ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: ΜΕΙΩΣΕΙΣ & ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ ΛΟΓΩ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΩΝ-ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ !!!

ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΒΑΛΑΜΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ 2η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ
Με την αποκλειστική, προνομιακή προσφορά WV+NHS, μόνο για τα μέλη του Κινήματος ΥΠΕΡΒΑΣΗ, με το μικρότερο πάγιο, το φθηνότερο τιμολόγιο και τις χαμηλότερες χρεώσεις της αγοράς, χρωστάς δεν χρωστάς. Και με την Νο1 ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ της NHS, αξίας 95 ευρώ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ !!!
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :
https://www.kinima-ypervasi.gr/p/blog-page_4.html




Πολίτες ζήτησαν τη µεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη, διαµαρτυρόµενοι για την επιβολή από την ΔΕΗ ΑΕ αδικαιολόγητων χρεώσεων παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Οι πολίτες διαµαρτύρονταν: -για χρεώσεις διαφοροποιηµένες από τις καταγεγραµµένες καταµετρήσεις, -για αχρεωστήτως καταβληθείσα αναπροσαρµογή προκαταβολής έναντι κατανάλωσης σε δικαιούχο κοινωνικού οικιακού τιµολογίου και -για εσφαλµένη χρέωση κατανάλωσης λόγω βλάβης σε µετρητή διπλής εγγραφής (νυχτερινό τιµολόγιο). 

Ειδικότερα, στη µία περίπτωση, παρατηρήθηκε ότι η διαφοροποίηση ανάµεσα στις χρεώσεις που αναφέρονταν στους λογαριασµούς της ΔΕΗ ΑΕ και στις πραγµατικές καταναλώσεις οφειλόταν στη µη λήψη µέτρησης επί ενάµισι έτος. 

Στην άλλη περίπτωση, η ΔΕΗ ΑΕ επέβαλε σε πολίτη χρέωση αναπροσαρµογής προκαταβολής έναντι κατανάλωσης (εγγύηση διακοπής ρεύµατος), για διακοπή που όµως δεν είχε πραγµατοποιηθεί, λόγω του ότι ο πολίτης ήταν δικαιούχος κοινωνικού οικιακού τιµολογίου. Στην τρίτη περίπτωση, ο πολίτης χρεωνόταν µε τιµολόγιο ηµερήσιας χρέωσης (κανονικό) για κιλοβατώρες που καταναλώνονταν στο ωράριο χαµηλής χρέωσης (νυχτερινό), λόγω βλάβης του µετρητή. 

Ο Συνήγορος του Πολίτη ζήτησε εγγράφως από την ΔΕΗ ΑΕ την επανεξέταση των λογαριασµών, την αιτιολόγηση των χρεώσεων, την αναµόρφωση των οφειλών και την ακύρωση των λογαριασµών. Μετά την παρέµβαση του Συνηγόρου, η ΔΕΗ ΑΕ προέβη στις απαραίτητες διορθώσεις. 

Στην πρώτη περίπτωση, η ΔΕΗ ΑΕ έκανε νέα τιµολόγηση από την οποία προέκυψε πιστωτική διαφορά η οποία επεστράφη στον πολίτη. Στην δεύτερη περίπτωση, διαγράφηκε η οφειλή από το λογαριασµό του δικαιούχου κοινωνικού οικιακού τιµολογίου, καθώς αποδείχτηκε ότι το ποσό είχε εσφαλµένα χρεωθεί στον πολίτη αυτόµατα µέσω του µηχανογραφικού συστήµατος. Στην τρίτη περίπτωση, η βλάβη του διπλού µετρητή επιδιορθώθηκε, η οφειλή επαναϋπολογίστηκε και ο πολίτης έλαβε νέο διορθωτικό λογαριασµό.


ΠΗΓΗ: legalnews24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου