.

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΣΑΝ ΓΙΔΙΑ !!!

ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Αντί για πελάτες μας βλέπουν ως γίδια !!!




Θέλησα να αλλάξω πάροχο τηλεφωνίας. Επικοινώνησα με αυτόν που ενδιαφέρομαι, συμφωνήσαμεστην τιμή και στις παροχές, έδωσα τα στοιχεία μου και θα ερχόταν σήμερα ο κούριερ για να μου φέρει τη σύμβαση, την οποία με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα έχω τη δυνατότητα να διαβάσω.

Ήρθε ο κούριερ, έβγαλε ένα συμβόλαιο 15 σελίδων (με γράμματα Νο 6 που σου βγάζουν τα μάτια), έρχεται γύρω γύρω από το γραφείο μου (!) και μου λέει κοφτά: «Υπογράψτε εδώ». Του λέω, «να τη διαβάσω πρώτα». Του φάνηκε παράξενο και μου λέει: «Τι να διαβάσετε; Αυτό είναι 15 σελίδες κείμενο». Του λέω, «αν δε το διαβάσω δε μπορώ να το υπογράψω». «Αυτό δε γίνεται» μου απαντάει. «Αν δε το υπογράψετε τώρα, εγώ φεύγω και παίρνω μαζί μου και την αίτηση»!



Για να λύσουμε το πρόβλημα επικοινώνησα με την εταιρία. Η κυρία που μου μίλησε ευγενέστατα χθες, σήμερα φάνηκε ενοχλημένη όταν της είπα ότι θέλω να διαβάσω τη σύμβαση. «Μα, τι να διαβάσετε, μία σύμβαση είναι» μου είπε. «Μα, γι’ αυτό και γω θέλω να τη διαβάσω, να την κατανοήσω και να συζητήσω τις απορίες μου» της απάντησα.

Της ζήτησα δε, να αφήσει τη σύμβαση ο κούριερ εδώ, να τη διαβάσω με την ησυχία μου, να την υπογράψω και αύριο να έρθει ο κούριερ να την πάρει. «Αυτό δε μπορεί να γίνει» μου είπε η -χθες ευγενεστάτη και σήμερα εκνευρισμένη- κυρία της εταιρίας.

Με τα πολλά, βρέθηκε η λύση να μου στείλουν τη σύμβαση με email, να τη διαβάσω και όταν την υπογράψω να τους καλέσω για να έρθει ο κούριερ να την πάρει. Και βεβαίως, δε θα μου δώσουν αντίγραφο («τι να το κάνω το αντίγραφο» με ρώτησαν).

Δεν είναι μόνον οι πολιτικοί που μας φέρονται σαν γίδια. Είναι και οι εταιρίες. Είτε ως πολίτης, είτε ως πελάτης, είτε ως οτιδήποτε, ο Έλληνας είναι σιωπηλός και σκυφτός και τα δέχεται όλα. Και στο τέλος πληρώνει τη νύφη.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, τι κάνει; Δεν το έχει ξανακούσει το πρόβλημα αυτό; Γιατί συνεχίζεται η ίδια πρακτική; Θα τραβήξει κάποιο αυτί;

πηγη
http://www.aetos-apokalypsis.com/2017/07/anti-gia-pelates-mas-vlepoun-os-gidia.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates