.

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

BINTEO : ΕΞΑΛΗ Η ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΗ ΡΑΧΗΛ ΜΑΚΡΗ. ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΩΡΗ ;;;

Έξαλη η Ελεονώρα Μελέτη με το πολιτικό σύστημα, επισημαίνει :
Οι βίζιτες του lifestyle μπορούν να γίνονται βουλευτές !!!
Οι βουλευτές όμως, απαγορεύεται να κάνουν φωτογραφήσεις lifestyle !!!


ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΣΤΟ "Ε" Tv !!!

ΜΕΛΕΤΗ :
Γιατί έκανες φωτογράφηση μωρή ;;; Θες να μου φας εμένα τα μεροκάματα ;;; Δεν σου φτάνει που έγινες βουλευτής ;;; Αν το ρίξεις και συ στις φωτογραφήσεις, εγώ τι θα κάνω για να ζήσω ;;; Θα βγω στη βίζιτα ;;; 

ΜΑΚΡΗ :
Γιατί ενοχλείσαι μωρή χαμηλοκόλα ;;; Γιατί σε πείραξε η δική μου φωτογράφηση ;;; Επειδή είσαι όλη κι' όλη 1,50, όσο τα πόδια μου, και το φόρεμα το δικό μου στη φωτογράφηση σου κάνει μόνο για sleeping bag ;;;

ΜΕΛΕΤΗ :
Ντροπή σου παλιοδίμετρη αλόγα !!! Προκαλείς τον λαό που πεινάει !!! Αν ήθελες να κάνεις lifestyle φωτογράφηση, έπρεπε να ακολουθήσεις τους κανόνες της showbiz !!! Και να σεβαστείς τη δυστυχία του τηλεθεατή !!! Όταν ο κόσμος πεινάει, απαγορεύονται τέτοιες προκλητικές, ντυμένες φωτογραφήσεις !!! Γιατί δεν πέταξες έξω λίγο βυζί ;;; Γιατί δεν μας έδειξες λίγο κώλο ;;; Τι θάχουμε να σχολιάζουμε τώρα εμείς, για να ταϊζουμε τους πεινασμένους κουτόχορτο ;;;



ΜΑΚΡΗ :
Τι λες μωρή παλιοπατσαβούρα, που θα με κάνεις εμένα Τσιτσιολίνα !!! Θές βυζιά και κώλους ;;; Ξαναδείξε τα δικά σου !!! Τόσα χρόνια την κάνεις αυτή τη δουλειά !!! Βγες λοιπόν στο δελίτο ξεβράκωτη !!! Εγώ είμαι βουλευτής, δεν είμαι τηλεβίζιτα !!!

ΜΕΛΕΤΗ :


Ντροπή σου ανώμαλη, που φωτογραφίζεσαι ντυμένη !!! Τι πάει να πει προσωπικές επιλογές ;;; Ο βουλευτής είναι δημόσιο πρόσωπο !!! Και πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες της τηλεθέασης !!!  Δεν πουλάει το ντυμένο, δεν το καταλαβαίνεις ;;; Και τι μούρθες εδώ στην εκπομπή ντυμένη σαν διαδηλώτρια ;;;  Ο κλάδος περνάει κρίση !!! Όσοι χορηγοί δεν πτώχευσαν, είναι υπόδικοι !!! Δεν πέφτει δεκάρα τσακιστή στα ταμεία !!! Ελλείψει άρτου, ο κόσμος θέλει θεάματα !!! Δώσε λίγη τσόντα στο λαό !!! Βγάλε χαλαρά το μπλουζάκι σου on camera, ν' ανέβει λίγο το ενδιαφέρον !!! Να σπάσουν τα τηλέφωνα !!! Να τσιμπήσουμε λίγα ψιλά παραπάνω από τη διαφημιστική !!!

ΜΑΚΡΗ :
Να βγάλεις εσύ το δικό σου το μπλουζάκι μωρή Saratoga, να δείξεις στον κόσμο την τελευταία αναβάθμιση που έκανες στις σιλικόνες σου !!!  Το κάθε σου βυζί κοσίτζει όσο ο οι μισθοί ενός εργάτη για όλο το χρόνο !!!  Και το στρινγκάκι σου, όσο το επίδομα ανεργίας για 6 μήνες !!! Το φοράς τουλάχιστον μωρή, ή πάλι δεν πρόκαμες και βγήκες ξεβράκωτη ;;;
SSL Certificates