«Εν μέσω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί στις πληγείσες περιοχές, είναι εξαιρετικά σημαντικό να καταβληθούν οργανωμένες προσπάθειες και να συνενωθούν δυνάμεις όλων των φορέων, δημόσιων και ιδιωτικών, οι οποίοι μπορούν από την πλευρά τους να συμβάλουν αποτελεσματικά στην όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση των ζημιών και τη σταδιακή ομαλοποίηση της καθημερινότητας των κατοίκων. Μεταξύ άλλων, είναι εξαιρετικά επιβεβλημένη η αποκατάσταση των υποδομών δικτύων σταθερής τηλεφωνίας στις πληγείσες περιοχές, δεδομένου ότι η εξασφάλιση της επικοινωνίας των πολιτών είναι απαραίτητη, ιδίως υπό τις παρούσες συνθήκες».
Αυτό ζήτησε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, από τις εταιρείες ΟΤΕ, CYTA, WIND, VODAFONE και FORTHNET.
Όπως σημειώνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, «οι πολίτες, πολλοί από τους οποίους είναι ηλικιωμένοι, εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τη σταθερή τηλεφωνία για την κάλυψη των επικοινωνιακών τους αναγκών». Επισημαίνεται ακόμη, ότι σε πολλές από τις κατοικίες των πολιτών στις πληγείσες περιοχές, βρίσκονται εγκατεστημένα και συστήματα συναγερμού για την προστασία των κατοικιών και επιχειρήσεων, τα οποία για να λειτουργήσουν σωστά, συνδέονται με τα δίκτυα σταθερής τηλεφωνίας.
«Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούμε να μεριμνήσετε κατά απόλυτη προτεραιότητα για την άμεση αποκατάσταση ζημιών που έχουν υποστεί οι υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας στις πληγείσες περιοχές, και να συμβάλετε κατ' αυτόν τον ουσιώδη τρόπο, στη μερική ανακούφιση των πληγέντων» επισημαίνει ο κ. Ζαγορίτης, για να συμπληρώσει: «Όπως γνωρίζετε, παρά τις τεράστιες δυσκολίες, στην πλειονότητα των πληγεισών περιοχών έχουν ήδη αποκατασταθεί τα δίκτυα ηλεκτροδότησης και υδροδότησης, όχι όμως και τα δίκτυα σταθερής τηλεφωνίας. Παρακαλούμε, επομένως, να μας ενημερώσετε για την πορεία των εργασιών αποκατάστασης των ζημιών των δικτύων, σε ποιο στάδιο βρίσκονται, καθώς και πότε αναμένεται η ολοκλήρωσή τους».
Τέλος, ο κ. Ζαγορίτης επισημαίνει ότι, όπως είναι αυτονόητο, στους υπό έκδοση λογαριασμούς θα πρέπει να υπάρχει αναλογική χρέωση των συνδρομητών των εταιρειών για υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, «λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο που θα είναι αδύνατη η παροχή τους λόγω των ζημιών των δικτύων και της διαδικασίας αποκατάστασής τους».
Αυτό ζήτησε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, από τις εταιρείες ΟΤΕ, CYTA, WIND, VODAFONE και FORTHNET.
Όπως σημειώνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, «οι πολίτες, πολλοί από τους οποίους είναι ηλικιωμένοι, εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τη σταθερή τηλεφωνία για την κάλυψη των επικοινωνιακών τους αναγκών». Επισημαίνεται ακόμη, ότι σε πολλές από τις κατοικίες των πολιτών στις πληγείσες περιοχές, βρίσκονται εγκατεστημένα και συστήματα συναγερμού για την προστασία των κατοικιών και επιχειρήσεων, τα οποία για να λειτουργήσουν σωστά, συνδέονται με τα δίκτυα σταθερής τηλεφωνίας.
«Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούμε να μεριμνήσετε κατά απόλυτη προτεραιότητα για την άμεση αποκατάσταση ζημιών που έχουν υποστεί οι υποδομές δικτύων σταθερής τηλεφωνίας στις πληγείσες περιοχές, και να συμβάλετε κατ' αυτόν τον ουσιώδη τρόπο, στη μερική ανακούφιση των πληγέντων» επισημαίνει ο κ. Ζαγορίτης, για να συμπληρώσει: «Όπως γνωρίζετε, παρά τις τεράστιες δυσκολίες, στην πλειονότητα των πληγεισών περιοχών έχουν ήδη αποκατασταθεί τα δίκτυα ηλεκτροδότησης και υδροδότησης, όχι όμως και τα δίκτυα σταθερής τηλεφωνίας. Παρακαλούμε, επομένως, να μας ενημερώσετε για την πορεία των εργασιών αποκατάστασης των ζημιών των δικτύων, σε ποιο στάδιο βρίσκονται, καθώς και πότε αναμένεται η ολοκλήρωσή τους».
Τέλος, ο κ. Ζαγορίτης επισημαίνει ότι, όπως είναι αυτονόητο, στους υπό έκδοση λογαριασμούς θα πρέπει να υπάρχει αναλογική χρέωση των συνδρομητών των εταιρειών για υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, «λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο που θα είναι αδύνατη η παροχή τους λόγω των ζημιών των δικτύων και της διαδικασίας αποκατάστασής τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου