.

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

ΑΠΑΤΗ: ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗΣ ΜΕ ΕΞΟΦΛΗΜΕΝΟ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ 6.500 ΕΥΡΩ !!!

ΜΕ ΜΙΑ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ & ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Εξοφλημένο στεγαστικό δάνειο εμφανίζεται με υπόλοιπο οφειλής 2.500 ευρώ, το οποίο μετά από 5 χρόνια έχει γίνει σήμερα 6.700 ευρώ !!! 




«Ιστορία τραπεζικής τρέλας», όπως ο ίδιος τη χαρακτηρίζει, καταγγέλλει ο Χανιώτης Παύλος Μουρτζάκης, περιγράφοντας όσα ζει τους τελευταίους μήνες με αφορμή ένα στεγαστικό δάνειο, το οποίο αν και είχε εξοφλήσει παλαιότερα, φέρεται, πέντε χρόνια μετά, να χρωστά ποσό 2.500 ευρώ, που, με τις προσαυξήσεις, ανέρχεται, πλέον, σε 6.700 ευρώ.

Διαβάστε τι καταγγέλλει ο κ. Παύλος Μουρτζάκης:


«Μεσημέρι Οκτωβρίου του 2015. Βρίσκομαι στο γραφείο του ξενοδοχείου, στο οποίο είμαι διευθυντής. Χτυπάει το κινητό με άγνωστο σε μένα νούμερο Αθηνών. Η εφαρμογή αναγνώρισης με ενημερώνει ότι πρόκειται για δικηγορικό γραφείο. Απαντώ και μετά τις απαραίτητες «συστάσεις» και ενημερώσεις από την πλευρά της δικηγόρου, ενημερώνομαι ότι έχω στεγαστικό δάνειο στην τράπεζα Πειραιώς, το οποίο βρίσκεται σε καθυστέρηση.

Γεννητούρια θα έχουμε σύντομα, σκέφτομαι από μέσα μου, και περνάω στην αντεπίθεση: δεν έχω κανένα στεγαστικό δάνειο στην Πειραιώς!!! Άκρα του τάφου σιωπή από την άλλη μεριά του τηλεφώνου για κάποια δευτερόλεπτα. Επαναλλαμβάνονται οι «συστάσεις» για να βεβαιωθεί ότι μιλάει με το σωστό άτομο. Αφού ξανάγινε η ταυτοποίησή μου μου ξαναλέει ότι έχω στεγαστικό δάνειο σε εκκρεμότητα στην τράπεζα Πειραιώς. Παίρνει το μυαλό μου στροφή και της απαντάω ότι είχα στεγαστικό δάνειο το οποίο εξοφλήθηκε πριν από 5 χρόνια. Για το συγκεκριμένο δάνειο υπήρχε προσημείωση ακινήτου, εξοφλήθηκε ολοκληρωτικά με μία κατάθεση και έγινε μεταβίβαση του ακινήτου μετά την άρση της προσημείωσης.

Η δικηγόρος πλέον φανερά έκπληκτη με βάζει σε αναμονή. Μόλις επανέρχεται στη γραμμή με ενημερώνει ότι βλέπει την πληρωμή αλλά φαίνεται ένα υπόλοιπο 2.500 ευρώ το οποίο μετά από 5 χρόνια έχει γίνει 6.700!!! 

Ανακαλώ στο μυαλό μου όσες λεπτομέρειες μπορώ να θυμηθώ από εκείνη τη συναλλαγή με την τράπεζα και της λέω ότι είχα έρθει σε συμφωνία τότε με το δικό τους δικηγορικό γραφείο και είχα κάνει μία κατάθεση για να κλείσει η υπόθεση και να μπορέσω να μεταβιβάσω το ακίνητο. Όταν μάλιστα μετά την κατάθεση, πήγα να πάρω το έγραφο της άρσης προσημείωσης φαινόταν το συγκεκριμένο υπόλοιπο στην τράπεζα. Πήρε ο τότε διευθυντής της τράπεζας στο δικηγορικό γραφείο και του απάντησαν ότι έχω εξοφλήσει και πως το ποσό που «λείπει» το παρακράτησαν εκείνοι σαν δικηγορική αμοιβή. Προχώρησε λοιπόν κανονικά τότε η άρση της προσημείωσης και έγινε η μεταβίβαση του ακινήτου.

Η αμηχανία της δικηγόρου ήταν έκδηλη αλλά δεν γινόταν να αφήσει την υπόθεση, οπότε μου λέει ότι πρέπει να πάω σε κάποιο υποκατάστημα της τράπεζας και να κάνω διακανονισμό!!! Εκεί πλέον βγήκα από τα ρούχα μου και της ξεκόβω με πολύ απότομο τρόπο, πως δεν υπάρχει τίποτα να διακανονίσω και να πληρώσω και ότι έχω ξεχρεώσει. Αναδιπλώνεται και μου λέει να πάω σε κάποιο υποκατάστημα της τράπεζας για να δω τι έχει γίνει και να φροντίσω να διορθωθεί το λάθος. Κι εκεί αρχίζουν οι δικές μου ερωτήσεις – απορίες:

• Όταν είχα το δάνειο και καθυστερούσα μία μέρα την πληρωμή της δόσης, με πέρνατε τηλέφωνο κάθε μέρα, τώρα περιμένατε 5 χρόνια για να με ενημερώσετε;

• Τώρα θα πρέπει να χάσω εγώ μια μέρα, τουλάχιστον, από τη δουλειά μου, να τρέχω να βρω ποιος έχει κάνει λάθος και να φροντίσω, πάλι εγώ, να διορθώσω λάθος δικού σας υπαλλήλου;

• Γιατί δεν βρίσκετε εσείς τον φάκελο της υπόθεσης να δείτε τι έχει γίνει και να σβήσετε το ανύπαρκτο χρέος;

Οι απαντήσεις που πήρα κάθε άλλο παρά έδιναν λύση αλλά κατέληγαν πάντα στο ίδιο σημείο: να πρέπει να τρέξω εγώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.

Την επόμενη λοιπόν ημέρα και με τα νεύρα τεντωμένα σαν χορδές ξεκινάω για το υποκατάστημα της τράπεζας Πειραιώς στην οδό Χατζημιχάλη Γιάνναρη, από το οποίο είχα πάρει το δάνειο. Πήγαινα με σκοπό να τσακωθώ και να μιλήσω με πολύ άσχημο τρόπο, αλλά για καλή τους τύχη, «έπεσα» πάνω σε μια καλή μου φίλη, η οποία με πήγε στην αρμόδια υπάλληλο στην οποία εξιστόρισα ότι είχε συμβεί. Αφού της εξήγησα πως μετά από 5 χρόνια και 2 μετακομίσεις δεν ξέρω καν αν και που βρίσκεται η εξοφλητική απόδειξη, με στέλνει στο Κτηματολόγιο για να πάρω το έγγραφο της άρσης προσημείωσης και στο μεταξύ εκείνη θα ζητούσε τον φάκελό μου από τα κεντρικά της Αθήνας για να λύσουμε το ζήτημα. Μετά από 2-3 ημέρες της πήγα το έγγραφο από το Κτηματολόγιο, για το οποίο πλήρωσα 14 ευρώ. Με καθησυχάζει πως αφού έχω αυτό το έγγραφο, μόλις πάρει τον φάκελο στα χέρια της απλά θα προχωρήσει τη διαδικασία για την απαλοιφή του «υπολοίπου».

Βρισκόμαστε ήδη τρεις μήνες μετά και ακόμα περιμένω ενημέρωση για το υπόλοιπό μου. 

Έχω περάσει αρκετές φορές και ρωτάω τι γίνεται με το θέμα αλλά η απάντηση είναι πάντα η ίδια: περιμένουμε τον φάκελο από Αθήνα. Την τελευταία μάλιστα φορά μου είπαν ότι είναι πολλές περιπτώσεις σαν τη δική μου και καθυστερούν !!! Στην εποχή που βρίσκεις τα πάντα με το πάτημα ενός κουμπιού και λίγα χρόνια μετά από τότε που οι τράπεζες μοίραζαν λεφτά χωρίς πολλές διαδικασίες, τώρα είναι τόσο δύσκολο να βρουν που έχουν κάνει λάθος και να το διορθώσουν. Σε επικοινωνία που είχα με τον δικηγόρο μου για το θέμα, μου είπε να μην πληρώσω τίποτα ό,τι και να γίνει. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω σκοπό να πληρώσω, αλλά ήθελα να το ακούσω και από εκείνον. Λοιπόν, κύριοι της τράπεζας Πειραιώς, τι γίνεται επιτέλους με τον φάκελό μου;»

ΠΗΓΗ
http://www.efimeridaki.gr/%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates