ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

ΔΕΗ: ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ QUALCO ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ !!!

ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΒΑΛΑΜΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ 2η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ
Με την αποκλειστική, προνομιακή προσφορά WV+NHS, μόνο για τα μέλη του Κινήματος ΥΠΕΡΒΑΣΗ, με το μικρότερο πάγιο, το φθηνότερο τιμολόγιο και τις χαμηλότερες χρεώσεις της αγοράς, χρωστάς δεν χρωστάς. Και με την Νο1 ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ της NHS, αξίας 95 ευρώ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :
https://www.kinima-ypervasi.gr/p/blog-page_4.html



Στην αρχή θα προτείνουν ρυθμίσεις...και μετά, αν δεν υπάρχει ανταπόκριση ή δεν «τσουλάει» ο διακανονισμός, θα πηγαίνουν σε δικαστική διεκδίκηση των χρεών !!!

Στα χέρια της διοίκησης της ΔΕΗ βρίσκεται το σχέδιο αντιμετώπισης των ληξιπρόθεσμων χρεών που εκπόνησε η κοινοπραξία των εξειδικευμένων συμβούλων με επικεφαλής την εταιρία Qualco.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος διακανονισμός των υπερήμερων οφειλών πελατών της εταιρίας επρόκειτο να παρουσιαστεί χθες στο διοικητικό συμβούλιο, κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συνεδρίασής του. Ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές, το συγκεκριμένο θέμα της ατζέντας μετατέθηκε σε επόμενη ημερομηνία καθώς ο αρμόδιος γενικός διευθυντής Εμπορίας Γιάννης Κατάκης φέρεται να ζήτησε περισσότερο χρόνο για την επεξεργασία και τη διαμόρφωση της εισήγησής του.


Οι ίδιες πηγές θέλουν με το πλάνο που έχει ετοιμάσει η κοινοπραξία να επιτυγχάνεται αύξηση κατά 100 εκατ. ευρώ των ποσών που θα εισπράττει η δημόσια επιχείρηση, σε σχέση με τα τρέχοντα δεδομένα.

Υπενθυμίζεται ότι οι απλήρωτοι λογαριασμοί ρεύματος προκαλούν τεράστιους κλυδωνισμούς στη βιωσιμότητα της ΔEH. Το ύψος εκείνων που δεν έχει διακανονιστεί ανέρχεται στα περίπου 2,5 δισ. ευρώ, ενώ αν συνυπολογιστούν και οι ρυθμιζόμενες οφειλές, τότε το χρέος εκτινάσσεται στα 3 δισ. ευρώ.

Όπως και να 'χει, οι πρακτικές που εισηγούνται η Qualco και οι υπόλοιπες εταιρίες-μέλη της κοινοπραξίας, δεν αποκλείεται να αλλάξουν ριζικά τη φιλοσοφία της δημόσιας επιχείρησης απέναντι σε αυτό το καυτό ζήτημα.

Σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης του διαγωνισμού που είχε βγάλει στον «αέρα» η εταιρία για την πρόσληψη συμβούλων, περιγραφόταν πως σκοπός ήταν η καλύτερη διαχείριση του πελατολογίου. Ανάμεσα επίσης στις ενδεικτικές μεθόδους ήταν η έκδοση διακανονισμών με βάση το προφίλ του κάθε οφειλέτη (α λα καρτ), η αρχική του προσέγγιση με εξωδικαστικό τρόπο και η ενημέρωσή του για τις επιλογές ρύθμισης που έχει στη διάθεσή του. Σε δεύτερη φάση, κι αν δεν υπάρχει ανταπόκριση, θα επιδιώκεται η δικαστική διεκδίκηση των χρεών.


πηγη: euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου