Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας
Ο Πάνος Καμμένος απέρριψε το γερμανικό τελεσίγραφο αφοπλισμού της χώρας !!!
Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ απάντησε για λογαριασμό της Κυβέρνησης στον Γερμανό αντικαγκελάριο ότι μπορεί να βρει τα δημοσιονομικά ισοδύναμα στα ταμεία των γερμανικών εταιρειών που θησαύρισαν από τα γερμανικά εξοπλιστικά προγράμματα, λαδώνοντας κατ'εξακολούθηση Έλληνες αξιωματούχους.
Ας δώσει λοιπόν η Rheinmetall τα 200.000.000 το χρόνο που ζητούν οι Βρυξέλλες !!!
Και, εκτός από τη Rheinmetall, υπάρχουν και η ThyssenKrupp Marine Systems των υποβρυχίων Tupe 214, η Krauss Mafei των LEO2HEL, η STN Atlas, κλπ.....
Ας δώσει λοιπόν η Rheinmetall τα 200.000.000 το χρόνο που ζητούν οι Βρυξέλλες !!!
Και, εκτός από τη Rheinmetall, υπάρχουν και η ThyssenKrupp Marine Systems των υποβρυχίων Tupe 214, η Krauss Mafei των LEO2HEL, η STN Atlas, κλπ.....
Το είχαμε γράψει ΕΔΩ πριν λίγες ημέρες, επισημαίνοντας ότι στην Ελλάδα του 2015 λεφτά δεν υπάρχουν, δημοσιονομικά ισοδύναμα όμως ΥΠΑΡΧΟΥΝ !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :
http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/2015/06/blog-post_43.html
ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ο ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ έκανε την εξής αποκάλυψη :
"Ενημερώνομαι από εξαιρετικά έγκυρη πηγή ότι για όποιο μέτρο λέει όχι η ΑΘήνα, τους επανέλαβαν πριν από λίγες ώρες από τις Βρυξέλλες ότι θα πρέπει να προτείνουν ισοδύναμα. Ότι δηλαδή ο τελικός λογαριασμός πρέπει να έχει το ίδιο αποτέλεσμα".
Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ο ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ έκανε την εξής αποκάλυψη :
"Ενημερώνομαι από εξαιρετικά έγκυρη πηγή ότι για όποιο μέτρο λέει όχι η ΑΘήνα, τους επανέλαβαν πριν από λίγες ώρες από τις Βρυξέλλες ότι θα πρέπει να προτείνουν ισοδύναμα. Ότι δηλαδή ο τελικός λογαριασμός πρέπει να έχει το ίδιο αποτέλεσμα".
Δείτε ΕΔΩ το βίντεο του Star :
ΘΕΛΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ;;;
ΘΕΛΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ;;;
Υπάρχουν ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΙΣ να τους προτείνει ο ΓΙΑΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ !!!
Τα περισσότερα δε από τα ποσά αυτά είναι ήδη γνωστά, ενώ τα υπόλοιπα θα προκύψουν από την Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους, εφόσον αυτή κάνει σωστά τη δουλειά της και δεν καταστεί μια ακόμη επικοινωνιακή φούσκα συγκάλυψης ευθυνών και νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Είναι πλέον κοινός τόπος και γενικά παραδεκτό, εντός και εκτός Ελλάδος, ότι το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού χρέους χρηματοδότησε υπερτιμολογήσεις έργων, σκάνδαλα και μίζες.
Τα περισσότερα δε από τα ποσά αυτά είναι ήδη γνωστά, ενώ τα υπόλοιπα θα προκύψουν από την Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους, εφόσον αυτή κάνει σωστά τη δουλειά της και δεν καταστεί μια ακόμη επικοινωνιακή φούσκα συγκάλυψης ευθυνών και νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Όλα λοιπόν αυτά τα ποσά, μπορούν, σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία και, ειδικότερα, την φορολογική, να καταλογιστούν, δηλαδή να χρεωθούν, στα υπαίτια φυσικά και νομικά πρόσωπα που το δημιούργησαν, με πρώτες τις εταιρείες εθνικών νταβατζήδων, ευρωπαίων εταίρων, πιστωτών και δανειστών, που συμμετείχαν στο party, καταβροχθίζοντας έτσι το χρήμα που, ενώ φορτώθηκε στον ελληνικό λαό ως δημόσιο χρέος, στην πραγματικότητα κατέληξε στα δικά τους ταμεία, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αρχικά με την εξόφληση των φουσκομένων τιμολογίων των υπερτιμολογημένων έργων και, στη συνέχεια, με τις πάσης φύσης λίστες Λαγκάρντ, Λιχνεστάιν, κλπ.
Ο καταλογισμός μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρέωση των αντιστοίχων ανά περίπτωση ποσών στα αντίστοιχα ελληνικά ΑΦΜ των συγκεκριμένων αυτών φυσικών και νομικών προσώπων, με την άμεση έκδοση Ατομικών Ειδοποιήσεων Χρεών που θα φέρουν την ένδειξη <<προ κατασχέσεως και ποινικής διώξεως>>.
Σημειωτέο ότι όλες οι εμπλεκόμενες αλλοδαπες εταιρείες διαθέτουν ελληνικούς ΑΦΜ, είτε δια των ελληνικών θυγατρικών τους, είτε απ' ευθείας οι ίδιες οι μητρικές, επειδή έχουν προβεί σε τιμολογήσεις και εισπράξεις από το ελληνικό δημόσιο, καθώς και σε αγορές παγίων περιουσιακών στοιχείων στην Ελλάδα.
Στην συνέχεια, στα καταλογισθέντα αυτά ποσά, μπορούν να εφαρμοστούν κατ' αναλογία οι ισχύουσες διατάξεις της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας που ισχύουν για τα πλαστά και εικονικά τιμολόγια, ήτοι να καταλογιστούν προσαυξήσεις και πρόστιμα στην ανώτατη προβλεπόμενη κλίμακα του 100%, που θα έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των αντιστοίχων βεβαιωθέντων ποσών.
Ο καταλογισμός μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρέωση των αντιστοίχων ανά περίπτωση ποσών στα αντίστοιχα ελληνικά ΑΦΜ των συγκεκριμένων αυτών φυσικών και νομικών προσώπων, με την άμεση έκδοση Ατομικών Ειδοποιήσεων Χρεών που θα φέρουν την ένδειξη <<προ κατασχέσεως και ποινικής διώξεως>>.
Σημειωτέο ότι όλες οι εμπλεκόμενες αλλοδαπες εταιρείες διαθέτουν ελληνικούς ΑΦΜ, είτε δια των ελληνικών θυγατρικών τους, είτε απ' ευθείας οι ίδιες οι μητρικές, επειδή έχουν προβεί σε τιμολογήσεις και εισπράξεις από το ελληνικό δημόσιο, καθώς και σε αγορές παγίων περιουσιακών στοιχείων στην Ελλάδα.
Στην συνέχεια, στα καταλογισθέντα αυτά ποσά, μπορούν να εφαρμοστούν κατ' αναλογία οι ισχύουσες διατάξεις της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας που ισχύουν για τα πλαστά και εικονικά τιμολόγια, ήτοι να καταλογιστούν προσαυξήσεις και πρόστιμα στην ανώτατη προβλεπόμενη κλίμακα του 100%, που θα έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των αντιστοίχων βεβαιωθέντων ποσών.
Τι άλλο θα μπορούσε άραγε να είναι, εκτός από ΕΙΚΟΝΙΚΟ, ένα τιμολόγιο που εμπεριέχει βεβαιωμένη υπερτιμολόγηση,
ειδικά δε στις περιπτώσεις εκείνες που η σχετική υπερτιμολόγηση έχει ήδη αποτελέσει αντικείμενο πορίσματος Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής ή/και ποινικής δίωξης ;;;
Τέλος, τα συνολικά κατά τα ανωτέρω βεβαιωθέντα ποσά, με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις τους, θα πρέπει να επιβαρυνθούν και με τους αναλογούντες τόκους υπερημερίας.
Όπως ακριβώς γίνεται και με τους Έλληνες φορολογούμενους !!!
Έτσι, το Ελληνικό Δημόσιο μπορεί να δημιουργήσει βεβαιωμένες φορολογικά απαιτήσεις κατά των ενεχομένων φυσικών και νομικών προσώπων, ελληνικών και αλλοδαπών, τις οποίες θα εγγράψει στα φορολογικά έσοδα του προϋπολογισμού κεντρικής κυβέρνησης, ενισχύοντας έτσι την ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική και την εθνική προσπάθεια δημιουργίας πρωτογενών πλεονασμάτων και, μάλιστα, πολύ μεγαλύτερων από τα αντίστοιχα που ζητούν σήμερα από την ελληνική κυβέρρνηση οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών.
ειδικά δε στις περιπτώσεις εκείνες που η σχετική υπερτιμολόγηση έχει ήδη αποτελέσει αντικείμενο πορίσματος Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής ή/και ποινικής δίωξης ;;;
Τέλος, τα συνολικά κατά τα ανωτέρω βεβαιωθέντα ποσά, με τα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις τους, θα πρέπει να επιβαρυνθούν και με τους αναλογούντες τόκους υπερημερίας.
Όπως ακριβώς γίνεται και με τους Έλληνες φορολογούμενους !!!
Έτσι, το Ελληνικό Δημόσιο μπορεί να δημιουργήσει βεβαιωμένες φορολογικά απαιτήσεις κατά των ενεχομένων φυσικών και νομικών προσώπων, ελληνικών και αλλοδαπών, τις οποίες θα εγγράψει στα φορολογικά έσοδα του προϋπολογισμού κεντρικής κυβέρνησης, ενισχύοντας έτσι την ασκούμενη δημοσιονομική πολιτική και την εθνική προσπάθεια δημιουργίας πρωτογενών πλεονασμάτων και, μάλιστα, πολύ μεγαλύτερων από τα αντίστοιχα που ζητούν σήμερα από την ελληνική κυβέρρνηση οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών.
ΤΑ ΝΕΑ ΑΥΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ
ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ WIN WIN !!!
Σύμφωνα δε με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, τα έσοδα των συγκεκριμένων ισοδυνάμων, μπορούν σε μεγάλο βαθμό να εξασφαλιστούν υπέρ του ελληνικού δημοσίου, με την ισόποση των ανωτέρω απαιτήσεων δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας και των τραπεζικών λογαριασμών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όλων των υπόχρεων και των συνυπόχρεων φυσικών και νομικών προσώπων.
Έτσι, οι εξασφαλισμένες πλέον αυτές απαιτήσεις του ελληνικού δημοσίου, μπορούν να εκχωρηθούν στις ελληνικές τράπεζες ως collateral του ελληνικού δημοσίου και, οι ελληνικές τράπεζες, με τη σειρά τους, να τις τιτλοποιήσουν με την έκδοση ειδικών για το σκοπό αυτό ομολόγων τύπου ABS, αφού αυτά θα έχουν, αφενός την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και, αφετέρου, θα είναι ταυτόχρονα εξασφαλισμένα από τις βεβαιωμένες στα έσοδα του προϋπολογισμού απαιτήσεις και τα δεσμευμένα περιουσιακά στοιχεία αξιόχρεων, πρώτης τάξης οφειλετών, όπως οι SIEMENS, HOCHTIEF, FERROSTAL, TYSEN, DEUTSCHE TELECOM, MAN, KMW, κλπ.
Αυτά λοιπόν τα νέα, εξασφαλισμένα ομόλογα των ελληνικών τραπεζών, μπορούν είτε να ανταλλαχθούν απ' ευθείας με αντίστοιχα χαρτιά του EFSF, έναντι ισόποσης διαγραφής ελληνικού δημοσίου χρέους, είτε να εκχωρηθούν κατά τη συνήθη διαδικασία ως ενέχυρα στην ΕΚΤ, η οποία θα είναι πλέον υποχρεωμένη να τα δεχθεί ως collaterals, αφού αυτά θα είναι υψηλής πιστοληπτικής διαβάθμισης και αξιολόγησης και, στην συνέχεια, να χρηματοδοτήσει με τα συγκεκριμένα αυτά ενέχυρα τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες, με τη ρευστότητα αυτή της ΕΚΤ, θα είναι πλέον σε θέση να μπορούν αγοράσουν στη δευτερογενή αγορά αντίστοιχα χαρτιά ελληνικού χρέους και, μάλιστα, σε τιμές μικρότερες της ονομαστικής τους αξίας, αφού οι αντίστοιχες συναλλαγές θα πραγματοποιηθούν σε τρέχουσες τιμές, στην παρούσα αξία τους και, σε κάθε περίπτωση, πριν την ωρίμανσή τους.
Το αποτέλεσμα είναι απλό !!!
Δημιουργούνται νέα, βέβαια και εκκαθαρισμένα έσοδα στον προϋπολογισμό, ήτοι δημοσιονομικά ισοδύναμα, που μπορούν να μετατρέψουν μεγάλο μέρος του ελληνικού χρέους, από δημόσιο, σε ιδιωτικό, μεταφέροντάς το από τις πλάτες των φορολογουμένων, στις πλάτες εκείνων που το δημιούργησαν, χωρίς πιστωτές και δανειστές να χρειαστεί να διαγράψουν, να κουρέψουν και να χάσουν ούτε ένα ευρώ !!!
ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ WIN WIN !!!
Σύμφωνα δε με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, τα έσοδα των συγκεκριμένων ισοδυνάμων, μπορούν σε μεγάλο βαθμό να εξασφαλιστούν υπέρ του ελληνικού δημοσίου, με την ισόποση των ανωτέρω απαιτήσεων δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας και των τραπεζικών λογαριασμών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όλων των υπόχρεων και των συνυπόχρεων φυσικών και νομικών προσώπων.
Έτσι, οι εξασφαλισμένες πλέον αυτές απαιτήσεις του ελληνικού δημοσίου, μπορούν να εκχωρηθούν στις ελληνικές τράπεζες ως collateral του ελληνικού δημοσίου και, οι ελληνικές τράπεζες, με τη σειρά τους, να τις τιτλοποιήσουν με την έκδοση ειδικών για το σκοπό αυτό ομολόγων τύπου ABS, αφού αυτά θα έχουν, αφενός την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και, αφετέρου, θα είναι ταυτόχρονα εξασφαλισμένα από τις βεβαιωμένες στα έσοδα του προϋπολογισμού απαιτήσεις και τα δεσμευμένα περιουσιακά στοιχεία αξιόχρεων, πρώτης τάξης οφειλετών, όπως οι SIEMENS, HOCHTIEF, FERROSTAL, TYSEN, DEUTSCHE TELECOM, MAN, KMW, κλπ.
Αυτά λοιπόν τα νέα, εξασφαλισμένα ομόλογα των ελληνικών τραπεζών, μπορούν είτε να ανταλλαχθούν απ' ευθείας με αντίστοιχα χαρτιά του EFSF, έναντι ισόποσης διαγραφής ελληνικού δημοσίου χρέους, είτε να εκχωρηθούν κατά τη συνήθη διαδικασία ως ενέχυρα στην ΕΚΤ, η οποία θα είναι πλέον υποχρεωμένη να τα δεχθεί ως collaterals, αφού αυτά θα είναι υψηλής πιστοληπτικής διαβάθμισης και αξιολόγησης και, στην συνέχεια, να χρηματοδοτήσει με τα συγκεκριμένα αυτά ενέχυρα τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες, με τη ρευστότητα αυτή της ΕΚΤ, θα είναι πλέον σε θέση να μπορούν αγοράσουν στη δευτερογενή αγορά αντίστοιχα χαρτιά ελληνικού χρέους και, μάλιστα, σε τιμές μικρότερες της ονομαστικής τους αξίας, αφού οι αντίστοιχες συναλλαγές θα πραγματοποιηθούν σε τρέχουσες τιμές, στην παρούσα αξία τους και, σε κάθε περίπτωση, πριν την ωρίμανσή τους.
Το αποτέλεσμα είναι απλό !!!
Δημιουργούνται νέα, βέβαια και εκκαθαρισμένα έσοδα στον προϋπολογισμό, ήτοι δημοσιονομικά ισοδύναμα, που μπορούν να μετατρέψουν μεγάλο μέρος του ελληνικού χρέους, από δημόσιο, σε ιδιωτικό, μεταφέροντάς το από τις πλάτες των φορολογουμένων, στις πλάτες εκείνων που το δημιούργησαν, χωρίς πιστωτές και δανειστές να χρειαστεί να διαγράψουν, να κουρέψουν και να χάσουν ούτε ένα ευρώ !!!