3,2 δισ. ευρώ περισσότερα θα δαπανήσουν σε online αγορές οι Έλληνες το 2020
Οι αλλαγές που έφερε η πανδημία του κορονοϊού στην αγοραστική συμπεριφορά των Ευρωπαίων αλλά και των Ελλήνων ήρθαν για να μείνουν. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει η «Ευρωπαϊκή Περιφερειακή Έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο», η οποία παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες από την «Ecommerce Europe» και δημιοποιήθηκε από το Ε.Β.Ε.Π.
Συγκεριμένα σύμφωνα με την έκθεση την τρέχουσα χρονιά οι Έλληνες αναμένεται να δαπανήσουν 10,7 δισ. ευρώ σε online αγορές, 3,2 δισ. ευρώ περισσότερα σε σχέση με πέρυσι - το 2019 ξόδεψαν 7,5 δισ. ευρώ online.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Νότια Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, είχε κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου B2C 98 δισ. ευρώ το 2019 και αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στην ΕΕ. Ωστόσο, η περιοχή μας απέχει μακράν από το να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της, αν σκεφτεί κανείς ότι τα 98 δισ. αποτελούν το ένα τέταρτο του μεγέθους του κύκλου εργασιών των 444 δισ. ευρώ της Δυτικής Ευρώπης.
Παρόλα αυτά, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην περιοχή μας είναι ραγδαία. Συγκεκριμένα η περιοχή της Νότιας Ευρώπης, που περιλαμβάνει, εκτός από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιταλία, τη Μάλτα, την Πορτογαλία και την Ισπανία, είδε τον δεύτερο υψηλότερο ρυθμό αύξησης του κύκλου εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2019 μετά την Ανατολική Ευρώπη, με τον κύκλο εργασιών του ecommerce της να αυξάνεται κατά 22,49% πέρυσι. Αντίστοιχα και ο ρυθμός ανάπτυξης του e-shopper αυξήθηκε κατά 6,87%.
ΠΗΓΗ-ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου