Το ξενοδοχείο στον Πλατύ Γυαλό με το εστιατόριο που σέρβιρε στις δύο Αμερικανίδες τουρίστριες το πιάτο με τα «χρυσά» καβουροπόδαρα στην τιμή των 600 ευρώ κλήθηκε να πληρώσει πρόστιμο μέχρι και για παράληψη υποβολής γνωστοποίησης για τη λειτουργία 14 ιδιωτικών κολυμβητικών δεξαμενών, όπως αναφέρεται στο πόρισμα της εμπεριστατωμένης έρευνας των αρμόδιων υπηρεσιών του υπουργείου Τουρισμού.
Η προφορική εντολή που έδωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες αμέσως μετά τον θόρυβο που προκάλεσε σε διεθνές επίπεδο η περιπέτεια των δύο Αμερικανίδων τουριστριών που κατήγγειλαν στην Υποδιεύθυνση Αστυνομίας Μυκόνου ότι τους ζητήθηκε να πληρώσουν «με το ζόρι» 600 ευρώ για ένα πιάτο καβουροπόδαρα και δύο κοκτέιλ, ήταν η εξής: έρευνα μέχρι το κόκαλο και για το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά και για παρόμοια περιστατικά που διασύρουν τη χώρα μας στο εξωτερικό.
Για το συμβάν με τα «χρυσά» καβουροπόδαρα, η υπουργική εντολή είχε ως αποδέκτη την Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων, κλιμάκιο της οποίας έκανε φύλλο και φτερό το ξενοδοχείο, στις εγκαταστάσεις του οποίου λειτουργεί το εστιατόριο «DK Oyster» στον Πλατύ Γυαλό. Πρόκειται άλλωστε για την ίδια επιχείρηση.
Και από την έρευνα, όπως φαίνεται, προέκυψαν λαβράκια. Συγκεκριμένα:
■ 2.800 ευρώ πρόστιμο για παράληψη υποβολής γνωστοποίησης για τη λειτουργία 14 ιδιωτικών κολυμβητικών δεξαμενών κατά τον έλεγχό της και υποβολή/προσθήκη αυτών μεταγενέστερα του ελέγχου, αν και διαθέτει άδεια λειτουργίας τους. Και παντελής παράληψη υποβολής γνωστοποίησης για τη λειτουργία μιας κοινόχρηστης πισίνας, μικρού μεγέθους πλησίον της κοινόχρηστης πισίνας μεσαίου μεγέθους όπως και υποβολή λανθασμένων στοιχείων γνωστοποίησης κοινόχρηστης πισίνας.
■ 5.000 ευρώ πρόστιμο κατ’ εφαρμογή της νομοθεσίας για παραπλάνηση πελατείας αφού, παρόλο που η επιχείρηση κλήθηκε να παρέχει έγγραφες εξηγήσεις για το περιστατικό με τα «χρυσά» καβουροπόδαρα, δεν απάντησε ποτέ στο αίτημα της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού Κυκλάδων.
■ 5.000 ευρώ πρόστιμο για μη συμμόρφωση με τα υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας τουριστικών επιχειρήσεων, με συνεχείς παραβάσεις κατά τα έτη 2020, 2021 και 2022 αντίστοιχα, αφού παρόλο που η επιχείρηση κλήθηκε να παρέχει έγγραφες εξηγήσεις επί των παραβάσεων, δεν το έπραξε, πλην της κατάθεσης πιστοποιητικού Health First. Κατά την επιτόπια έρευνα του αρμόδιου κλιμακίου του υπουργείου Τουρισμού δεν βρέθηκαν ούτε τα δοχεία με το αντισηπτικό υγρό.
■ Πρόστιμο, ύψους 9.600 ευρώ, για υποβολή λανθασμένων πληροφοριών που σχετίζονται με την υποχρέωση ύπαρξης πιστοποιητικού (ήτοι μισθωτηρίου συμβολαίου σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας) στον φάκελο δικαιολογητικών και γνωστοποιήσεων και παράλειψη του εν ισχύ μισθωτηρίου ΑΑΔΔΕ.
■ 8.750 ευρώ επιπλέον για πρόστιμα που αφορούν τη μη παροχή έγγραφων εξηγήσεων αλλά και για διάφορες παραλείψεις σχετικά με τη λειτουργία της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Σημειώνεται ότι το συνολικό ύψος των προστίμων ανέρχεται στο ποσό των 31.159 ευρώ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΘΕΜΑτος», η έρευνα της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού Κυκλάδων για το ξενοδοχείο «Kosmoplaz» δεν έχει κλείσει και δεν αποκλείεται τις προσεχείς ημέρες να υπάρξουν και νέα στοιχεία που αφορούν ακόμη πιο σοβαρές παραλείψεις και παρατυπίες.
Η καταγγελία και στη συνέχεια η μήνυση της Αμερικανίδας τουρίστριας, όσον αφορά τη χρέωση 600 ευρώ για μία μερίδα καβουροπόδαρα και δύο κοκτέιλ στο εστιατόριο «DΚ Oyster», στον Πλατύ Γυαλό Μυκόνου και το bullying που, όπως ισχυρίζεται, δέχτηκε από μέλη του προσωπικού του καταστήματος ξεσήκωσε θύελλα εξελίξεων. Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και μάλιστα δημιουργήθηκε ιστοσελίδα με τα αρχικά του εστιατορίου DK και τη λέξη «Scam», που σημαίνει απάτη. Στην ηλεκτρονική σελίδα DK Scam εμφανίζεται, σε αγγλική γλώσσα, με μεγάλα κόκκινα γράμματα το εξής μήνυμα: «Προειδοποίηση: Η κατάσταση στο DK OYSTER έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο τελευταία. Επιβαρύνουν με αδικαιολόγητα ποσά τον κόσμο, σαν να μην υπάρχει αύριο. Εχουν καταγγελθεί περιστατικά με αδικαιολόγητες χρεώσεις άνω των 1.000 δολαρίων. Παρακαλούμε, για οποιαδήποτε καταγγελία να αποταθείτε στο ελληνικό υπουργείο Τουρισμού», αναφέρεται μετά το προειδοποιητικό μήνυμα.
Στη συνέχεια, στην ιστοσελίδα υπογραμμίζεται το γεγονός ότι οι ελληνικές Αρχές ανέλαβαν να διερευνήσουν την υπόθεση απάτης προχωρώντας σε έλεγχο κατά τον οποίο διαπιστώθηκαν παραβάσεις, κάτι που οδήγησε στη βαριά καμπάνα. Δίνοντας βοηθητικές οδηγίες, η ιστοσελίδα επισήμανε, δε, ότι στην Ελλάδα είθισται το ψάρι να τιμολογείται με το κιλό και την ίδια στιγμή ο νόμος ορίζει ότι με την παραγγελία γνωστοποιείται το βάρος του ψαριού.
Σε αυτό το σημείο υπογραμμίζει την παρατυπία στο κατάστημα που παρουσιάζει την τιμή ανά 100 γραμμάρια, ενώ «χωρίς να αναφέρονται τιμές μπορεί να εμφανίσει καλαμάρι που κοστίζει 150 ευρώ, τη στιγμή που σε ένα μέσο εστιατόριο η τιμή του φτάνει στα 15 ευρώ».
Αναφέρεται ακόμη στην ιστοσελίδα ότι όταν τολμήσει κανείς να παραπονεθεί, οι υπεύθυνοι του εστιατορίου εξαπολύουν μαφιόζικου τύπου απειλές, κάτι που ανέφεραν στη μήνυσή τους και οι δύο Αμερικανίδες τουρίστριες.
Το ξενοδοχείο στο οποίο στεγάζεται το «DK Oyster» πλήρωσε ακριβά τις παρατυπίες στις εγκαταστάσεις του που σχετίζονται με τις πισίνες.
ΠΗΓΗ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου