ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΟΣΠΑ)
Έκλεισαν την Ολυμπιακή, δήθεν για να μην πληρώνει το κράτος, και τώρα μοιράζουν πάνω από 500.000 ευρώ την ημέρα στους ιδιώτες !!!
Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38 και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν 180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.
Αυτή η μεγάλη ιδιωτικοποίηση, καταγγέλλει η ΟΣΠΑ, στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή, για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro !!!
Έκλεισαν την Ολυμπιακή, δήθεν για να μην πληρώνει το κράτος, και τώρα μοιράζουν πάνω από 500.000 ευρώ την ημέρα στους ιδιώτες !!!
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ !!!
Μόνον η ετήσια επιδότηση των άγονων γραμμών, από τα 22.000.000 ευρώ της Ολυμπιακής, έφτασε στα 180.000.000 ευρώ για τους ιδιώτες !!!
‘Εξι χρόνια πέρασαν από το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και κάθε μέρα που περνάει, οι εργαζόμενοι σε αυτή αισθάνονται όλο και πιο δικαιωμένοι για τα όσα υποστήριζαν.
Του Μαρίνου Γκασιάμη
Σύμφωνα με τα όσα επισημαίνουν και καταγγέλουν και σε σχετική ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας μεταξύ άλλων μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α. τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις αεροπορικές συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει η συμμαχία της Lufthansa.
Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι επιδοτούμενες από το κράτος.
Του Μαρίνου Γκασιάμη
Σύμφωνα με τα όσα επισημαίνουν και καταγγέλουν και σε σχετική ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας Σωματείων Πολιτικής Αεροπορίας μεταξύ άλλων μετά την “επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση” της Ο.Α. τα 700.000.000 euro του υπερατλαντικού δικτύου τα μοιράστηκαν οι τρεις αεροπορικές συμμαχίες με την μερίδα του λέοντος να τα παίρνει η συμμαχία της Lufthansa.
Την εσωτερική αγορά την μοιραστήκαν 4 ελληνικές αεροπορικές εταιρίες και μια 1 ξένη, με απόλυτο και υποδειγματικό τρόπο καθώς «φαίνεται» ότι υπάρχει ανταγωνισμός και με σχεδόν όλες τις δράσεις τους να είναι επιδοτούμενες από το κράτος.
Οι άγονες γραμμές από 12 έγιναν 38 και από 22.000.000 Euro που στοίχιζαν επί της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας τώρα στοιχίζουν 180.000.000 Euro και χωρίς να γίνονται αεροδιακομιδές ασθενών και χωρίς τις δωρεάν κρατικές αποστολές.
Αυτή η μεγάλη ιδιωτικοποίηση, καταγγέλλει η ΟΣΠΑ, στοιχίζει γύρω στα 250.000.000 Euro. Δηλαδή έκλεισαν την Ολυμπιακή, για να πληρώνουμε στους ημέτερους 250.000.000 Euro !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου