Οι καταχωρήσεις νέων οχημάτων είχε μειωθεί κατά 55,1% τον Μάρτιο στην ΕΕ και στη συνέχεια τον Απρίλιο κατά 76,3%.
Οι πωλήσεις του ομίλου Renault (στον οποίο ανήκουν η Dacia, η Lada και η Alpine) σημείωσαν πτώση 52.5% και αυτές του PSA (Peugeot, Citroen, Opel/Vauxhaul, DS) κατά 56,4%, ανακοίνωσε η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών αυτοκινήτων (ACEA).
Συνολικά πουλήθηκαν μόνο 581.161 νέα ιδιωτικά οχήματα στην ΕΕ, έναντι 1.217.259 τον Μάιο του 2019. Στην Ισπανία σημειώθηκε η μεγαλύτερη πτώση (-72,7%), ενώ η Γαλλία (-50,3%), η Ιταλία (-49,6%) και η Γερμανία (-49,5%) επωφελήθηκαν από την έναρξη της χαλάρωσης του lockdown.
Τους πέντε πρώτους μήνες του έτους η πτώση στην αγορά αυτοκινήτων έφτασε το 41,5%.
Αν και τον Ιούνιο αναμένεται ανάκαμψη, οι απώλειες που σημειώθηκαν από τον Μάρτιο ως τον Μάιο δεν εκτιμάται ότι θα αναπληρωθούν μέσα στο 2020.
Η εταιρεία Alix Partners εκτιμά ότι οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη στο σύνολο του έτους θα παρουσιάσουν πτώση 32%.
Η αυτοκινητοβιομηχανία Jaguar Land Rover ανακοίνωσε χθες Τρίτη την κατάργηση 1.100 προσωρινών θέσεων εργασίας στη Βρετανία και απώλειες στα κέρδη της προ φόρων ύψους 500 εκατομμυρίων λιρών το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η Renault αναμένεται να καταργήσει 15.000 θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο.
Σύμφωνα με τον Γερμανό ειδικό Φέρντιναντ Ντούντενχέφερ, διευθυντή του Center Automotive Researc (CAR), η παραγωγή αυτοκινήτων στη Γερμανία πρόκειται να σημειώσει πτώση 26% φέτος και να μειωθεί κατά 3,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, το χαμηλότερο επίπεδο εδώ και 44 χρόνια.
Η τεράστια αυτή μείωση ενδέχεται, σύμφωνα με τον ίδιο, να προκαλέσει την απώλεια 100.000 θέσεων εργασίας στη χώρα.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου