.

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ SMS ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 19015 !!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΓΡΑΠΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ 5ΨΗΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΣΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ή ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ MHNYMA
Η διαγραφή του γραπτού μηνύματος δεν αρκεί αλλά θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με τον πάροχο σας ώστε να γίνει φραγή !!!



«Απάτη μεγατόνων από τον πενταψήφιο αριθμό SMS 19015»

Μια καταγγελία έφτασε στο seleo.gr που αφορά περίπτωση χρέωσης μέσω μηνυμάτων από πενταψήφιο αριθμό.Σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα, χρεώθηκε ποσό στο λογαριασμό του από μηνύματα που έφταναν συνεχώς ενώ τα διέγραφε. Όταν προσπάθησε με την εταιρεία, απαντούσε μόνο τηλεφωνητής και όταν πλέον απάντησαν προσπάθησαν να αρνηθούν το γεγονός.

Αναλυτικά η καταγγελία όπως έφτασε στο seleo.gr:

«Θα ήθελα να σας καταγγείλω ένα περιστατικό για να το δημοσιεύσετε μήπως και σώσω και άλλα υποψήφια θύματα γιατί σε αυτό το γ..... το κράτος δε σε προστατεύει πλέον κανένας.
»Λοιπόν το στόρι έχει ως εξής:
»Μέσα στον Οκτώβρη έλαβα στο κινητό μου 3 sms από ένα νούμερο πενταψήφιο το 19015, με παρέπεμπαν σε ένα λινκ με πορνό σάιτ, φυσικά δεν τα άνοιξα και τα έκανα απευθείας διαγραφή, την επόμενη εβδομάδα επίσης, άλλα 3 sms... με το που τα έβλεπα τα έκανα απευθείας διαγραφή. Αυτό συνεχίστηκε μέχρι και πριν 2 μέρες, από ότι κατάλαβα μου έρχονταν 3 sms την εβδομάδα, δεν τα έδωσα σημασία μέχρι προχθές που μου ήρθε 1 sms που μου έλεγε ότι η εγγραφή μου έγινε με επιτυχία και ότι θα χρεώνομαι κάθε εβδομάδα με ένα ποσό για τα 3 sms που θα μου έρχονται!!!
»Επικοινώνησα άμεσα με τον πάροχό μου που είναι η wind, μου είπε ένα ο υπάλληλος ότι τον γνωρίζω τον αριθμό και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κάνω φραγή στα πενταψήφια νούμερα που προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί μου! Τον ρώτησα δε νομίζω να έχω χρεωθεί για αυτά τα sms που μου ήρθαν και μου απάντησε ότι αν δεν εκδοθεί ο λογαριασμός δε μπορεί να το δει και δε μπορεί να κάνει τίποτε αλλα μου είπε να μην ανησυχώ.
»Ε λοιπόν σήμερα που εκδόθηκε ο λογαριασμός και μου ήρθε ηλεκτρονικά κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό, ανοίγω και βλέπω 26€ εξτρά χρέωση από τα sms του αριθμού 19015.
»Έξαλλος επικοινωνώ με το αρμόδιο τμήμα της wind και τους εξηγώ όλο το συμβάν, η υπάλληλος μου λέει ότι δε μπορεί να κάνει τίποτε διότι αυτή είναι νόμιμη εταιρεία που λειτουργεί και αμέσως μου δίνει το τηλέφωνό της και την επωνυμία της την οποία πρώτη φορά στη ζωή μου την άκουγα, ονομάζεται λέει VEOO και θα απευθυνθείτε σε αυτούς στο τηλ. 2117800019. Πήρα πάρα πάρα πολλές φορές τηλ και πάντα έβγαινε τηλεφωνητής με ηχογραφημένο μήνυμα. Μετά από πολλές ώρες επιμονής επιτέλους το σήκωσε μια κυρία η οποία πήγε να με βγάλει τρελό. Μου έλεγε ότι έχω κάνει εγγραφή σε κάποιο λινκ και ότι έχω δώσει τα στοιχεία μου και έχω συναινέσει στους όρους τους κάτι το οποίο το υπογράφω δεν έχει γίνει ποτέ και είναι ΜΕΓΑ ΨΕΜΑ. »Αφού την απείλησα με μηνύσεις με τα πολλά μου είπε ότι μέχρι την άλλη Παρασκευή!!!!! θα εξετάσουν το θέμα μου και θα μου απαντήσουν αν θα μου πιστώσουν τα χρήματα τα οποία με ΑΠΑΤΗ καρπώθηκαν και αν κρίνουν ότι πρέπει να μου τα επιστρέψουν θα μου τα καταθέσουν μέσω λογαριασμού pay pal!!( τον οποίο δεν έχω και θα πρέπει να κάνω!)
»ΚΑΙ ΡΩΤΏ:
»δεν υπάρχει κάποιος εισαγγελέας να ασχοληθεί με αυτή την ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΦΆΝΤΑΣΜΑ;
»ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΎ ΕΓΚΛΉΜΑΤΟΣ που τόσο πολύ διαφημίζουν;
»εμένα σαν απλό πολίτη ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ;
»ΠΟΙΌΣ Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ wind με την εταιρεία φάντασμα; Μήπως η μπίζνα είναι από κοινού;
»ΠΟΙΌΣ Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ; Γιατί δεν παρεμβαίνει να κλείσει τις εταιρείες που εμπλέκονται;

Μπορώ να γράψω χιλιάδες ακόμη λέξεις αλλά ξέρω ότι δεν θα εισακουστούν από κανέναν και δυστυχώς έμπλεξα άσχημα με μια εταιρεία φάντασμα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
με εκτίμηση».


πηγη: seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates