Όταν έφερε ο Καποδίστριας την πατάτα στην Ελλάδα, οι Έλληνες ήταν καχύποπτοι κι εξαιρετικά αρνητικοί στο νέο αυτό δεδομένο, το οποίο απειλούσε να «εισβάλει» στη ζωή τους. Ήταν βέβαιο πως, εάν κάποιος προσπαθούσε να τους επιβάλει αναγκαστικά την καλλιέργειά της, θα προκαλούσε την αντίδρασή τους …Μία αντίδραση, η οποία δεν είχε σχέση με την αξία τής πατάτας ως προϊόν, αλλά με τη συμπεριφορά τής εξουσίας απέναντι στον λαό εξαιτίας αυτού του προϊόντος. Ήταν βέβαιη αυτή η αντίδραση κι αυτό το γνώριζαν οι κυβερνώντες, εφόσον οι γνώσεις τής λεγόμενης «κοινωνικής μηχανικής», που μελετά και προβλέπει τις κοινωνικές αντιδράσεις απέναντι στα φαινόμενα που ερεθίζουν την κοινωνία, ήταν γνωστές από την εποχή τής Βαβυλώνας.
Γνωρίζοντας λοιπόν τη βέβαιη αντίδραση της κοινωνίας, ο Πρώτος Κυβερνήτης τής Ελλάδας έκανε ένα τέχνασμα. Έβαλε φύλακες να «προστατεύουν» τις πατάτες, προκειμένου να τις καταστήσει στα μάτια των πολιτών σαν εξαιρετικά πολύτιμες και βέβαια σπάνιες. Με τον τρόπο αυτόν προκάλεσε το ενδιαφέρον των Ελλήνων, οι οποίοι προσπάθησαν με κάθε τρόπο να τις αποκτήσουν. Αντί να τους «κυνηγάει» στα χωράφια, για να τους επιβάλει τη νέα καλλιέργεια, τους «ανάγκασε» να σκαρφαλώνουν «μάντρες» για να τις κλέψουν. Έκανε δηλαδή ένα πολιτικό «μάρκετινγκ» για τις πατάτες και, αφού τις κατάστησε «πολύτιμες» και «σπάνιες», τις παρέδωσε στους Έλληνες, κάνοντάς τους να αισθάνονται ευεργετημένοι …από την εξουσία …Τους ίδιους Έλληνες, που, εάν τους επέβαλε την καλλιέργεια της πατάτας, θα τους έβρισκε «απέναντί» του.
Σήμερα στη θέση των Κυβερνητών βρίσκονται κάποιοι άλλοι. Όμως, η γνώση τής «κοινωνικής μηχανικής» παραμένει η ίδια, εφόσον παραμένουν ίδιοι τόσο οι άνθρωποι όσο και οι κοινωνίες τους. Γιατί όμως οι σημερινοί Κυβερνώντες δεν έκαναν ένα σωστό «μάρκετινγκ» για τα εμβόλια; Γιατί δεν τα εμφάνισαν σαν πολύτιμα και βέβαια σπάνια; Γιατί δεν δημιούργησαν την εντύπωση ότι οι «εκλεκτοί» —και βέβαια πλούσιοι— θα τα έπαιρναν σίγουρα και οι «μη εκλεκτοί» θα έμπαιναν σε μια «πάλη» μεταξύ τους, προκειμένου να εξασφαλίσουν το σωτήριο φάρμακο των πλουσίων; Γιατί δεν δημιούργησαν τεχνητή «έλλειψη» των εμβολίων, ώστε η εισαγωγή στις «λίστες» των υποψηφίων να απαιτεί ακόμα και πολιτικό «μέσον»; Γιατί δεν έγινε το σωστό «μάρκετινγκ», ώστε να σπεύσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες να εμβολιαστούν, προκειμένου να αισθανθούν ότι απολαμβάνουν τις ίδιες υπηρεσίες με τους πλούσιους και «εκλεκτούς» τής κοινωνίας;
Είναι άσχετοι ή βλάκες αυτοί οι οποίοι σήμερα κυβερνούν τη χώρα; Γιατί με μια μεγάλη «αλυσίδα» λανθασμένων επιλογών έκαναν τόσο κακό στην εικόνα των συγκεκριμένων εμβολίων και κατ’ επέκταση στη δική τους άποψη περί της σωστής αντιμετώπισης της σημερινής πανδημίας; Γιατί υπέσκαψαν μόνοι τους τη δική τους προσπάθεια; Γιατί οι ίδιοι εμφάνισαν τα εμβόλια ως «πληθωριστικά»; Γιατί τα εμφάνισαν αναξιόπιστα τη στιγμή που τα είχαν προπληρώσει και μάλιστα πανάκριβα; Γιατί τα εμφάνισαν ως μια «υποχρέωση», η οποία έπρεπε να «καταναλωθεί», γιατί διαφορετικά θα έληγε και θα πετιόταν στα σκουπίδια; Ποιος θα δεχθεί να καταναλώσει κάτι για το οποίο δεν έχει πειστεί για την αξία ή την πολυτιμότητά του και ταυτόχρονα αισθάνεται να του το επιβάλουν αναγκαστικά —στην καλύτερη περίπτωση για να μην πεταχτεί στα σκουπίδια κι εκτεθούν αυτοί που τα παράγγειλαν—; Ποιος δέχεται να «δηλητηριαστεί», για να μην πεταχτεί ένα άχρηστο «φάρμακο»; Ποιος δέχεται να γίνει «σκουπιδοτενεκές», για να μην καταλήξει στα σκουπίδια ένα άχρηστο «φάρμακο»;
Γιατί έγινε τόσο κακός σχεδιασμός στην επικοινωνία τής εξουσίας με τους πολίτες; Προς τι η ενημέρωση για τον τεράστιο αριθμό των διαθέσιμων εμβολίων; Προς τι η συνεχής ενημέρωση για τους «ρυθμούς» —είτε θετικούς είτε αρνητικούς— του εμβολιασμού; Προς τι η ενημέρωση για τις τρομερές παρενέργειες, οι οποίες θα τρόμαζαν τον οποιονδήποτε; Προς τι η ενημέρωση για τα στενά χρονικά περιθώρια που υπάρχουν μέχρι την ημερομηνία λήξης τους; …Για χάρη τής αλήθειας και για την ενημέρωση του λαού; Γιατί δεν τον ενημερώνουν και για τα πρακτικά των μυστικών συνεδριάσεων του ΤΑΙΠΕΔ, τα οποία μπορεί να τον ενδιαφέρουν ακόμα πιο πολύ; Γιατί δεν τον ενημερώνουν για τις μυστικές συμφωνίες τής Ε.Ε με τις φαρμακοβιομηχανίες; Γιατί δεν ενημερώνουν τον λαό για τη μυστική εντολή τής Γερμανίας για απολιγνιτοποίηση της χώρας; Γιατί δεν ενημερώνουν τον λαό για τις μυστικές συμφωνίες γύρω από την παράδοση των αεροδρομίων στη Fraport; Γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά σ’ ό,τι θεωρείται «πληροφορία» και βέβαια «δικαίωμα» του λαού στην ενημέρωση; Υπάρχει σεβασμός αλά-καρτ στα δικαιώματα του λαού στο θέμα τής ενημέρωσης;
Ακόμα όμως κι αυτό ΔΕΝ είναι το χειρότερο. Το χειρότερο, δηλαδή, δεν είναι που δεν κατάφεραν να πείσουν τους πολίτες για το απαραίτητο του εμβολιασμού. Το χειρότερο είναι ότι προσπαθούν τώρα με την ισχύ και τα μέσα τής εξουσίας να εξαναγκάσουν αυτούς, τους οποίους οι ίδιοι δεν κατάφεραν να πείσουν, ν’ αποδεχθούν τις εντολές τους ακόμα και χωρίς να έχουν πειστεί. Με ναζιστικού τύπου εντολές προσπαθούν να επιβάλουν στους πολίτες τις απόψεις τους. Με απειλές προστίμων προσπαθούν να οδηγήσουν τους πολίτες στα εμβολιαστικά κέντρα. Ο ανεπάγγελτος Πρωθυπουργός τής Siemens και της Μπίλντερμπεργκ δήλωσε σε διεθνή ΜΜΕ ότι έχει ως στόχο —με την εξουσία που έχει στα χέρια του— να κάνει «δύσκολη» τη ζωή των πολιτών εκείνων, οι οποίοι αντιστέκονται στις εντολές του. Πώς ακριβώς αντιλαμβάνεται τον εαυτό του και την εξουσία του αυτός ο φασίστας ;;;
Είναι δυνατόν να μη γνωρίζει τις αντιδράσεις που προκαλεί η συμπεριφορά του; Είναι δυνατόν, την ίδια στιγμή που «κλείνει» τους πολίτες στα σπίτια τους, ο ίδιος και η οικογένειά του να μην σταματάνε τις διακοπές τους; Είναι δυνατόν την τρίτη χιλιετία να γίνονται τέτοια λάθη από την εξουσία; Είναι δυνατόν —όσο άσχετος κι αγράμματος κι αν είναι— να μην έχει ούτε καν τις γνώσεις τού Καποδίστρια; Οι ακριβοπληρωμένοι σύμβουλοί του πού βρίσκονται; Αυτοί, οι οποίοι —δήθεν μέσω της Google και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης— έχουν τεράστιες δυνατότητες επεξεργασίας δεδομένων με στόχο τον έλεγχο του πολίτη, δεν γνώριζαν πού θα οδηγηθούμε μετά απ’ αυτές τις επιλογές τους; Δεν γνώριζαν ότι έκαναν ένα τεράστιο λάθος, το οποίο θα τους οδηγούσε σε αναπόφευκτη σύγκρουση με τον λαό ή με ένα μεγάλο μέρος του; Άρα; …Άρα, κάτι άλλο συμβαίνει …Σίγουρα ΔΕΝ είναι αυτό το οποίο φαίνεται και το οποίο εκ πρώτης όψεως εμείς νομίζουμε. Σε ποιο συμπέρασμα καταλήγουμε; …Ότι ΔΕΝ υπάρχει λάθος στη συμπεριφορά τής εξουσίας …Ο χειρισμός τους ΔΕΝ είναι λάθος …Ο χειρισμός τους είναι σωστός …κι εμείς απλά δεν γνωρίζουμε πού στοχεύουν …Είναι σωστός γι’ αυτό το οποίο στοχεύουν αυτοί, και όχι γι’ αυτό το οποίο λανθασμένα νομίζουμε εμείς ότι στοχεύουν.
Είναι πλέον φανερό ότι ΔΕΝ τους ενδιαφέρει να προστατευτεί η υγεία των πολιτών, αλλά να ενισχυθεί η ισχύς τής εξουσίας. ΔΕΝ τους ενδιαφέρει ο καθολικός εμβολιασμός τού πληθυσμού και το δήθεν «τείχος» της ανοσίας. ΔΕΝ επιδιώκουν αυτό. Εκμεταλλεύονται μια άσχετη κατάσταση, για να ενισχύσουν την εξουσία τους. Επικαλούνται έναν στόχο υγειονομικού ενδιαφέροντος, για να «σπρώξουν» τη δική τους πολιτική «ατζέντα», η οποία προβλέπει σκληρή εξουσία και απόλυτη υποταγή των πολιτών. Επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν έναν ιό, για να επιτύχουν τον απόλυτο έλεγχο της κοινωνίας. Επιδιώκουν να προκαλέσουν οργανωμένα την —ακόμα και βίαιη— αντίδραση ενός μέρους τής κοινωνίας, προκειμένου να δημιουργήσουν έναν κοινωνικό «εχθρό», ο οποίος θα αποτελεί «φόβητρο» για τους όλους υπόλοιπους. ΔΕΝ κάνουν λάθος, ερχόμενοι σε σύγκρουση με ένα μεγάλο μέρος τού λαού …Κάνουν το σωστό για τα σχέδιά τους, εφόσον την πρόκληση ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ επιδιώκουν. Απλά, αυτήν τη σύγκρουση θα την προκαλούσαν μόνον όταν θα είχαν πιθανότητες να την εκμεταλλευτούν —και άρα αφού προηγουμένως έχουν δημιουργήσει τα κατάλληλα δεδομένα—.
Υπήρχε δηλαδή συγκεκριμένη μεθόδευση, για να φτάσουμε στον σημερινό κοινωνικό διχασμό, ο οποίος δρομολογήθηκε εσκεμμένα μέσω συγκεκριμένων πολιτικών και δεν προέκυψε εξαιτίας τυχαίων συγκυριών. Απλά ΔΕΝ προκάλεσαν αυτήν τη σύγκρουση εξ’ αρχής και άρα όταν βρίσκονταν ΜΟΝΟΙ τους απέναντι στην Κοινωνία. Την προκάλεσαν όταν θα τους βόλευε, για να την εκμεταλλευτούν Έκαναν τα σωστά μέχρι ένα μεγάλο μέρος τής κοινωνίας να εμβολιαστεί με το «σπάνιο» και το «πολύτιμο» εμβόλιο και κατόπιν, όταν αυτό επιτεύχθηκε, άλλαξαν τακτική. Μόλις εξασφάλισαν ένα κρίσιμο μέγεθος «ομοϊδεατών», άλλαξαν την τακτική τους απέναντι στην κοινωνία. Μετά ακολούθησαν τη «λάθος» τακτική, η οποία μετέτρεπε το εμβόλιο σε «σκουπίδι» και ο εξαναγκασμός τού εμβολιασμού θα προκαλούσε αναπόφευκτη σύγκρουση μ’ αυτούς που θα τον αρνούνταν. Από ένα σημείο και πέρα το πολύτιμο και σπάνιο εμβόλιο, το οποίο μέχρι τότε ΟΛΟΙ ονειρεύονταν να παραχθεί και να δοθεί προς χρήση, έγινε ένα άχρηστο «σκουπίδι», το οποίο έπρεπε —ακόμα κι αναγκαστικά— να καταναλωθεί, γιατί θα έληγε, ενώ είχε πληρωθεί…
…Αυτό ήταν το κόλπο …Αυτό ήταν το ζητούμενο της μεθόδευσης αυτής …Να διχάσουν την κοινωνία και να ταυτιστούν οι ίδιοι με το ένα μεγάλο μέρος της …Ό,τι και να κάνουν εις βάρος της, πάντα να υπάρχει μια μεγάλη μερίδα της που να πει: «καλά τους έκαναν, γιατί ήταν απείθαρχοι» …Ό,τι και να κάνουν, να φαίνονται υπεύθυνοι οι «ανεμβολίαστοι» και όχι οι ίδιοι. Μια παντελώς απαξιωμένη και άχρηστη πολιτική ηγεσία με τον τρόπο αυτόν βρήκε «ποίμνιο» για να την υπερασπιστεί, όταν θα εγκληματεί εις βάρος τής κοινωνίας. Κόμματα κενά οπαδών και λαϊκής απήχησης βρήκαν «ακροατήριο» …Βρήκαν υποστηρικτές, και μάλιστα φανατικούς. Εσκεμμένα έβαλαν τους πιο άχρηστους και προκλητικούς πολιτικούς να «υπερασπίζονται» με τσιρίδες την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού εις βάρος τής ελευθερίας των πολιτών. Γιατί; …Γιατί το ζητούμενο ΔΕΝ είναι να πείσουν κάποιους να εμβολιαστούν …Το ακριβώς αντίθετο είναι ο στόχο τους …Στόχος τους είναι να «στραβώσουν» τελείως τους αντιδρώντες …Να προκαλέσουν αντίδραση, η οποία θα προκαλέσει ισχυρό «κύμα» αντιεμβολιασμού …Να μην εμβολιαστούν κάποιοι απείθαρχοι, ώστε οι φασίστες να έχουν πάντα τη δικαιολογία για όλα όσα κάνουν εις βάρος τής κοινωνίας. Ο στόχος τής εξουσίας είναι να διατηρεί κάποιους «εχθρούς» σε ένα σοβαρό μέγεθος, το οποίο να «προσανατολίζει» την υπόλοιπη κοινωνία προς την πλευρά της.
Γι’ αυτόν τον λόγο μιλάμε για οργανωμένο σχέδιο. Αρχικά με τη σωστή τακτική απέκτησαν μια απαιτούμενη και αρκετά ισχυρή κοινωνική «συμμαχία» …και μετά επιτέθηκαν στους «άλλους» …Επιτέθηκαν στην κοινωνική εκείνη μερίδα, την οποία οι ίδιοι θα δημιουργούσαν, εξαιτίας τής αντίδρασης που θα προκαλούσε η δική τους «λανθασμένη» συμπεριφορά …Θα επιτίθονταν σαν «φανατικοί» εναντίον εκείνων, τους οποίους στη συνέχεια θα κατηγορούσαν για «φανατισμό». Με τον τρόπο αυτόν εξασφάλισαν τη «συμμαχία» εκείνων, οι οποίοι πείστηκαν εύκολα κι απ’ τον φόβο τους έτρεξαν να εμβολιαστούν από τους πρώτους, δαιμονοποιώντας όλους τους «άλλους». Αυτών τα ένστικτα ενεργοποιούν, για να τους έχουν «δεμένους» στο «άρμα» τους και να τους στρέφουν εναντίον των «άλλων» …των «διαφορετικών» …των «ψεκ» …των «καθυστερημένων».
Τα ένστικτα αυτών των διαφορετικών κοινωνικών ομάδων «αλληλοτροφοδοτούν» έναν μεγάλο κοινωνικό διχασμό. Οι διαφορετικές επιλογές αυτών των μεγάλων κοινωνικών ομάδων διαφοροποιούν τα «θέλω» τους και εκεί μπαίνουν τα ένστικτα με τον ανεξέλεγκτο και ολέθριο ρόλο τους. Τα ένστικτα των «νομοταγών» και των «υπευθύνων», οι οποίοι αισθάνονται λίγο «κορόιδα», που νομίζουν ότι έβαλαν «πλάτη» για το κοινό καλό, σε αντίθεση με τους «άλλους», οι οποίοι δεν θέλουν να «θυσιάσουν» τίποτε για το κοινό αυτό «καλό». Αυτών των «υποταγμένων» τα ένστικτα τροφοδοτούν τα ένστικτα των «ανυπότακτων». Αυτών των «υπεύθυνων» τα ένστικτα τροφοδοτούν τα ένστικτα των «ανεύθυνων», τους οποίους η κρατική προπαγάνδα εμφανίζει οργανωμένα και συστηματικά σαν «τζαμπατζήδες», «λουφατζήδες» κι «εξυπνάκηδες». Αυτό είναι το κόλπο …Στηρίζονται στους «μισούς», στοχεύοντας τους άλλους «μισούς», περικόπτοντας τα δικαιώματα ΟΛΩΝ…
…Αυτό είναι το ζητούμενο …ΔΕΝ έχουν άγνοια της γνώσης τής «κοινωνικής μηχανικής» …ΔΕΝ κάνουν λάθος με τα φοβερά διχαστικά μηνύματα που στέλνουν στην κοινωνία …ΔΕΝ τους απειλεί η αντίδραση των πολιτών …Αντίθετα μάλιστα, τους ευνοεί και γι’ αυτόν τον λόγο την επιδιώκουν με τους «λάθος» χειρισμούς τους. Έβαλαν τον ιό στην κοινωνία, για να «μολύνουν» τη Δημοκρατία της και όχι απαραίτητα τους πληθυσμούς της …Θα πάνε σε μια παγκόσμια Δικτατορία με όλους τους νόμους «κομμένους» και «ραμμένους» στα μέτρα τους. Ό,τι κέρδισε η ανθρωπότητα με άπειρο αίμα και κοινωνικούς αγώνες αιώνων θα το χάσει μέσα σε λίγους μήνες για λόγους «υψίστης προτεραιότητας» …Θα το χάσει, για να «καλουπωθεί» ο πολίτης σε ένα φανταστικό «τείχος ανοσίας» …Θα χάσει τη φυσική του ελευθερία, γιατί τα «τούβλα» στα «τείχη» δεν μπορεί να είναι ελεύθερα …Θα του τεθεί το δίλημμα ζωντανός ή ελεύθερος και εύκολα η εξουσία θα εξάγει το συμπέρασμα που τη βολεύει.
Ήδη στα χρόνια τής καραντίνας έχουν «εκπαιδεύσει» τον κόσμο στην ανελευθερία. Τον έχουν εξοικειώσει με το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» της Νέας Εποχής που θέλουν να επιβάλλουν. Ακόμα και τα παιδάκια στα σχολεία τα έμαθαν να βλέπουν με καχυποψία τους συμμαθητές τους και να τους καταγγέλλουν όταν δεν κάνουν το «σωστό», το οποίο τους έχουν μάθει από την εξουσία μέσα από την ίδια την τηλεόραση. Ακόμα και το δήθεν ελεύθερο κι ανεξέλεγκτο διαδίκτυο «κόβει» αυθαίρετα και χωρίς καμία αντίδραση ό,τι γράφεται και αφορά τον εμβολιασμό και το οποίο δεν συμφωνεί με το «αφήγημα» της εξουσίας. Ο κόσμος με τον τρόπο αυτόν εξοικειώθηκε με φασιστικές πρακτικές, οι οποίες λίγα χρόνια πριν θα τον έβγαζαν στον δρόμο τής αντίδρασης. «Εμβολίασαν» και τους επαγγελματίες «επαναστάτες» τής πολιτικής και της ενημέρωσης με τρομερές «δόσεις» χρήματος και προβολής κι εξασφάλισαν τις ισχυρές συμμαχίες τους στον «κοινωνικό πόλεμο» που προκάλεσαν.
Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά. Αυτά, τα οποία ζούμε, είναι πλέον πρωτοφανή …Ούτε στον Μεσαίωνα των αμόρφωτων δουλοπάροικων δεν υπήρχε τέτοια υποταγή στις αυθαίρετες εντολές τής εξουσίας. Ο σύγχρονος πολίτης —και υποτίθεται μορφωμένος— ανέχεται ελέγχους στον δρόμο σαν να βρίσκεται υπό ξένη στρατιωτική Κατοχή …Ανέχεται ν’ αποκαλύπτει προσωπικά δεδομένα, προκειμένου να μπει σε ένα εμπορικό κατάστημα ή σε ένα εστιατόριο …Ανέχεται να ελέγχεται για το αν φορά μάσκα ή όχι …Ανέχεται να του επιβάλουν πόσους φίλους του θα βάλει στο σπίτι του ή στο αυτοκίνητό του …Ανέχεται «ακαταδίωκτα» εξουσιαστών, οι οποίοι διεκδικούν τα «αλάθητα» της εποχής τού Μεσαίωνα …Ανέχεται την ποινικοποίηση της άποψης …Ανέχεται τιμωρίες όλων των τύπων για ανυπακοή …Ανέχεται να χάνει τη θέση εργασίας του, υπερασπιζόμενος το δικαίωμα της επιλογής του …Ανέχεται να τιμωρούν τα παιδιά του με αποκλεισμούς, όταν δεν υποτάσσονται κι αυτά στους νέους κανονισμούς …Ανέχεται αναγκαστικούς εγκλεισμούς στο σπίτι του …Ανέχεται περιορισμούς στις μετακινήσεις του …Ανέχεται …Ανέχεται …Ανέχεται τα ΠΑΝΤΑ, στο όνομα ενός φανταστικού «εχθρού», του οποίου ακόμα και η επικινδυνότητα δεν έχει πείσει κανέναν για τα σκληρά προληπτικά μέτρα που λαμβάνονται.
Μιλάμε για τον απόλυτο θρίαμβο της εξουσίας στην εποχή που θεωρητικά ο άνθρωπος είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Τίποτε απ’ όλα αυτά δεν θα γινόταν, εάν δεν υπήρχε ο κατάλληλος σχεδιασμός …Εάν δεν έκαναν τα εσκεμμένα «λάθη» ακριβώς με τη σειρά που έπρεπε και στα οποία αναφερόμαστε …Εάν δεν είχαν προκαλέσει κοινωνικό διχασμό με τη «λάθος» πολιτική τού αναγκαστικού εμβολιασμού …Εάν δεν είχαν εξασφαλίσει τους «τζάμπα» συμμάχους τους …Εάν δεν είχαν εξασφαλίσει τους «πιστούς» απέναντι στους «αιρετικούς». Υπήρχε λόγος λοιπόν που δημιούργησαν τους «ψεκ» και προσπάθησαν να τους διαπομπεύσουν στην κοινωνία …Άνωθεν εντολές εκτελούσε ο Μητσοτάκης, όταν μιλούσε για «ψεκ» και «τζαμπατζήδες» …Είχε λόγο αυτός και τα αφεντικά του, που τους εμφάνισαν όλους αυτούς σαν κοινωνικά απροσάρμοστους και άρα σαν εχθρούς τής «τελειότητας» της κοινωνίας. Προκάλεσαν εσκεμμένα έναν τεχνητό διχασμό —ο οποίος ήταν απόλυτα προβλέψιμος για την «κοινωνική μηχανική»—, ώστε με τις «πλάτες» των ίδιων των πολιτών να κάνουν κακό στην ίδια την κοινωνία. Με τις «πλάτες» τής κοινωνίας επεδίωξαν να καταστρέψουν την τοπική οικονομία και να την παραδώσουν στις πολυεθνικές …Στις εταιρείες εκείνες, οι οποίες ανήκουν στους ίδιους ανθρώπους που ελέγχουν και τις φαρμακοβιομηχανίες.
Όταν ποτέ βγούμε από τον εφιάλτη αυτόν, θα έχουν καταστραφεί οι εθνικές οικονομίες και θα έχουν παραδοθεί τα πάντα στις πολυεθνικές. Οι άλλοτε περήφανοι, ελεύθεροι και χειραφετημένοι λαοί θα έχουν γίνει όχλοι άβουλων πολιτών, οι οποίοι ΔΕΝ θα έχουν την εμπειρία, τη γνώση και τη νοοτροπία ν’ αγωνιστούν για τα δικαιώματα τους …Ελεγχόμενοι όχλοι, οι οποίοι θα περιμένουν μερικά «ψίχουλα» επιδομάτων για να επιβιώσουν. Θα τρέμουν μη μπουν σε κάποια νέα κατηγορία «ψεκ» και «τζαμπατζήδων» και έρθει η εξουσία να τους τιμωρήσει …Η εξουσία των «ακαταδίωκτων» φασιστών, που καταδυναστεύει τους πολίτες-ψηφοφόρους και δίνει λογαριασμό μόνον στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ και στη διεθνή τοκογλυφία των «δανειστών» τής ανθρωπότητας. Ο ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ και η σύγχρονη ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΙΑ μάς χτυπά την «πόρτα» και μας υπόσχεται έναν αιώνιο «εφιάλτη» μέσα στο σκότος. Η τεχνική τού «διαίρει και βασίλευε» έφτασε στο απόλυτο επίπεδο της τεχνογνωσίας της. Η εποχή τής πολιτικής «Πανούκλας» τώρα ξεκινά για την κοινωνία μας και δυστυχώς γι’ αυτήν ΔΕΝ υπάρχει κανένα «εμβόλιο» !!!
Παναγιώτης Τραϊανού
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου