.

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΤΆ 98,1% !!! ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ !!!

Σε πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στα ΝΕΑ, οι συμμετέχοντες Έλληνες πολίτες δήλωσαν ότι «εμπιστεύονται» τα ΜΜΕ σε ποσοστό 1,9% !!! 
Ένα κόμμα εννέα. Ούτε καν δύο. Στις περισσότερες αντίστοι χες έρευνες το ίδιο συμβαίνει: Οι Έλληνες πολίτες δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τα ΜΜΕ (και όταν λέμε «ΜΜΕ» εννοούμε κυρίως την τηλεόραση – ενώ μόλις το 6% των Ελλήνων διαβάζει κάθε μέρα εφημερίδα, το μικρότερο ποσοστό στην Ε.Ε.) λιγότερο από όλους τους θεσμούς που υπάρχουν στη χώρα, λιγότερο από τα κόμματα, τις τράπεζες, την κυβέρνηση. 
Λιγότερο ακόμα και από την τρόικα. Είναι σαφές λοιπόν ότι ο Ελληνικός λαός έχει χάσει την εμπιστοσύνη του στην ενημέρωση και στους δημοσιογράφους. Θεωρεί τους πάντες και τα πάντα αναξιόπιστα και μέλη διαπλοκής και εξυπηρέτησης συμφερόντων !!!
Το περυσινό Ευρωβαρόμετρο, με έρευνα της Ε.Ε. που μετράει τις τάσεις της κοινής γνώμης, παρουσίασε παρόμοιο αποτέ λεσμα: Μόλις το 15% των συμμε τεχόντων Ελλήνων δήλωσαν ότι εμπιστεύονται την τηλεό ραση. Ήταν το χαμηλότερο πο σοστό από όλες τις χώρες –μέλη. Στην ίδια έρευνα, ωστόσο, το ιλιγγιώδες 85% των Ελλήνων δήλωσε: Ότι βλέπει κάθε μέρα τηλεόραση. Σε αυτό το θέμα είμαστε ακριβώς πάνω στον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Οπό τε τι συμβαίνει; Γιατί δηλώνουμε ότι δεν εμπιστευόμαστε κάτι που παρακολουθούμε κάθε μέ ρα; Ή, για το πάρουμε ανάποδα: Γιατί παρακολουθούμε κάτι που δηλώνουμε ότι δεν εμπιστευό μαστε; Ή μήπως αυτά που παρακολουθούμε είναι σειρές, «ψυχαγωγικές» εκπομπές, αθλητικά και εκπομπές κουτσομπολιού, και απλά έχουμε γυρίσει την πλάτη στις δημοσιογραφικές εκπομπές και στα δελτία ειδήσεων;
Τηλεόραση, έλληνες, ενημέρωση, εμπιστοσύνη, κανάλια, ειδήσεις
Μάλλον λοιπόν αυτό θα εννοούμε: Ότι δεν βλέπουμε ειδήσεις. Όλα αυτά τα παράθυρα, τους τσακωμούς των πολιτικών, τις εκπομπές γνώμης και τα δελτία ειδήσεων μπορεί να μην τα βλέπει κανείς. Αυτό είναι. Γι’ αυτό παρακολουθούμε τα τελευταία χρόνια ότι τα πολιτικά μηνύματα που βγαίνουν από την τηλεόραση δεν έχουν καμία επίδραση στη βού ληση και την πολιτική έκφραση των πολιτών. Έχει συμβεί ουκ ολίγες φορές. Κανάλια πρώτα σε θεαματικότητα, με δελτία ειδήσεων που υποτίθεται ότι σκίζουν, να υπερασπίζονται ένα κόμμα, και το κόμμα αυτό στις κάλπες να έρχεται δεύτερο ή και τρίτο! Ο κόσμος τους γράφει στα παλιά τους τα παπούτσια.
Μην αντέχοντας τους πολιτικούς, οι Έλληνες πολίτες, οπουδήποτε κι αν ψηφίζουν διαλέγουν πρόσωπα από αυτά που λέμε «γνωστοί από την τηλεόραση»: Ηθοποιούς, Πρώην αθλητές, καθηγητές που βγαίνουν στα κανάλια, συγ γενείς διασήμων, ακόμα και κάποιους δημοσιογράφους της τηλεόρασης.

Με άλλα λόγια: Ο λαός ψηφίζει ό,τι βλέπει στην τηλεόραση, και δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στους δημοσιογράφους που δεν «κολλάνε» στον τοίχο τους πολιτικούς. Δεν εμπιστεύονται τους πολιτικούς που εμφανίζονται στα κανάλια χωρίς να προσφέρουν έργο ή λένε διάφορα ψέματα και απαντούν αόριστα και αφηρημένα. Γι’ αυτό ο κόσμος στις δημοσκοπήσεις μετά πάει και δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται την τηλεόραση [την ενημέρωση και τις ειδήσεις], αλλά τον γοητεύουν άλλα πρόσωπα.
ΠΗΓΗ
http://www.nikosonline.gr/?p=7906

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates