«Χρυσός» αποδείχθηκαν τα έσοδα από προμήθειες στην πανδημία για την e-food. Ηταν 13,4 εκατ. ευρώ περισσότερα από το 2019, λόγω της εκτόξευσης των παραγγελιών και της ανάπτυξης του δικτύου συνεργαζόμενων καταστημάτων, που αγγίζουν σήμερα τα 15.000.
Οι πωλήσεις της εταιρείας Online Delivery, που αναπτύσσει την πλατφόρμα, κατέγραψαν αύξηση 49,4% το 2020 ανερχόμενες σε 64,5 εκατ. ευρώ, με κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) στα 31,653 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 33,5%. Τα δε καθαρά κέρδη μετά από φόρους της εταιρείας ανήλθαν σε 21,34 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 27,2%.
Τα έσοδα από προμήθειες, αυξημένα κατά 41%, έφτασαν τα 46,14 εκατ. ευρώ, πάνω δηλαδή από το σύνολο του κύκλου εργασιών της το 2019 (43,17 εκατ. ευρώ). Τα έσοδα από υπηρεσίες marketing ήταν 13,527 εκατ. ευρώ (από 8,144 εκατ. ευρώ) ενώ άλλα 4,7 εκατ. ευρώ περίπου αφορούν υπηρεσίες σε συνδεδεμένες οντότητες και λοιπές υπηρεσίες.
Δεν είναι τυχαίο ότι η δυναμική της εταιρείας που δημιούργησαν οι αδελφοί Κυρκίνη, Παμίνος και Κωνσταντίνος, με συνεργαζόμενους επενδυτές τo 2012, βρέθηκε στο στόχαστρο του γερμανικού εισηγμένου ομίλου Delivery Hero, από τον οποίο εξαγοράστηκε πριν από μια πενταετία. Έκτοτε απέκτησε και απορρόφησε τις εταιρείες Click Delivery και Deliveras.
Η εταιρεία διευρύνει τώρα τη συνεργασία της με την αλυσίδα supermarket Σκλαβενίτης διαθέτοντας μέσω της πλατφόρμας e-food πάνω από 2.500 βασικά προϊόντα, τα οποία διανέμει αυθημερόν ή την επόμενη ημέρα.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου