ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ;;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ...
Θα ελέγχει ηλεκτρονικά έσοδα, έξοδα και πληρωμές που γίνονται από τη Βουλή και, αν διαπιστωθούν οφειλές από προμηθευτές, βουλευτές και εργαζομένους προς το Δημόσιο, αυτές θα παρακρατούνται άμεσα !!!
Γνωρίζατε τη ΔΟΥ... Βουλής; Μια αυτόνομη ηλεκτρονική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΟΥ) προβλέπει, μεταξύ άλλων, ο νέος Κανονισμός της Βουλής, που υπερψηφίστηκε την Τρίτη από την Ολομέλεια. Με τον νέο Κανονισμό η Βουλή αποκτά τη δική της φοροελεγκτική πλατφόρμα, η οποία θα λειτουργεί ως αυτόνομη ΔΟΥ και θα έχει στόχο να ελέγχει κάθε έσοδο, έξοδο και κυρίως πληρωμές που πραγματοποιούνται από το Κοινοβούλιο.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα κυριολεκτικά θα «γραπώνει» όλους όσοι έχουν οφειλές προς το Δημόσιο ή τα ασφαλιστικά ταμεία και θα προχωρά αυτόματα σε παρακράτηση ποσών ή και συμψηφισμούς.
Οπως αποκάλυψε υψηλόβαθμη κοινοβουλευτική πηγή στην «κυριακάτικη δημοκρατία», εάν, για παράδειγμα, κάποιος προμηθευτής της Βουλής ή πάροχος υπηρεσιών, φυσικό πρόσωπο ή εταιρία βρεθεί από την ηλεκτρονική ΔΟΥ της Βουλής να έχει ανεξόφλητες οφειλές σε Δημόσιο ή ασφαλιστικά ταμεία, τότε αυτομάτως η Βουλή δεν θα καταβάλλει το ποσό της οφειλής αλλά θα γίνεται παρακράτηση υπέρ Δημοσίου ή συμψηφισμός.
Τους συγκεκριμένους ελέγχους διενεργούσε για λογαριασμό της Βουλής η Δ' ΔΟΥ Αθηνών, ωστόσο εδώ και έξι μήνες οι οικονομικές υπηρεσίες του Κοινοβουλίου σε συνεργασία με το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης έχουν δημιουργήσει μια ψηφιακή πλατφόρμα, με την οποία έχουν διασυνδεθεί ηλεκτρονικά με τα συστήματα Αρχής Δημοσίων Εσόδων και τα συστήματα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ). Και, φυσικά, η «δαγκάνα» της ηλεκτρονικής ΔΟΥ της Βουλής αφορά τους πάντες, δηλαδή και τους βουλευτές και τους εργαζομένους στο Κοινοβούλιο.
Το άρθρο 143 του νέου Κανονισμού, στο οποίο περιλαμβάνεται η ηλεκτρονική πλατφόρμα της «ΔΟΥ» Βουλής, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «η πληρωμή των αποζημιώσεων και κάθε άλλης απολαβής των βουλευτών, των πάσης φύσεως αποδοχών και δαπανών του προσωπικού της Βουλής των επιστημονικών συνεργατών των βουλευτών και του προσωπικού που εξυπηρετεί ανάγκες, καθώς και κάθε άλλης δαπάνης πραγματοποιείται μέσω του πληροφοριακού συστήματος με χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών που παρέχονται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών». Στην ουσία, η ηλεκτρονική πλατφόρμα «τσιμπίδα» οφειλετών που θα λειτουργεί στη Βουλή θα βρίσκεται υπό την ομπρέλα της Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών. Δηλαδή, αν, για παράδειγμα, ένας βουλευτής έχει οφειλές προς το Δημόσιο ή τον ΕΦΚΑ κ.λπ. και δεν έχει προχωρήσει σε κάποιου είδους ρύθμιση, τότε οι οφειλές αυτές θα παρακρατούνται από τη βουλευτική του αποζημίωση. Την ίδια ώρα η Βουλή, εμμέσως, εξαιρείται των διατάξεων που αφορούν τους κεφαλαιακούς ελέγχους (capital controls), καθώς ανοίγει νέο τραπεζικό λογαριασμό, μέσω του οποίου θα πραγματοποιεί όλες τις συναλλαγές της!
Πρόβλεψη
Στον νέο Κανονισμό της Βουλής προβλέπεται η δημιουργία τραπεζικού λογαριασμού στην Τράπεζα της Ελλάδος, με την επωνυμία «Βουλή των Ελλήνων» - «Η εξόφληση των χρηματικών ενταλμάτων ή άλλων τίτλων πληρωμής γίνεται με ηλεκτρονική εντολή μεταφοράς και πίστωσης από λογαριασμό τηρούμενο στην Τράπεζα της Ελλάδος με την επωνυμία “Βουλή των Ελλήνων”».
Ο νέος Κανονισμός της Βουλής αποτελεί και τον «δίαυλο» εισόδου της στην ψηφιακή εποχή, καθώς, μεταξύ άλλων, προβλέπει την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών. Στο άρθρο 26β του νέου Κανονισμού αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι στη Βουλή λειτουργεί γραφείο διαχείρισης ψηφιακών πιστοποιητικών που υπάγεται στη Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διοίκησης, βιβλιοθήκης και εκδόσεων ως «εντεταλμένο γραφείο» για την παροχή υπηρεσιών πιστοποίησης της Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ).
Στο ίδιο άρθρο προβλέπεται ότι η εν λόγω υπηρεσία θα παρέχεται (έκδοση και διαχείριση ψηφιακών πιστοποιητικών) κυρίως στους βουλευτές, στους υπαλλήλους της Βουλής, στους επιστημονικούς συνεργάτες των βουλευτών, στους μετακλητούς υπαλλήλους κ.λπ.
Θα ελέγχει ηλεκτρονικά έσοδα, έξοδα και πληρωμές που γίνονται από τη Βουλή και, αν διαπιστωθούν οφειλές από προμηθευτές, βουλευτές και εργαζομένους προς το Δημόσιο, αυτές θα παρακρατούνται άμεσα !!!
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα κυριολεκτικά θα «γραπώνει» όλους όσοι έχουν οφειλές προς το Δημόσιο ή τα ασφαλιστικά ταμεία και θα προχωρά αυτόματα σε παρακράτηση ποσών ή και συμψηφισμούς.
Οπως αποκάλυψε υψηλόβαθμη κοινοβουλευτική πηγή στην «κυριακάτικη δημοκρατία», εάν, για παράδειγμα, κάποιος προμηθευτής της Βουλής ή πάροχος υπηρεσιών, φυσικό πρόσωπο ή εταιρία βρεθεί από την ηλεκτρονική ΔΟΥ της Βουλής να έχει ανεξόφλητες οφειλές σε Δημόσιο ή ασφαλιστικά ταμεία, τότε αυτομάτως η Βουλή δεν θα καταβάλλει το ποσό της οφειλής αλλά θα γίνεται παρακράτηση υπέρ Δημοσίου ή συμψηφισμός.
Τους συγκεκριμένους ελέγχους διενεργούσε για λογαριασμό της Βουλής η Δ' ΔΟΥ Αθηνών, ωστόσο εδώ και έξι μήνες οι οικονομικές υπηρεσίες του Κοινοβουλίου σε συνεργασία με το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης έχουν δημιουργήσει μια ψηφιακή πλατφόρμα, με την οποία έχουν διασυνδεθεί ηλεκτρονικά με τα συστήματα Αρχής Δημοσίων Εσόδων και τα συστήματα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ). Και, φυσικά, η «δαγκάνα» της ηλεκτρονικής ΔΟΥ της Βουλής αφορά τους πάντες, δηλαδή και τους βουλευτές και τους εργαζομένους στο Κοινοβούλιο.
Το άρθρο 143 του νέου Κανονισμού, στο οποίο περιλαμβάνεται η ηλεκτρονική πλατφόρμα της «ΔΟΥ» Βουλής, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «η πληρωμή των αποζημιώσεων και κάθε άλλης απολαβής των βουλευτών, των πάσης φύσεως αποδοχών και δαπανών του προσωπικού της Βουλής των επιστημονικών συνεργατών των βουλευτών και του προσωπικού που εξυπηρετεί ανάγκες, καθώς και κάθε άλλης δαπάνης πραγματοποιείται μέσω του πληροφοριακού συστήματος με χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών που παρέχονται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών». Στην ουσία, η ηλεκτρονική πλατφόρμα «τσιμπίδα» οφειλετών που θα λειτουργεί στη Βουλή θα βρίσκεται υπό την ομπρέλα της Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών. Δηλαδή, αν, για παράδειγμα, ένας βουλευτής έχει οφειλές προς το Δημόσιο ή τον ΕΦΚΑ κ.λπ. και δεν έχει προχωρήσει σε κάποιου είδους ρύθμιση, τότε οι οφειλές αυτές θα παρακρατούνται από τη βουλευτική του αποζημίωση. Την ίδια ώρα η Βουλή, εμμέσως, εξαιρείται των διατάξεων που αφορούν τους κεφαλαιακούς ελέγχους (capital controls), καθώς ανοίγει νέο τραπεζικό λογαριασμό, μέσω του οποίου θα πραγματοποιεί όλες τις συναλλαγές της!
Πρόβλεψη
Στον νέο Κανονισμό της Βουλής προβλέπεται η δημιουργία τραπεζικού λογαριασμού στην Τράπεζα της Ελλάδος, με την επωνυμία «Βουλή των Ελλήνων» - «Η εξόφληση των χρηματικών ενταλμάτων ή άλλων τίτλων πληρωμής γίνεται με ηλεκτρονική εντολή μεταφοράς και πίστωσης από λογαριασμό τηρούμενο στην Τράπεζα της Ελλάδος με την επωνυμία “Βουλή των Ελλήνων”».
Ο νέος Κανονισμός της Βουλής αποτελεί και τον «δίαυλο» εισόδου της στην ψηφιακή εποχή, καθώς, μεταξύ άλλων, προβλέπει την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών. Στο άρθρο 26β του νέου Κανονισμού αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι στη Βουλή λειτουργεί γραφείο διαχείρισης ψηφιακών πιστοποιητικών που υπάγεται στη Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διοίκησης, βιβλιοθήκης και εκδόσεων ως «εντεταλμένο γραφείο» για την παροχή υπηρεσιών πιστοποίησης της Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ).
Στο ίδιο άρθρο προβλέπεται ότι η εν λόγω υπηρεσία θα παρέχεται (έκδοση και διαχείριση ψηφιακών πιστοποιητικών) κυρίως στους βουλευτές, στους υπαλλήλους της Βουλής, στους επιστημονικούς συνεργάτες των βουλευτών, στους μετακλητούς υπαλλήλους κ.λπ.
πηγη: dimokratianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου