Αύξηση πωλήσεων είδε η εδώ και καιρό στάσιμη αγορά των tablets ενόψει της πανδημίας και των αυξημένων αναγκών για συνδεσιμότητα που αυτή δημιούργησε.
Η στροφή πλήθους εταιρειών στην τηλεργασία αλλά και η παραμονή των πολιτών του κόσμου στο σπίτι η οποία μετέτρεψε την ψυχαγωγία σε ψηφιακή, ώθησε την συγκεκριμένη κατηγορία ηλεκτρονικών αγαθών να αυξηθεί κατά 26% το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Συγκεκριμένα η κατηγορία των tablets έφτασε σε όγκο τα 37,5 εκατ. μονάδες σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία Canalys που αναδημοσιεύει ο ΣΕΠΕ. Μάλιστα όπως αποδεικνύουν οι αριθμοί από την αύξηση της ζήτησης επωφελήθηκαν και οι πέντε κορυφαίοι πωλητές tablets στον κόσμο, με την άνοδο να είναι διψήφια.
Η αύξηση σύμφωνα με τους αναλυτές της Canalys οφείλεται στην «πανδημία του κορονοϊού η οποία, μεταξύ άλλων, έχει αυξήσει τον ανταγωνισμό για πρόσβαση σε φορητές συσκευές μεταξύ των μελών των νοικοκυριών, που αναγκάζονται να παραμείνουν στο σπίτι. Τα tablets βοηθούν στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, επιτρέποντας σε κάθε μέλος της οικογένειας να έχει τη δική του συσκευή. Και είναι πιο φιλικοί προς τον χρήστη σε επίπεδο προϋπολογισμού από τους επιτραπέζιους και από τους φορητούς υπολογιστές».
Συγκεκριμένα η κατηγορία των tablets έφτασε σε όγκο τα 37,5 εκατ. μονάδες σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία Canalys που αναδημοσιεύει ο ΣΕΠΕ. Μάλιστα όπως αποδεικνύουν οι αριθμοί από την αύξηση της ζήτησης επωφελήθηκαν και οι πέντε κορυφαίοι πωλητές tablets στον κόσμο, με την άνοδο να είναι διψήφια.
Η αύξηση σύμφωνα με τους αναλυτές της Canalys οφείλεται στην «πανδημία του κορονοϊού η οποία, μεταξύ άλλων, έχει αυξήσει τον ανταγωνισμό για πρόσβαση σε φορητές συσκευές μεταξύ των μελών των νοικοκυριών, που αναγκάζονται να παραμείνουν στο σπίτι. Τα tablets βοηθούν στην αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, επιτρέποντας σε κάθε μέλος της οικογένειας να έχει τη δική του συσκευή. Και είναι πιο φιλικοί προς τον χρήστη σε επίπεδο προϋπολογισμού από τους επιτραπέζιους και από τους φορητούς υπολογιστές».
Η χρυσή πεντάδα των κατασκευαστών
Η Apple αύξησε τις αποστολές iPad κατά σχεδόν 20%, κατακτώντας, για ένα ακόμη τρίμηνο, την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablets, με μερίδιο 38% και πωλήσεις, που υπερέβησαν τα 14 εκατ. συσκευές, παγκοσμίως.
Οι πωλήσεις της Samsung, η οποία βρίσκεται στη δεύτερη θέση της αγοράς έφτασαν τα 7 εκατ. tablets, σημειώνοντας άνοδο κατά 39% σε ετήσια βάση και μερίδιο 18,7%. Στην τρίτη θέση παγκοσμίως βρέθηκε η Huawei οι αποστολές της οποίας αυξήθηκαν κατά 45% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και το μερίδιο αγοράς της στο 12,7%.
Την «χρυσή πεντάδα» των κατασκευαστών συμπλήρωσαν η Amazon και η Lenovo, οι οποίες αύξησαν τις πωλήσεις του από άποψη τεμαχίων κατά 37% και κατά 53% αντίστοιχα στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές
Ανοδικά κατά 14% το 2ο τρίμηνο του 2020, κινήθηκε και η συνολική αγορά των ηλεκτρονικών υπολογιστών (συμπεριλαμβανομένων των tablets), φτάνοντας τα 110,5 εκατ. συσκευές.
Την πρώτη θέση στη συνολική κατηγορία απέσπασε η Lenovo, με τις πωλήσεις των επιτραπέζιων υπολογιστών, φορητών υπολογιστών και tablets να φτάνουν τα 20,2 εκατ. τεμάχια καταγράφοντας ετήσια αύξηση 12%.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Apple με 19,6 εκατ. αποστολές, πετυχαίνοντας αύξηση 18% σε ετήσια βάση, ενώ η HP, η Dell και η Samsung συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα των πιο ισχυρών παικτών της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου