ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΓΕΦΥΡΑ": ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ !!!

ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ 330.000 ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ...
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:
https://www.kinima-ypervasi.gr/2020/09/330000.html




Το ενδεχόμενο ολιγοήμερης παράτασης της προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το λεγόμενο «πρόγραμμα γέφυρα» εξετάζει η κυβέρνηση προκειμένου να διευκολύνει αρκετούς δανειολήπτες που αντιμετωπίσουν γραφειοκρατικά και άλλα εμπόδια στην υποβολή αιτήσεων.

Όπως αναγνωρίζουν στο υπουργείο Οικονομικών, η υποχρέωση άρσης του τραπεζικού και φορολογικού απορρήτου του δανειολήπτη, κυρίως όμως των συγγενών του πρώτου βαθμού, εμποδίζει μεγάλο αριθμό δανειοληπτών από το να οριστικοποιήσουν την αίτηση τους για το πρόγραμμα που θα επιδοτεί για 9 μήνες κόκκινα και πράσινα στεγαστικά δάνεια. Την ιδία ώρα, αρκετοί δανειολήπτες δεν έχουν συμφωνήσει ακόμα με τις τράπεζες πάνω σε ένα σχέδιο ρύθμισης των ληξιπροθέσμων οφειλών τους, κάτι που είναι απαραίτητο για να ξεκινήσουν οι επιδοτήσεις των δόσεων

Για τους λόγους αυτούς, όπως εξηγούν πηγές από το υπουργείο Οικονομικών, είναι πιθανό να παραταθεί η η προθεσμία για την υποβολή των αιτήσεων (που λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου) άλλα μόνο για λίγες ήμερες, καθώς η επιδότηση των δανείων για εννέα μήνες θα πρέπει να γίνει από τον εφετινό κρατικό προϋπολογισμό

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι διευκρινίσεις τους Ειδικού Γραμματέα Διαχείρισης. Ιδιωτικού Χρέους κ. Φ. Κουρμούση για το πρόγραμμα γέφυρα όπως διατυπώθηκαν σε συνάντηση τους με Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών (Π.Ο.Φ.Ε.Ε) Ειδικότερα:

Η δήλωση του Πληρεξούσιου Σύμβουλου γίνεται μόνο μέσω της αίτησης του αιτούντα.

Ο Σύμβουλος δεν μπορεί με τους προσωπικούς του κωδικούς να διαχειριστεί ή να δει τις αιτήσεις που έκανε για λογαριασμό άλλων, παρά μόνο με τους κωδικούς του κάθε αιτούντα/πελάτη.

Με τους προσωπικούς του κωδικούς, ο Σύμβουλος, μπορεί μόνο να κάνει αίτηση για τον εαυτό του (ως αιτούντας) ή σαν σύζυγος ή σαν συνοφειλέτης, κλπ.

Στα Στοιχεία Επικοινωνίας Αιτούντα, δεν απαιτείται όταν χρησιμοποιείτε το ίδιο email, να κάνετε κάθε φορά επιβεβαίωση (με αποστολή από το σύστημα κωδικού επιβεβαίωσης) από την στιγμή που ήδη έχει γίνει επιβεβαίωση για το συγκεκριμένο email, χρησιμοποιείται τον ίδιον κωδικό.

Εφ’ όσον χρησιμοποιείται ο ίδιος υπολογιστής, για την υποβολή κάθε νέας αίτησης (ή συναίνεσης άρσης απορρήτου), θα πρέπει να κάνετε αποσύνδεση (ή έξοδο) και μετά να συνδέεστε εκ νέου στην πλατφόρμα (http://www.keyd.gov.gr/covid19-gefyra/) με τους κωδικούς του άλλου ατόμου.

Στην συνέχεια παρατίθεται και ένα μίνι οδηγό (Π.Ο.Φ.Ε.Ε) με απαντήσεις σε συνήθη ερωτήματα:

Κάποιοι έκαναν λάθος και έκαναν αίτηση και οι 2 σύζυγοι. Πειράζει;

*** Όχι. Θα επιδοτηθεί ο πρώτος ο οποίος θα ολοκληρώσει την αίτηση. Βέβαια εάν είχαν επιπρόσθετες οφειλές (μη κοινές), ο καθένας θα επιδοτηθεί και για τις επιπρόσθετες οφειλές.

Για τον έλεγχο ορίου καταθέσεων: σε έναν λογαριασμό έχει 3 συνδικαιούχους. Η πλατφόρμα θα λάβει υπόψη το 1/3;

*** Όχι. Στο οικογενειακό εισόδημα δεν διπλο-μετρούνται οι κοινές καταθέσεις των μελών της οικογένειας.

Αγρότες: σε περίπου 3 εβδομάδες θα δοθεί το πακέτο στήριξης σε κορωνόπληκτους από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Τότε όμως θα έχει κλείσει η ΓΕΦΥΡΑ. Αν κάνουμε την αίτηση, θα βρείτε εσείς μετά ότι είναι κορωνόπληκτοι από αυτό το πακέτο;

*** Nαι.

Αν ο σύζυγος είναι και εγγυητής πρέπει να μπει 2 φορές και να δώσει συναίνεση απορρήτου; (και ως σύζυγος και ως εγγυητής)

*** Nαι.

Ελεύθερος επαγγελματίας έχει καταθέσεις της ατομικής του επιχείρησης σε επαγγελματικό λογαριασμό, που ξεπερνούν το όριο καταθέσεων, ενώ οι καταθέσεις στον προσωπικό του λογαριασμό είναι εντός ορίων, τι πρέπει να κάνει;

*** Εφόσον οι καταθέσεις φαίνονται στο ΑΦΜ του, λαμβάνονται υπόψιν στο σύνολό τους.

Όταν στέλνει κωδικό επιβεβαίωσης να λέει σε ποιο ΑΦΜ αφορά, γιατί ο λογιστής έχει κάνει 50 αιτήσεις και μετά του ήρθαν ξαφνικά 50 μαζεμένα SMS και δεν ήξερε ποιος κωδικός αφορά σε ποια αίτηση.

*** Στο email που αποστέλλεται αναφέρεται και το ΑΦΜ και ο αριθμός της αίτησης (τίτλος email).

Αποθηκεύεται η αίτηση;

*** Η αίτηση αποθηκεύεται μόνο με την υποβολή της.

Αν υποβάλω μια αίτηση και μετά βγω και ξαναμπώ και πατήσω νέα αίτηση, τότε αυτομάτως ακυρώνεται η 1η αίτηση;


*** Όχι δεν επιτρέπεται η δημιουργία νέας αίτησης, όσο υπάρχει ενεργή αίτηση για το εκάστοτε ΑΦΜ.

Πως ακυρώνω την αίτηση;

*** Υφίσταται πλήκτρο ακύρωσης της αίτησης, έως το στάδιο της άρσης απορρήτου από τα μέλη της οικογένειας. Μετά θα πρέπει να στείλει μήνυμα στο πεδίο «βοήθεια».

Ο αριθμός εγκριτικής απόφασης (στο πεδίο επιδοτήσεων de minimis) δέχεται μόνο 2 ψηφία και όχι παραπάνω, ενώ οι αποφάσεις έχουν παραπάνω ψηφία.

*** Το πεδίο έχει επεκταθεί στα 9 ψηφία


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου