Όπως περιγράφει ο οδηγός: «Ο υπάλληλος γεμίζει με καύσιμο το αυτοκίνητο και μου λέει το ποσό της πληρωμής σύμφωνα με το οποίο είχε βάλει 58,87 λίτρα στην δεξαμενή καυσίμου».
Ο κάτοχος του οχήματος διαμαρτυρήθηκε αρχικά στον υπάλληλο ότι αποκλείεται να έχουν τοποθετηθεί τόσα λίτρα στο αυτοκίνητο καθώς μόλις είχε ανάψει η ένδειξη της ρεζέρβας η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή έχει χωρητικότητα 8 λίτρα σε σύνολο 60 λίτρων που είναι όλη η χωρητικότητα της δεξαμενής.
Ο υπάλληλος αποκρίθηκε ότι: «Τόσα μπήκαν, τι να σας πω, δεν ξέρω» και ο ιδιοκτήτης του οχήματος έφυγε πληρώνοντας το ποσό που έγραφε η απόδειξη.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο Newsauto.gr, «στις επόμενες 5 ημέρες που κινήθηκα με το αυτοκίνητο – έως το επόμενο φουλάρισμα – μόνο σε εθνική οδό (όχι σε πόλη), σε δρομολόγια Σέρρες – Θεσσαλονίκη, διαπίστωσα τα παρακάτω (πλην της αδικαιολόγητης ποσότητας καυσίμου που ισχυρίστηκε ότι έβαλε στο πρατήριο καυσίμων η υπάλληλος):
Α) Δεν απέδιδε καθόλου το αυτοκίνητο, δεν πήγαινε βήμα κοινώς.
Β) Δεν λειτουργούσε το Start-Stop στο αυτοκίνητο και ακούγονταν το σύστημα αναγέννησης φίλτρου σωματιδίων (DPF Regeneration) να δουλεύει διαρκώς.
Γ) Υπήρξε αύξηση στην μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου κατά 10% σε σχέση με τις κινήσεις μου τις προηγούμενες φορές, στα ίδια δρομολόγια και με τον ίδιο ρυθμό. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω και τα παρακάτω:
1) Η ρεζέρβα καυσίμων στο αυτοκίνητο μου, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του όπως αναγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης του, είναι 8 λίτρα. Οπότε είχε μέσα τουλάχιστον 7+ λίτρα ακόμη, κατά την ώρα του φουλαρίσματος.
2) Το καύσιμο που μπήκε στο ρεζερβουάρ, σύμφωνα με την απόδειξη, ήταν 58,89 λίτρα.
3) Η συνολική χωρητικότητα του ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου είναι 60 λίτρα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του.
Διαπίστωσα λοιπόν ότι στο συγκεκριμένο πρατήριο υγρών καυσίμων, όχι μόνο υπάρχει κλοπή στην ποσότητα (10%) αλλά υπάρχει και εκτεταμένη νοθεία στην ποιότητα του ενισχυμένου πετρελαίου.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου