ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020

ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΛΑΜΑ: ΘΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ;;;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 192.000.000€ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ !!!



Νέο τοπίο στις διαφημιστικές των τραπεζών

Σε «αναμμένα κάρβουνα» κάθεται όπως μαθαίνω η διαφημιστική αγορά, καθώς δύο συστημικές τράπεζες έχουν μπει στη διαδικασία να βγουν σε spec και ενδεχομένως να αλλάξουν τους συνεργάτες τους. Και, όπως μου λένε, ειδικά στην τρέχουσα συγκυρία, με τη διαφημιστική δαπάνη να έχει μειωθεί, το να αλλάξει διαφημιστική ένας τόσο μεγάλος πελάτης είναι αλλαγή που μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω στον κλάδο.

Από την άλλη, όπως μαθαίνω, και οι τράπεζες θέλουν να αλλάζουν τους κανόνες του παιχνιδιού σε σχέση με το ύψος της διαφημιστικής τους δαπάνης αλλά και με τον τρόπο που αυτή κατανέμεται. Έτσι, στις προϋποθέσεις που θα θέσουν είναι και ο εξορθολογισμός αλλά και η διαφάνεια της δαπάνης, ενώ δεν αποκλείεται να προσλάβουν και εσωτερικούς συμβούλους που να ελέγχουν τις διαφημιστικές.

Και βέβαια, όπως μου λένε, οι εξελίξεις αυτές έχουν προκαλέσει αναταραχή και στα μέσα, καθώς, σε περίπτωση που αλλάξουν τα δεδομένα, είναι σίγουρο ότι –σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον- θα επηρεαστούν και τα budgets.

Με λίγα λόγια, το επόμενο τρίμηνο αναμένεται ιδιαίτερα θερμό!


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου