ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τρίτη 6 Απριλίου 2021

ΜΕΤΡΟ: ΠΡΟΧΩΡΑ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑ !!!

 



Ολοκληρώθηκε η συγκοινωνιακή μελέτη για την επέκταση της γραμμής 2 του μετρό που προβλέπει επέκταση περίπου 4,5 χιλιομέτρων προς Γλυφάδα με τρεις σταθμούς.

Βήμα-βήμα προχωρά η ωρίμανση των νέων έργων Μετρό στην Αθήνα και ένα από αυτά είναι η επέκταση της γραμμής 2 προς Γλυφάδα. Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, από το 2020, η Αττικό Μετρό, με εντολή του υπουργού ΥΠΟΜΕ, Κώστα Καραμανλή, είχε ξεκινήσει κάποιες πρώτες μελέτες για τη συγκεκριμένη επέκταση.

Προσφάτως σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ολοκληρώθηκε η συγκοινωνιακή μελέτη για την τεκμηρίωση της σκοπιμότητας της βέλτιστης λύσης για την χάραξη της επέκτασης με την οποία ολοκληρώνεται το νότιο άκρο της γραμμής.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η βέλτιστη χάραξη περιλαμβάνει μία επέκταση περίπου 4,5 χιλιομέτρων και κλείδωσε τη χωροθεσία για συνολικά τρεις σταθμούς. Πρόκειται για τους σταθμούς: Πλατεία Μακεδονίας, Άνω Γλυφάδα και Γλυφάδα.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την προτιμητέα λύση, η χάραξη ξεκινά από τον σημερινό τερματικό σταθμό Μετρό στο Ελληνικό, στρίβει νοτιο-ανατολικά προς την Άνω Γλυφάδα και ο πρώτος σταθμός θα βρίσκεται κάτω από την Πλατεία Μακεδονίας. Στη συνέχεια, η σήραγγα θα στρίβει προς τη Λ.Βουλιαγμένης και ο δεύτερος σταθμός θα γίνει στη διασταύρωση της Λεωφόρου με τη Γρηγορίου Λαμπράκη. Από εκεί η σήραγγα θα συνεχίζει πορεία προς τη θάλασσα για να τερματίσει με σταθμό στην πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου στη Γλυφάδα.

Η αρχή μιας μακράς διαδικασίας

Αυτό είναι το πρώτο βήμα από τα πολλά που θα χρειαστούν για να ωριμάσει το έργο και να φτάσουμε στην υλοποίηση. Χρειάζονται γεωτεχνικές, στατικές, τοπογραφικές μελέτες, μελέτες κόστους-οφέλους, περιβαλλοντικές κ.α. που θα δημιουργήσουν την τεχνική αρτιότητα του έργου.

Ακολούθως θα χρειαστεί να μπει στην ουρά υλοποίησης αλλά και εύρεση χρηματοδότησης. Μην ξεχνάμε πως λόγω της κρίσης η ανάπτυξη του δικτύου Μετρό στην Αθήνα έμεινε πίσω και ιδίως η γραμμή 4 που χρειάστηκε 16 χρόνια από την πρώτη εξαγγελία για να μπει σε φάση υλοποίησης.

Το κόστος για τη συγκεκριμένη επέκταση δεν έχει προς το παρόν καθοριστεί αλλά πηγές της αγοράς θεωρούν πως θα κινηθεί σε ένα επίπεδο 350-400 εκατ. ευρώ.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου