« Σε μια ευνομούμενη χώρα, η κυβέρνηση θα έδινε εξηγήσεις. Στην Ελλάδα, κανένας δεν μιλά για τέτοιας φύσεως ζητήματα…»
«Η κυβέρνηση πιστεύει πως κάποιοι πρέπει να πληρώνονται βρέξει-χιονίσει. Για άλλους “δεν υπάρχει δημοσιονομικός χώρος”», αναφέρει με μήνυμά του ο αναγνώστης μας, κ. Στάθης Συμιανάκης, με αφορμή την ΚΥΑ των Υπουργείων Μεταφορών-Υποδομών και Οικονομικών, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 5608 /2-12-2021 και καθορίζει τις αποζημιώσεις για τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, τα οποία παρέχουν υπηρεσίες μειωμένου κομίστρου προς φοιτητές ΑΕΙ, όπως ο νόμος ορίζει.
Όπως καταγγέλλει ο κ. Συμιανάκης, με την απόφαση, χορηγούνται 7.800.000 ευρώ στα αστικά και 6.748.000 ευρώ στα υπεραστικά ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΛ Α.Ε. Συνολικά δηλαδή 14.548.000 ευρώ, για την περίοδο 1/9/2020 έως 31/8/2021. Ωστόσο, με εξαίρεση τον μήνα Οκτώβριο 2020, όλους τους υπόλοιπους μήνες της περιόδου για την οποία χορηγείται η αποζημίωση, (01-09-2020 έως 31-08-2021), τα ΑΕΙ ήταν κλειστά λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού.
Πληρώνονται δηλαδή για φοιτητές που δεν μετέφεραν, παρά το γεγονός ότι έχουν λάβει αποζημιώσεις και για τη μείωση του γενικού μεταφορικού έργου λόγω των αλυσιδωτών lockdown!
Αναλυτικά, η ανάρτηση:
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ…
Η ΚΥΑ των Υπουργείων Μεταφορών-Υποδομών και Οικονομικών, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 5608 /2-12-2021, καθορίζει τις αποζημιώσεις για τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, τα οποία παρέχουν υπηρεσίες μειωμένου κομίστρου προς φοιτητές ΑΕΙ, όπως ο νόμος ορίζει.
Με την απόφαση, χορηγούνται 7.800.000 ευρώ στα αστικά και 6.748.000 ευρώ στα υπεραστικά ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΛ Α.Ε.
Συνολικά δηλαδή 14.548.000 ευρώ.
Τα παραπάνω ποσά αφορούν την περίοδο 1/9/2020 έως 31/8/2021.
Άγνωστος βέβαια παραμένει ο τρόπος υπολογισμού της “απώλειας εισοδήματος” των παραπάνω φορέων, όμως κάτι τέτοιο αποτελεί άλλο θέμα.
Επίσης, για πολύτεκνους, ΑΜΕΑ και άλλες ειδικές κατηγορίες, τα ανά την Ελλάδα ΚΤΕΛ, έλαβαν άλλα 11 εκατ. με αντίστοιχη ΚΥΑ των αρχών Νοεμβρίου.
(ΦΕΚ Β΄ 5068/2-11-2021).
Για δε τα μαθητικά δρομολόγια (“σχολικά” λεωφορεία) ισχύει διαφορετική διαδικασία, μέσω των κατά τόπους Περιφερειών.
Η Ελληνική Πολιτεία, παρά την επιβαρυμένη οικονομική θέση της χώρας και των πολιτών, επιμένει να ενισχύει με γενναιόδωρες επιχορηγήσεις τους μονοπωλιακούς φορείς των συγκοινωνιών.
Κάτι τέτοιο δεν είναι παράνομο, παρά το γεγονός ότι το μονοπώλιο είχε ημερομηνία λήξης την 31/12/2019.
Υπάρχει όμως μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια.
Με εξαίρεση τον μήνα Οκτώβριο 2020, όλους τους υπόλοιπους μήνες της περιόδου για την οποία χορηγείται η αποζημίωση, (01-09-2020 έως 31-08-2021), τα ΑΕΙ ήταν κλειστά λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού.
Πληρώνονται δηλαδή για φοιτητές που δεν μετέφεραν, παρά το γεγονός ότι έχουν λάβει αποζημιώσεις και για τη μείωση του γενικού μεταφορικού έργου λόγω των αλυσιδωτών lockdown!
Εκτός ίσως κι αν οι φοιτητές και φοιτήτριες το είχαν ρίξει στις βόλτες με τα λεωφορεία τους..
Δυστυχώς, επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά η παραδοχή ότι τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, δεν διανέμονται με γνώμονα την προαγωγή του επιπέδου διαβίωσης των τελευταίων αλλά με σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της εκλογικής πελατείας.
Σε μια ευνομούμενη χώρα, η κυβέρνηση θα έδινε εξηγήσεις.
Στην Ελλάδα, κανένας δεν μιλά για τέτοιας φύσεως ζητήματα..
candiadoc.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου