ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΙΧ !!!

 


Όπως ήδη θα γνωρίζετε, όλο το τροχαίο υλικό του σιδηροδρόμου που βρίσκεται αυτή την στιγμή στην Ελλάδα ανήκει στον ΟΣΕ.

Η ΓΑΙΑΟΣΕ (επίσης κρατική) διαχειρίζεται το τροχαίο υλικό και το μισθώνει σε σιδηροδρομικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα όπως η Goldair Rail Cargo, η GFR και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ιδιωτική εταιρεία εκμετάλλευσης σιδηροδρομικών μεταφορών) κατά πάγια τακτική της, χρησιμοποιεί ΑΜΙΣΘΩΤΕΣ και κατά συνέπεια ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ μηχανές στα δρομολόγια της, για να γλιτώνει χρήματα (και κατά συνέπεια φορολογία) από τις μισθώσεις που ξεπερνούν τα 80.000 ανά έτος για την κάθε μηχανή. Τρομερή φοροδιαφυγή!

Στο πρόσφατο σιδηροδρομικό ατύχημα στην Λιβαδειά όπου είχε και 11 τραυματίες, οι δύο από τις τρεις μηχανές που ενεπλάκησαν ήταν ΑΜΙΣΘΩΤΕΣ και ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ.

Οι αριθμοί μητρώου των μηχανών είναι: 120023 και 120027.

Το αποτέλεσμα της σφοδρής σύγκρουσης, ήταν να πάθουν ζημιές και οι δύο με την 120027 να βγαίνει ολικής καταστροφής (άχρηστη).

Το ελληνικό δημόσιο είχε αγοράσει αυτές τις μηχανές από την Siemens με κόστος περίπου 4 εκ. ευρώ τη μία.

Εφ’ όσον η μηχανή ήταν ΑΜΙΣΘΩΤΗ και ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ποιος θα αποζημιώσει το δημόσιο για τα 4 εκ. ευρώ;

Επιπροσθέτως, μία ακόμα πάγια τακτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να αποξηλώνουν στα μηχανοστάσια ανταλλακτικά από ΑΜΙΣΘΩΤΕΣ και πλήρως λειτουργικές μηχανές για να φτιάχνουν τις μισθωμένες.

Καταστρέφουν δηλαδή μηχανές που λειτουργούν και θα μπορούσαν να νοικιαστούν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή και σε άλλες σιδηροδρομικές εταιρείες με αποτέλεσμα να βγαίνουν εκτός λειτουργίας, αφού τους λείπουν εξαρτήματα!



Αν ποτέ η ΓΑΙΑΟΣΕ αποφασίσει να φτιάξει τις μηχανές που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «καταστρέφει», ποιος θα πληρώσει τα ανταλλακτικά;

Η ζημιά προς το ελληνικό δημόσιο είναι τεράστια! Καταστροφή δημόσιας περιουσίας και φοροδιαφυγή!

Οι υπάλληλοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωρίζουν, αλλά φοβούμενοι μην χάσουν τη δουλειά τους, σφυρίζουν αδιάφορα!

Ως πρόσθετη πληροφορία, αναφέρουμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει στον ΟΣΕ 130 εκ ευρώ, από μισθώσεις και υπηρεσίες που τις παρέχονται.

Τελικά, εντελώς δωρεάν, αφού και τις οφειλές προς τον ΟΣΕ δεν πληρώνει και τροχαίο υλικό χρησιμοποιεί χωρίς να το έχει μισθώσει.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου