρήστες των αεροδρομίων και ειδικά για τις τοπικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να έχουν μία παρουσία εντός των αερολιμένων. Επιβεβαιώνεται έτσι η προσέγγιση μας ότι οι χώροι του αεροδρομίου θα χρησιμοποιηθούν από μεγάλες διεθνείς και εθνικές αλυσίδες χωρίς όφελος για την πλειοψηφία των τοπικών μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
Αυτά συμβαίνουν λοιπόν στα ελληνικά αεροδρόμια.

Οι Γερμανοί της Fraport παραβιάζουν ακόμα και την αποικιακή σύμβαση που επέβαλλαν και προσπαθούν με όλα τα μέσα να κερδοσκοπήσουν στις πλάτες των Ελλήνων πολιτών.

Σε αυτή τη κατεύθυνση οφείλουμε να ενημερώσουμε ξανά ότι ήδη εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από γερμανικό fund το οποίο συνδέεται ευθέως με τη Fraport για την κατασκευή ξενοδοχειακών μονάδων στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία θα συνυπάρξουν με την κατασκευή μεγάλων εμπορικών κέντρων όπως είχαμε προβλέψει.

Παράλληλα με αυτό ήδη σε εξέλιξη βρίσκεται μία τεράστια επέλαση εταιρειών γερμανικών συμφερόντων οι οποίες εξαγοράζουν μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στη Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Η πρωτοβουλία μας κατά ένα συστηματικό και τεκμηριωμένο τρόπο είχε μιλήσει για τον αφελληνισμό της τουριστικής βιομηχανίας και τον έλεγχο της από τους Γερμανούς επισημαίνοντας ταυτόχρονα τις τριτοκοσμικές συνθήκες εργασίας που έχει επιβάλλει μέρος της ελληνικής ξενοδοχειακής ελίτ.

Πολλά ερωτήματα προκύπτουν από την αποχώρηση της Aegean από την γραμμή Χανιά-Θεσσαλονίκη (απευθείας) κάτι το οποίο εκτίναξε τη τιμή των εισιτηρίων στα ύψη. Το ίδιο συμβαίνει και με τη γραμμή Χανιά-Αθήνα οπού τα εισιτήρια έχουν καταστεί απαγορευτικά παρά την ύπαρξη ανταγωνισμού.

Η πρωτοβουλία μας δεν θα ασχοληθεί με αστείες περιπτώσεις όπως αυτή της πραγματοποίησης κάποιων συσκέψεων με την Fraport για το αεροδρόμιο του Μάλεμε και την έκδοση ευχαριστηρίων ανακοινώσεων προς τους Γερμανούς. To γεγονός όμως ότι μία «σοβαρή» εταιρεία δέχεται και συνομιλεί σε ένα τέτοιο πλαίσιο και με τέτοιους «εκπροσώπους» δείχνει και την ποιότητα των στελεχών της και το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει σε μία πόλη που δεν πρόκειται ποτέ να βρει ουσιαστικά ερείσματα. Ο μόνος που καταδίκασε τις παραπάνω απαράδεκτες συσκέψεις και ανακοινώσεις ήταν ο Δήμαρχος Πλατανιά την στάση του οποίου χαιρετίζουμε.

Ενημερώνουμε τους πολίτες των Χανίων και της Δυτικής Κρήτης ότι το θέμα με την εκχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων δεν έχει κλείσει. Τους καλούμε να μην αποδεκτούν την κατάληψη των πυλών εισόδου της χώρας και να ενημερώνουν το φιλικό τους περιβάλλον και τους ξένους επισκέπτες για τον εκβιασμό που άσκησε στη χώρα μας και η γερμανική κυβέρνηση και οι λεγόμενοι «δανειστές».]




«Η Fraport δεν τηρεί τους όρους της συμφωνίας στο αεροδρόμιο των Χανίων»

Στην καταγγελία της Fraport Greece προχώρησε με επιστολή του προς τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη και στο ΤΑΙΠΕΔ ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας/ Τμήμα Δυτικής Κρήτης, Σπύρος Σοφιανός, κατηγορώντας την εταιρεία πως δεν τηρεί τους όρους της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, στο σύνολό τους, αναφορικά με τη λειτουργία του αεροδρομίου «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» στα Χανιά.

Στην επιστολή του, ο επικεφαλής του ΤΕΕ Δ. Κρήτης καταγγέλλει πως καμία από τις διαδικασίες που περιγράφονται στους όρους σύμβασης για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας δεν έχει ακόμη ξεκινήσει, με αποτέλεσμα να μην εποπτεύεται η λειτουργία των αεροδρομίων επαρκώς.

Ο Σπ. Σοφιανός σημειώνει ότι «σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης των 14 αεροδρομίων της χώρας, η καταγραφή, παρακολούθηση ή/και ρύθμιση της λειτουργίας των αεροδρομίων θα γινόταν από κρατική υπηρεσία ή/και ανεξάρτητο φορέα που θα έλεγχε και θα πιστοποιούσε την ορθή εφαρμογή της σύμβασης και της ισχύουσας νομοθεσίας (αδειοδοτήσεις εργασιών, ασφάλεια και υγεία για τους εργαζόμενους, έλεγχοι ασφαλείας εγκαταστάσεων κ.λπ.)».

Παράλληλα, προσθέτει πως «Από όσο γνωρίζουμε οι παραπάνω διαδικασίες δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη με αποτέλεσμα η λειτουργία των αεροδρομίων να μην εποπτεύεται επαρκώς ως όφειλε και να μην τηρούνται στο σύνολό τους οι όροι της σύμβασης παραχώρησης».

Ακόμη, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου υπογραμμίζει ότι «είναι λοιπόν κρίσιμο και αναγκαίο, οι μηχανισμοί ελέγχου να συσταθούν και να λειτουργήσουν άμεσα, με αποσαφηνισμένο πλαίσιο αρμοδιοτήτων και καταγραφή υποχρεώσεων και δικαιωμάτων. Επιπλέον της τυπικής διαδικασίας, ο συστηματικός έλεγχος της λειτουργίας των αεροδρομίων είναι σίγουρο ότι θα οδηγήσει σε αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των επιβατών, θα ενισχύσει την ασφάλεια των αεροδρομίων, θα βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχονται σε αυτά και εν κατακλείδι θα αποτελέσει εγγύηση για την διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος. Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες», καταλήγει ο Σπ. Σοφιανός.


πηγη: thepressproject.gr

Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή του προέδρου του ΤΤΕ στο υπουργείο Υποδομών και το ΤΑΙΠΕΔ:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates