ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ;;;
Χρ.Σπίρτζης: «Στον ΟΑΣΘ πληρώνουμε τους ιδιώτες 4 φορές πάνω από τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας» !!!
Χρ.Σπίρτζης: «Στον ΟΑΣΘ πληρώνουμε τους ιδιώτες 4 φορές πάνω από τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας» !!!
Στον ΟΑΣΘ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής κατά την πρώτη ημέρα επεξεργασίας και εξέτασης από την Επιτροπή του σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Ρυθμίσεις Θεμάτων Μεταφορών και άλλες διατάξεις».
Αναφερόμενος στις διατάξεις με τις οποίες παρατείνεται το όριο ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΘ ο υπουργός ανέφερε μεταξύ άλλων: «Στον ΟΑΣΘ, εκτός από το κομμουνιστικό σύστημα που υπήρχε να πληρώνουμε τους ιδιώτες 4 φορές πάνω από τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας, εκεί υπάρχουν και άλλα θέματα. Το πρώτο θέμα, επειδή θίχθηκε από κάποιους, είναι το όριο ηλικίας, το οποίο στο παρελθόν αυξήθηκε με επιστολή του κυρίου Χατζηδάκη προς την Περιφέρεια. Δεύτερον, για να έχουμε νέο στόλο οχημάτων, προβλεπόταν, έστω και σε αυτές τις συμβάσεις της ντροπής που υπήρχαν με τον ΟΑΣΘ, να υπάρχει λογαριασμός όπου θα αποταμιεύονται τα χρήματα για την ανανέωση του στόλου. Αυτός ο λογαριασμός θα έπρεπε να έχει κάτι πάνω από 37 εκατ. ευρώ. Βρήκαμε 700 ευρώ, αντί για 37 εκατ., κύριε Καραμανλή, στο λογαριασμό για την ανανέωση του στόλου. Τι έλεγχο έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις; Επειδή, λοιπόν, παραλάβαμε και έναν οργανισμό, ξέρει η Ν.Δ. πώς, αυξάνουμε το χρόνο όσο είναι και στα υπόλοιπα λεωφορεία, επιβατικά λεωφορεία και αστικά ΚΤΕΛ. Δεν είναι μόνο ο ΟΑΣΘ που πρέπει να έχει χαμηλά το όριο. Είτε θα το χαμηλώσουμε για όλους, είτε θα το αυξήσουμε για τον ΟΑΣΘ.».
Για την ΕΛΒΟ
Αναφερόμενος στη συνεργασία που έχει ξεκινήσει ο ΟΑΣΘ με την ΕΛΒΟ ο κ. Σπίρτζης ανέφερε: «Εμείς, επιχειρούμε μια άλλη πολιτική όχι να κάνουμε ένα διαγωνισμό για να αγοράσουμε λεωφορεία. Εμείς θέλουμε να αναπτυχθεί η παραγωγική δομή στη χώρα μας, το είπε ο αξιότιμος κύριος Κατσώτης, για την ΕΛΒΟ να υπάρχει δομή που θα παράγουμε είτε μέρος είτε και το σύνολο τέτοιου στόλου στη δική μας χώρα. Μακάρι να τα καταφέρουμε έχουμε μια στενή συνεργασία τέσσερα υπουργεία γι’ αυτό το θέμα».
Ενισχύεται ο στόλος του ΟΑΣΘ
Mε τη νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, παρατείνεται το όριο ζωής των λεωφορείων του ΟΑΣΘ ακόμη τρία χρόνια, πέραν της εικοσαετίας. Όπως δήλωσε σήμερα στο ραδιοφωνικό σταθμό στο Κοκκινο ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Σάββας Παναγιωτίδης από τα 60 οχήματα που είναι σήμερα ακινητοποιημένα, «περίπου τα 40-45 έχουν επισκευαστεί και έχουν περάσει και από μια προληπτική συντήρηση και είναι έτοιμα να μπουν με ασφάλεια πλέον στο κυκλοφοριακό έργο μόλις ψηφιστεί το νομοσχέδιο».
Αναφερόμενος στις διατάξεις με τις οποίες παρατείνεται το όριο ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΘ ο υπουργός ανέφερε μεταξύ άλλων: «Στον ΟΑΣΘ, εκτός από το κομμουνιστικό σύστημα που υπήρχε να πληρώνουμε τους ιδιώτες 4 φορές πάνω από τις δημόσιες συγκοινωνίες της Αθήνας, εκεί υπάρχουν και άλλα θέματα. Το πρώτο θέμα, επειδή θίχθηκε από κάποιους, είναι το όριο ηλικίας, το οποίο στο παρελθόν αυξήθηκε με επιστολή του κυρίου Χατζηδάκη προς την Περιφέρεια. Δεύτερον, για να έχουμε νέο στόλο οχημάτων, προβλεπόταν, έστω και σε αυτές τις συμβάσεις της ντροπής που υπήρχαν με τον ΟΑΣΘ, να υπάρχει λογαριασμός όπου θα αποταμιεύονται τα χρήματα για την ανανέωση του στόλου. Αυτός ο λογαριασμός θα έπρεπε να έχει κάτι πάνω από 37 εκατ. ευρώ. Βρήκαμε 700 ευρώ, αντί για 37 εκατ., κύριε Καραμανλή, στο λογαριασμό για την ανανέωση του στόλου. Τι έλεγχο έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις; Επειδή, λοιπόν, παραλάβαμε και έναν οργανισμό, ξέρει η Ν.Δ. πώς, αυξάνουμε το χρόνο όσο είναι και στα υπόλοιπα λεωφορεία, επιβατικά λεωφορεία και αστικά ΚΤΕΛ. Δεν είναι μόνο ο ΟΑΣΘ που πρέπει να έχει χαμηλά το όριο. Είτε θα το χαμηλώσουμε για όλους, είτε θα το αυξήσουμε για τον ΟΑΣΘ.».
Για την ΕΛΒΟ
Αναφερόμενος στη συνεργασία που έχει ξεκινήσει ο ΟΑΣΘ με την ΕΛΒΟ ο κ. Σπίρτζης ανέφερε: «Εμείς, επιχειρούμε μια άλλη πολιτική όχι να κάνουμε ένα διαγωνισμό για να αγοράσουμε λεωφορεία. Εμείς θέλουμε να αναπτυχθεί η παραγωγική δομή στη χώρα μας, το είπε ο αξιότιμος κύριος Κατσώτης, για την ΕΛΒΟ να υπάρχει δομή που θα παράγουμε είτε μέρος είτε και το σύνολο τέτοιου στόλου στη δική μας χώρα. Μακάρι να τα καταφέρουμε έχουμε μια στενή συνεργασία τέσσερα υπουργεία γι’ αυτό το θέμα».
Ενισχύεται ο στόλος του ΟΑΣΘ
Mε τη νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, παρατείνεται το όριο ζωής των λεωφορείων του ΟΑΣΘ ακόμη τρία χρόνια, πέραν της εικοσαετίας. Όπως δήλωσε σήμερα στο ραδιοφωνικό σταθμό στο Κοκκινο ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Σάββας Παναγιωτίδης από τα 60 οχήματα που είναι σήμερα ακινητοποιημένα, «περίπου τα 40-45 έχουν επισκευαστεί και έχουν περάσει και από μια προληπτική συντήρηση και είναι έτοιμα να μπουν με ασφάλεια πλέον στο κυκλοφοριακό έργο μόλις ψηφιστεί το νομοσχέδιο».
ΠΗΓΗ: dailythess.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου