ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΜΙΑ ΜΑΖΑ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ
Διαπιστώνεται ευκόλως αν παρακολουθήσεις τα προγράμματα που μεταδίδουν συντονισμένα σχεδόν όλα τα τηλεοπτικά κανάλια και πως γίνεται η εισαγωγή των νέων γενιών μέσα από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα...
Την άσχημη εικόνα που παρουσιάζουν οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου την οποία είχε περιγράψει πριν από λίγες ημέρες η Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση επιβεβαιώνει η έκθεση της Κομισιόν για την «παρακολούθηση και κατάρτιση του 2019».
Οι συντάκτες της ευρωπαϊκής έκθεσης μιλούν για δεκαπεντάχρονους μαθητές που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας καθώς, όπως γράφει η Καθημερινή, δεν διαθέτουν βασικές δεξιότητες στη γραφή, την ανάγνωση και στα μαθηματικά ή τις θετικές επιστήμες.
Συγκεκριμένα στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 32% όταν ο μέσος όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου στο 20%.
Ειδικότερα:
- το 35,8% των Ελλήνων μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά ενώ στην έκθεση του 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ να είναι στο 22,2%
- Το 32,7% των Ελλήνων μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009
- Χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των Ελλήνων μαθητών όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%
- Αντίθετα η Ελλάδα είναι πολύ καλύτερα από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.
Διαπιστώνεται ευκόλως αν παρακολουθήσεις τα προγράμματα που μεταδίδουν συντονισμένα σχεδόν όλα τα τηλεοπτικά κανάλια και πως γίνεται η εισαγωγή των νέων γενιών μέσα από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα...
Την άσχημη εικόνα που παρουσιάζουν οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου την οποία είχε περιγράψει πριν από λίγες ημέρες η Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση επιβεβαιώνει η έκθεση της Κομισιόν για την «παρακολούθηση και κατάρτιση του 2019».
Οι συντάκτες της ευρωπαϊκής έκθεσης μιλούν για δεκαπεντάχρονους μαθητές που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας καθώς, όπως γράφει η Καθημερινή, δεν διαθέτουν βασικές δεξιότητες στη γραφή, την ανάγνωση και στα μαθηματικά ή τις θετικές επιστήμες.
Συγκεκριμένα στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 32% όταν ο μέσος όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου στο 20%.
Ειδικότερα:
- το 35,8% των Ελλήνων μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά ενώ στην έκθεση του 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ να είναι στο 22,2%
- Το 32,7% των Ελλήνων μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009
- Χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των Ελλήνων μαθητών όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%
- Αντίθετα η Ελλάδα είναι πολύ καλύτερα από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου