ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΤΖΑΜΠΑ, ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΒΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 200.000.000 ΕΥΡΩ....
Μόνο στο Ελλάντα βαπτίζονται ως ιδιωτικοποιήσεις οι εξαγορές δημόσιων οργανισμών από κρατικές εταιρείες άλλων χωρών και ως επενδύσεις το ξεπούλημα !!!
Δεν πρόλαβαν να πέσουν οι υπογραφές για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι Ιταλοί βάζουν πλώρη για τις Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ στην οποία ανήκουν μετρό, ηλεκτρικός και τραμ.
Οι Σταθερές Συγκοινωνίες αποτελούν ένα ελκυστικό επενδυτικό πακέτο για τους Ιταλούς, που παρουσιάζουν όμως έλλειμμα 32 εκατ. ευρώ.
Όμως και σε αυτή την περίπτωση, όταν θα φτάσει η στιγμή της ιδιωτικοποιήσης τους θα γίνει κάτι ανάλογο με αυτό που έγινε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέναντι στα χρέη του ΟΣΕ όπως άλλωστε προέβλεπε και η σύμβαση πώλησης.
Διαγράφτηκαν δηλαδή 692,1 εκατ. ευρώ!Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε και στο σχετικό ΦΕΚ, το χρέος «που διαγράφεται θα αναγνωριστεί στα λογιστικά βιβλία που τηρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατ’ ευθείαν στην καθαρή θέση ως εισφορά από το Ελληνικό Δημόσιο με την ιδιότητά του ως τελικού μετόχου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ κατά τον χρόνο δημοσίευσης του ν. 3891/2010 και δεδομένου ότι για τα εν λόγω ποσά δεν περιλαμβάνεται όρος για επιστροφή».
Και επειδή ο κρατικός προϋπολογισμός δεν θα μπορεί να σηκώνει το βάρος της επιδότησης των συγκοινωνιακών φορέων, ιδιωτικοποίηση των μεταφορών στην Ελλάδα θεωρείται μονόδρομος, με τα σχέδια, όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες να έχουν πέσει ήδη στο τραπέζι και να εξετάζονται όλες οι πιθανές λύσεις.
Οι Ιταλοί πάντως προ το παρόν υπόσχονται ότι θα προχωρήσουν σε σημαντικές επενδύσεις που έχουν να κάνουν με την ανανέωση του τροχαίου υλικού και οι προηγμένες υπηρεσίες με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, την τηλεματική και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με τρένο.
Με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα το 2018-19, η Ferrovie Dello Stato Italiane προγραμματίζει την τροχοδρόμηση σύγχρονου τροχαίου υλικού, αυξάνοντας μάλιστα την προσφερόμενη χωρητικότητα.
Μόνο στο Ελλάντα βαπτίζονται ως ιδιωτικοποιήσεις οι εξαγορές δημόσιων οργανισμών από κρατικές εταιρείες άλλων χωρών και ως επενδύσεις το ξεπούλημα !!!
Δεν πρόλαβαν να πέσουν οι υπογραφές για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι Ιταλοί βάζουν πλώρη για τις Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ στην οποία ανήκουν μετρό, ηλεκτρικός και τραμ.
Οι Σταθερές Συγκοινωνίες αποτελούν ένα ελκυστικό επενδυτικό πακέτο για τους Ιταλούς, που παρουσιάζουν όμως έλλειμμα 32 εκατ. ευρώ.
Όμως και σε αυτή την περίπτωση, όταν θα φτάσει η στιγμή της ιδιωτικοποιήσης τους θα γίνει κάτι ανάλογο με αυτό που έγινε με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέναντι στα χρέη του ΟΣΕ όπως άλλωστε προέβλεπε και η σύμβαση πώλησης.
Διαγράφτηκαν δηλαδή 692,1 εκατ. ευρώ!Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε και στο σχετικό ΦΕΚ, το χρέος «που διαγράφεται θα αναγνωριστεί στα λογιστικά βιβλία που τηρεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατ’ ευθείαν στην καθαρή θέση ως εισφορά από το Ελληνικό Δημόσιο με την ιδιότητά του ως τελικού μετόχου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ κατά τον χρόνο δημοσίευσης του ν. 3891/2010 και δεδομένου ότι για τα εν λόγω ποσά δεν περιλαμβάνεται όρος για επιστροφή».
Σημειώνεται ότι βάσει των δημοσιευμένων οικονομικών στοιχείων, το 2015 η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. είχε έσοδα 103,8 εκατ. ευρώ (μειωμένα από τα 129,7 εκατ του 2014), λειτουργικές ζημίες και προ φόρων ζημίες 63,8 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 33,5 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Σύμφωνα με τον προϋπολογισμό της Εταιρείας για το 2017, φέτος η χρονιά θα κλείσει με έλλειμμα 22,4 εκατ. ευρώ.
Και επειδή ο κρατικός προϋπολογισμός δεν θα μπορεί να σηκώνει το βάρος της επιδότησης των συγκοινωνιακών φορέων, ιδιωτικοποίηση των μεταφορών στην Ελλάδα θεωρείται μονόδρομος, με τα σχέδια, όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες να έχουν πέσει ήδη στο τραπέζι και να εξετάζονται όλες οι πιθανές λύσεις.
Οι Ιταλοί πάντως προ το παρόν υπόσχονται ότι θα προχωρήσουν σε σημαντικές επενδύσεις που έχουν να κάνουν με την ανανέωση του τροχαίου υλικού και οι προηγμένες υπηρεσίες με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, την τηλεματική και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με τρένο.
Με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα το 2018-19, η Ferrovie Dello Stato Italiane προγραμματίζει την τροχοδρόμηση σύγχρονου τροχαίου υλικού, αυξάνοντας μάλιστα την προσφερόμενη χωρητικότητα.
πηγη: bankingnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου