.

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021

ΚΑΤΑ 750% ΕΚΤΟΞΕΥΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ ΓΙΑ ΚΟΥΡΙΕΡ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ !!!

 



Τα μεγάλα προβλήματα που καταγράφηκαν το 2020 στις παραδόσεις δεμάτων, μετά και την εκτόξευση του ηλεκτρονικού εμπορίου που έφερε η πανδημία, αποτυπώνει η έκθεση πεπραγμένων της ΕΕΤΤ η οποία δημοσιοποιήθηκε χθες.

Ειδικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης οι καταγγελίες για ταχυδρομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες ταχυμεταφορών που υποβλήθηκαν στην ΕΕΤΤ έφτασαν το 2020 ξεπέρασαν τις 3.000 καταγράφοντας αύξηση 750% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Για την ακρίβεια το 2020 οι σχετικές καταγγελίες έφτασαν τις 3.008 όταν το 2019 ήταν 380 καταγγελίες και το 2018 μόλις 260.

Το 86% των εν λόγω καταγγελιών της προηγούμενης χρονιάς αφορούσε καθυστερήσεις στην επίδοση των δεμάτων, ενώ το 7% αφορούσε προβλήματα ενημέρωσης και το 6% απώλεια δέματος ή άλλα προβλήματα εξυπηρέτησης. Εν αντιθέσει το 2019 τα αιτήματα/καταγγελίες αφορούσαν τόσο απώλεια αντικειμένων όσο και εκπρόθεσμη επίδοση ή ζητήματα πλημμελούς εξυπηρέτησης.

Μετά την σωρεία καταγγελιών η ΕΕΤΤ κάλεσε σε ακροάσεις τις εταιρείες που κατά τη διάρκεια των Lockdown καθυστέρησαν τις παραδόσεις καθώς και εταιρείες που σταμάτησαν τις παραλαβές, χωρίς ωστόσο να έχουν μέχρι στιγμής ανακοινωθεί οι σχετικές ποινές.

Μειώθηκαν οι καταγγελίες για ηλεκτρονικές επικοινωνίες

Στον αντίποδα μικρότερος σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές ήταν ο αριθμός των καταγγελιών που αφορούσαν στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, παρά τις αυξημένες ανάγκες για συνδεσιμότητα που γέννησε η πανδημία. Από τις 15.000 συνολικές καταγγελίες που δέχτηκε η ΕΕΤΤ, οι 12.000 αφορούσαν τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες όταν το 2019 ο αντίστοιχος αριθμός έφτανε στις 14.700.

Οι περισσότερες εξ αυτών αφορούσαν τις συνδυαστικές σταθερές υπηρεσίες (60%) ενώ το 16% αφορούσε αποκλειστικά την κινητή τηλεφωνία και το 13% υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης.

Τόσο στην σταθερή όσο και στην κινητή καθώς και στις συνδυαστικές υπηρεσίες η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αφορούσε αμφισβήτηση χρεώσεων λογαριασμού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πανδημία έφερε αρρυθμίες και στην ελεγκτική δραστηριότητα της Επιτροπής αφού η ίδια διεξήγαγε μόνο 20 επιτόπιους ελέγχους, είτε αυτεπαγγέλτως είτε κατόπιν καταγγελιών, σε εγκαταστάσεις των παρόχων, για να διερευνηθεί ο βαθμός συμμόρφωσης των παρόχων με τους όρους της άδειάς τους. Το 2019 είχαν πραγματοποιηθεί 129 επιτόπιοι έλεγχοι.

ΠΗΓΗ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates