ΟΛΑ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ...
Με 1.100 θέσεις ελλιμενισμού και χερσαία ζώνη 280 στρεμμάτων, η Μαρίνα Αλίμου συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες της ανατολικής Μεσογείου.
Απόβαση στις ελληνικές μαρίνες έχουν κάνει οι Τούρκοι επιχειρηματίες τα τελευταία χρόνια, ενώ δύο πανίσχυροι επιχειρηματίες ο Φερίτ Σαχένκ και ο Αλί Κοτς, διεκδικούν την Μαρίνα Αλίμου.
Με 1.100 θέσεις ελλιμενισμού και χερσαία ζώνη 280 στρεμμάτων, η Μαρίνα Αλίμου συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες της ανατολικής Μεσογείου.
Η πρώτη τουρκική συμμετοχή έρχεται μέσω της Lamda Dogus, με παρουσία στη χώρα μας από το 2012 μέσα από τη συνεργασία της με τη Lamda Development του ομίλου Λάτση.
Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Dogus, το 2012 απέκτησε το 50% της Μαρίνας του Φλοίσβου, μέσω μιας στρατηγικής συμμαχίας με την Lamda Development, ενώ το 2013 η θυγατρική του τουρκικού ομίλου απέκτησε το 51% των μετοχών της ελληνικής εταιρείας «MedMarinas» του Ομίλου Κυριακούλη.
Με την εν λόγω εξαγορά η τουρκική εταιρεία αύξησε το δυναμικό της από 5.143 σε 8.489 σκάφη σε μαρίνες στην Τουρκία, την Ελλάδα και την Κροατία.
Η MedMarinas του ομίλου Κυριακούλη ασχολείται με την ανάπτυξη και διαχείριση μαρίνων.
Ιδρύθηκε το 2001 και έχει υπό τον έλεγχό της την Μαρίνα Γουβιών (δυναμικότητας 1.235 σκαφών), της Μαρίνα Λευκάδας (δυναμικότητας 620 σκαφών), τη Μαρίνα Ζέας ((δυναμικότητας 670 σκαφών), τη Μαρίνα Καλαμάτας (250 σκαφών).
Το 2013 όμως η θυγατρική του Ομίλου Dogus, Setur απέκτησε τόσο τη μαρίνα Μυητιλήνης όσο και της Σάμου.
Μάλιστα στην τελευταία περίπτωση προκλήθηκε θύελλα αντιδράσεων ακόμη και σε πολιτικό επίπεδο.
Ιδιοκτήτης της Dogus είναι ο Τούρκος δισεκατομμυριούχος Φερίτ Σαχένκ, ενώ ο όμιλος αποτελείται από 200 εταιρείες με 35.000 εργαζομένους σε όλο τον κόσμο.
Ο Φερίτ Σαχένκ είναι κάτοικος Κωνσταντινούπολης παντρεμένος με Αμερικανίδα, με την οποία έχει και έναν γιο.
Είναι ο τέταρτος πλουσιότερος άνθρωπος στην Τουρκία με προσωπική περιουσία πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια και σύμφωνα με την τελευταία λίστα που δημοσίευσε το περιοδικό «Forbes» κατατάσσεται στην 395η θέση της λίστας με τους δισεκατομμυριούχους του πλανήτη.
Ο όμιλος Dogus, ελέγχει μεταξύ άλλων διάφορα τηλεοπτικά δίκτυα στην Τουρκία, όπως το NTV, το StarTv, το CNBC-e κ.ά., ενώ εκδίδει την τουρκική έκδοση του περιοδικού National Geographic και του Vogue.
Επίσης, αντιπροσωπεύει 14 μάρκες αυτοκινήτων ανάμεσα στις οποίες είναι η Lamborghini, η Bugatti, η Porsche, η Bentley και η Audi.
Υπό τον έλεγχό του βρίσκονται τα ξενοδοχεία Grand Hyatt, Park Hyatt και Maritim Hotel και Grand Azur.
Στον ίδιο διαγωνισμό συμμετέχει και ο Όμιλος Κοτς με την ελληνική εταιρεία «Άκτωρ» και το όνομα της κοινοραξίας είναι «Tek-Art Kalamis ve Fenerbahce Marmara Turizm Tesisleri, A.S».
Ο όμιλος Κοτς θεωρείται από τα πιο παλιές ισχυρές οικογένειες της Τουρκίας, με σημαντικές επενδύσεις σε κάθε τομέα της οικονομίας.
Αποτελεί την ελίτ των Τούρκων επιχειρηματιών, ενώ διατηρεί και στενές σχέσεις με το Οικουμενικό Πατριαρχείο.
Να σημειωθεί πάντως ότι στο διαγωνισμό για τη Μαρίνα Αλίμου, εκτός από τους παραπάνω Τούρκους επιχειρηματίες συμμετέχει η Port Adhoc SAS διαχειρίζεται σημαντικά λιμάνια και μαρίνες σε όλη τη Μεσόγειο σε συνεργασία με την «J&P-Αβαξ», το «Πόρτο Καρράς», η «Ιντρακόμ», οι τεχνικές «Στήριξις» και ΑΤΕΣΕ, η τουριστική «Κάσος», ο όμιλος παροχής υπηρεσιών «Aviareps» και η «Αρχιρόδον».
Με 1.100 θέσεις ελλιμενισμού και χερσαία ζώνη 280 στρεμμάτων, η Μαρίνα Αλίμου συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες της ανατολικής Μεσογείου.
Απόβαση στις ελληνικές μαρίνες έχουν κάνει οι Τούρκοι επιχειρηματίες τα τελευταία χρόνια, ενώ δύο πανίσχυροι επιχειρηματίες ο Φερίτ Σαχένκ και ο Αλί Κοτς, διεκδικούν την Μαρίνα Αλίμου.
Με 1.100 θέσεις ελλιμενισμού και χερσαία ζώνη 280 στρεμμάτων, η Μαρίνα Αλίμου συγκαταλέγεται στις μεγαλύτερες της ανατολικής Μεσογείου.
Η πρώτη τουρκική συμμετοχή έρχεται μέσω της Lamda Dogus, με παρουσία στη χώρα μας από το 2012 μέσα από τη συνεργασία της με τη Lamda Development του ομίλου Λάτση.
Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Dogus, το 2012 απέκτησε το 50% της Μαρίνας του Φλοίσβου, μέσω μιας στρατηγικής συμμαχίας με την Lamda Development, ενώ το 2013 η θυγατρική του τουρκικού ομίλου απέκτησε το 51% των μετοχών της ελληνικής εταιρείας «MedMarinas» του Ομίλου Κυριακούλη.
Με την εν λόγω εξαγορά η τουρκική εταιρεία αύξησε το δυναμικό της από 5.143 σε 8.489 σκάφη σε μαρίνες στην Τουρκία, την Ελλάδα και την Κροατία.
Η MedMarinas του ομίλου Κυριακούλη ασχολείται με την ανάπτυξη και διαχείριση μαρίνων.
Ιδρύθηκε το 2001 και έχει υπό τον έλεγχό της την Μαρίνα Γουβιών (δυναμικότητας 1.235 σκαφών), της Μαρίνα Λευκάδας (δυναμικότητας 620 σκαφών), τη Μαρίνα Ζέας ((δυναμικότητας 670 σκαφών), τη Μαρίνα Καλαμάτας (250 σκαφών).
Το 2013 όμως η θυγατρική του Ομίλου Dogus, Setur απέκτησε τόσο τη μαρίνα Μυητιλήνης όσο και της Σάμου.
Μάλιστα στην τελευταία περίπτωση προκλήθηκε θύελλα αντιδράσεων ακόμη και σε πολιτικό επίπεδο.
Ιδιοκτήτης της Dogus είναι ο Τούρκος δισεκατομμυριούχος Φερίτ Σαχένκ, ενώ ο όμιλος αποτελείται από 200 εταιρείες με 35.000 εργαζομένους σε όλο τον κόσμο.
Ο Φερίτ Σαχένκ είναι κάτοικος Κωνσταντινούπολης παντρεμένος με Αμερικανίδα, με την οποία έχει και έναν γιο.
Είναι ο τέταρτος πλουσιότερος άνθρωπος στην Τουρκία με προσωπική περιουσία πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια και σύμφωνα με την τελευταία λίστα που δημοσίευσε το περιοδικό «Forbes» κατατάσσεται στην 395η θέση της λίστας με τους δισεκατομμυριούχους του πλανήτη.
Ο όμιλος Dogus, ελέγχει μεταξύ άλλων διάφορα τηλεοπτικά δίκτυα στην Τουρκία, όπως το NTV, το StarTv, το CNBC-e κ.ά., ενώ εκδίδει την τουρκική έκδοση του περιοδικού National Geographic και του Vogue.
Επίσης, αντιπροσωπεύει 14 μάρκες αυτοκινήτων ανάμεσα στις οποίες είναι η Lamborghini, η Bugatti, η Porsche, η Bentley και η Audi.
Υπό τον έλεγχό του βρίσκονται τα ξενοδοχεία Grand Hyatt, Park Hyatt και Maritim Hotel και Grand Azur.
Στον ίδιο διαγωνισμό συμμετέχει και ο Όμιλος Κοτς με την ελληνική εταιρεία «Άκτωρ» και το όνομα της κοινοραξίας είναι «Tek-Art Kalamis ve Fenerbahce Marmara Turizm Tesisleri, A.S».
Ο όμιλος Κοτς θεωρείται από τα πιο παλιές ισχυρές οικογένειες της Τουρκίας, με σημαντικές επενδύσεις σε κάθε τομέα της οικονομίας.
Αποτελεί την ελίτ των Τούρκων επιχειρηματιών, ενώ διατηρεί και στενές σχέσεις με το Οικουμενικό Πατριαρχείο.
Να σημειωθεί πάντως ότι στο διαγωνισμό για τη Μαρίνα Αλίμου, εκτός από τους παραπάνω Τούρκους επιχειρηματίες συμμετέχει η Port Adhoc SAS διαχειρίζεται σημαντικά λιμάνια και μαρίνες σε όλη τη Μεσόγειο σε συνεργασία με την «J&P-Αβαξ», το «Πόρτο Καρράς», η «Ιντρακόμ», οι τεχνικές «Στήριξις» και ΑΤΕΣΕ, η τουριστική «Κάσος», ο όμιλος παροχής υπηρεσιών «Aviareps» και η «Αρχιρόδον».
ΠΗΓΗ: bankingnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου