ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

ΓΔ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: ΠΡΟΣΤΙΜΟ 300.000€ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ !!!

 


Κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, η εταιρεία υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές και είχε παραλείψεις τόσο κατά τη διαφήμιση των υπηρεσιών της μέσω δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών.

Μετά από διερεύνηση καταγγελιών καταναλωτών σε βάρος της επιχείρησης “COSMEDICAL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.”, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, επέβαλε χρηματικό πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ, επειδή, κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές και είχε παραλείψεις τόσο κατά τη διαφήμιση των υπηρεσιών της, μέσω, κυρίως, δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών στην έδρα της.

Επιπλέον, η επιχείρηση παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθώς και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, εισέπραξε προκαταβολικά το συμφωνηθέν τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες σε περιπτώσεις συμβάσεων από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.

Το υπουργείο Ανάπτυξης ενημερώνει τους καταναλωτές οι οποίοι θέλουν να λάβουν υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής ότι το ποσό της προκαταβολής που καταβάλλουν στις επιχειρήσεις, πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της τυχόν εγγραφής, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος.

Επίσης, οι καταναλωτές που έχουν λάβει υπηρεσίες αλλά κατόπιν προέβησαν σε υπαναχώρηση ή καταγγελία της σύμβασης υποχρεούνται να καταβάλλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους παρασχέθηκαν.


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου