Η ΝΕΑ ΡΩΣΙΑ ΤΟΥ ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Στροφή 180 μοιρών για το Lada Niva !!!
Η αναμονή της Lada γύρω από το θέμα μικρό τετρακίνητο, προφανώς και ήταν πονηρή. Θέλει να εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα προτού κατασταλάξει στην τελική πρόταση. Προφανώς έφτασε σε ένα αποτέλεσμα.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Το Lada XCODE λοιπόν δεν θα είναι κάποιο μοντέλο που θα πλαισιώσει το γνωστό σε όλους μας Niva, αλλά σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα αποτελέσει το διάδοχό του παρακαλώ! Αυτό όπως καταλαβαίνετε είναι το μεγάλο στοίχημα της ρώσικης εταιρίας. Η κληρονομιά είναι βαριά στις πλάτες του XCODE, αλλά όπως όλα δείχνουν θα πρόκειται για στροφή 180 μοιρών.
Σύμφωνα με αυτά που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, ο διάδοχος του Lada Niva, θα υιοθετεί δοκιμασμένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χαμηλού κυβισμού (πιθανότατα 1.4 από τη Fiat). Εκτός από τον ευρωπαϊκό κινητήρα, θα είναι εφοδιασμένο και με τετρακίνηση, τιμώντας την παράδοση, έστω και αν δεν έχει καμία σχέση όλο το εγχείρημα με το παρελθόν. Το εσωτερικό θα υιοθετεί καλή ποιότητα και επαρκείς χώρους επιβατών, όπως επίσης και συστήματα συνδεσιμότητας νέας εποχής. Μην περιμένετε την πρωτόλεια τεχνολογία και τον σχεδιασμό του προγόνου. Ένα εντελώς νέο concept με προχωρημένη σχεδίαση και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια του σήμερα.
Στροφή 180 μοιρών για το Lada Niva !!!
Η αναμονή της Lada γύρω από το θέμα μικρό τετρακίνητο, προφανώς και ήταν πονηρή. Θέλει να εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα προτού κατασταλάξει στην τελική πρόταση. Προφανώς έφτασε σε ένα αποτέλεσμα.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Το Lada XCODE λοιπόν δεν θα είναι κάποιο μοντέλο που θα πλαισιώσει το γνωστό σε όλους μας Niva, αλλά σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα αποτελέσει το διάδοχό του παρακαλώ! Αυτό όπως καταλαβαίνετε είναι το μεγάλο στοίχημα της ρώσικης εταιρίας. Η κληρονομιά είναι βαριά στις πλάτες του XCODE, αλλά όπως όλα δείχνουν θα πρόκειται για στροφή 180 μοιρών.
Σύμφωνα με αυτά που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, ο διάδοχος του Lada Niva, θα υιοθετεί δοκιμασμένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χαμηλού κυβισμού (πιθανότατα 1.4 από τη Fiat). Εκτός από τον ευρωπαϊκό κινητήρα, θα είναι εφοδιασμένο και με τετρακίνηση, τιμώντας την παράδοση, έστω και αν δεν έχει καμία σχέση όλο το εγχείρημα με το παρελθόν. Το εσωτερικό θα υιοθετεί καλή ποιότητα και επαρκείς χώρους επιβατών, όπως επίσης και συστήματα συνδεσιμότητας νέας εποχής. Μην περιμένετε την πρωτόλεια τεχνολογία και τον σχεδιασμό του προγόνου. Ένα εντελώς νέο concept με προχωρημένη σχεδίαση και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια του σήμερα.
ΠΗΓΗ
http://www.newsauto.gr/strofi-180-miron-gia-lada-niva/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου