Τι αποκαλύπτει το bankingnews.gr :
Λαβράκια φαίνεται ότι βγάζουν οι έλεγχοι στα καύσιμα.
Η αρχή έγινε όταν εντοπίστηκε το φαινόμενο των ελλειμματικών παραδόσεων σε νησιωτικές περιοχές και συγκεκριμένα στο Αιγαίο. Η πρακτική των ελλειμματικών παραδόσεων χρονολογείται από πενταετίας και γινόταν όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές κατά σύστημα.
Τα καύσιμα εκτός του ότι παραδίδονταν ελλειμματικά από τα πλοία στις εγκαταστάσεις καυσίμων έβγαιναν ξανά ελλειμματικά κατά τη μηναία απογραφή.
Δηλαδή τα καύσιμα δεν εξαφανίζονταν μόνο μεσοπέλαγα ή με μερικό ξεφόρτωμα σε εκτός νόμιμης διαδρομής του πλοίου στάσεις αλλά και μέσα από τις αποθήκες καυσίμων στα νησιά. Για να κρυφτεί το έλλειμα το κόλπο γινόταν με μεταφορά του κόστους στον καταναλωτή και έτσι τα καύσιμα πέραν των άλλων λογικών παραμέτρων επιβάρυνσης έφταναν στα ύψη για να κρυφτεί και η κλοπή. Σε απλά η αξία παρέμενε ίδια τα λίτρα όμως άλλαζαν.
Βέβαια τα καύσιμα που «εξαφανίζονταν» δεν χάνονταν στα βαθιά του Αιγαίου αλλά πιθανολογείται ότι διοχετεύονταν σε πολυτελείς θαλαμηγούς και πιθανόν σε συγκεκριμένα πρατήρια.
Το ενδιαφέρον είναι πως μεταξύ των εμπλεκόμενων φέρεται να είναι και εταιρία του κλάδου εμπορίας πετρελαιοειδών που μπορεί να μην είναι πολύ μεγάλη αλλά ούτε και μικρή και μεγάλωσε από πλευράς δικτύου τον τελευταίο ενάμιση χρόνο έχοντας πάνω από 300 πρατήρια. Η εταιρία έχει ολιγομελές ΔΣ όπου ο Πρόεδρος και αγορανομικός υπεύθυνος μόνο (δεν έχει μετοχές στην εταιρία) έχει παρελθόν στις φορολογικές παραβάσεις καθώς του έχουν βεβαιωθεί χρέη από μη καταβολή ΦΠΑ άνω του 1,2 εκ ευρώ από άλλες … δουλειές που έκανε στο παρελθόν.
Εκ συμπτώσεων υποθέτουμε ο ένας εκ των μετόχων της εταιρίας πετρελαιοειδών έχει στην κατοχή του κότερο το οποίο έχει εντάξει σε ΝΕΠΑ (Ναυτιλιακή Εταιρία Πλοίων Αναψυχής)…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου