ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ & ΚΟΜΜΑΤΩΝ
Πότε επιτέλους η ελληνική πλευρά θα μάθει να λειτουργεί με αποφασιστικότητα ως κυρίαρχη χώρα ;;;
Μετά τις πρόσφατες επισκέψεις Τούρκων αξιωματούχων στη Θράκη μας, ύστερα από αυτήν του Eλληνα πρωθυπουργού, αλλά και μετά την εξαγγελθείσα επίσκεψη του Ερντογάν, που είναι βέβαιο ότι θα κάνει κι αυτός ένα πέρασμα «ως ιδιώτης» από εκεί, θα ήταν ίσως χρήσιμο να επαναδιατυπωθούν κάποιες σκέψεις για την περιοχή.
Το μεγάλο όπλο της Aγκυρας στη Θράκη είναι οι μουσουλμάνοι που ζουν εκεί και τους οποίους, δυστυχώς, εξαιτίας της ελλαδικής αβελτηρίας, έχει κατορθώσει σε μεγάλο βαθμό να γοητεύσει ως η κρατική οντότητα που ενδιαφέρεται πραγματικά γι’ αυτούς!
Η παρέμβαση της Aγκυρας στη Θράκη κινείται σ’ ένα πλαίσιο διαφύλαξης «των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Τούρκων της δυτικής Θράκης», επιδιώκοντας ουσιαστικά τη συνδιοίκηση στην περιοχή της Θράκης μας. Αυτό, φυσικά, δεν είναι ένας απλός στόχος. Χρειάζεται και μακροχρόνιο σχεδιασμό και τμηματική αποδόμηση των μηχανισμών του ελληνικού κράτους στην περιοχή, με παράλληλο χτίσιμο αντίστοιχων «τουρκικών».
Στο πλαίσιο αυτό, έχει συγκροτηθεί και λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια η άτυπη «συμβουλευτική επιτροπή των Τούρκων της δυτικής Θράκης», που δεν είναι τίποτε άλλο από μια λανθάνουσα μορφή «κοινοβουλίου». Σε αυτήν συμμετέχουν όλοι οι επιφανείς τουρκόφρονες εκπρόσωποι της πολιτικής, θρησκευτικής, επιστημονικής και επαγγελματικής κοινωνίας των μουσουλμάνων της Θράκης μας.
• Η πολιτική εκπροσώπηση των τουρκόφρονων στοιχείων στον χώρο της Θράκης φυσικά δεν απουσιάζει. Εκτός από το πλήθος των μουσουλμάνων δημάρχων και δημοτικών και νομαρχιακών συμβούλων, που εκλέγονται εδώ και δεκαετίες, τα τελευταία χρόνια είχαμε και την εκλογή ανεξάρτητων βουλευτών στο ελληνικό Κοινοβούλιο. Το «πλαφόν» του 3%, που θεσπίστηκε αργότερα, τάχα για να εμποδίσει την εκλογή εξτρεμιστικών τουρκόφρονων στοιχείων στη Βουλή, αποδείχθηκε προσχηματικό, αφού τα κόμματα εξουσίας (και όχι μόνο) διαγκωνίζονταν για να συμπεριλάβουν στους συνδυασμούς τους ακριβώς τα ίδια φανατισμένα και ακραία τουρκόφρονα άτομα! Oλα, δηλαδή, έγιναν όχι για το συμφέρον της πατρίδας, αλλά μην τυχόν τους ξεφύγει καμιά ψήφος!
• Η διαχείριση της βακουφικής περιουσίας, δηλαδή των κληροδοτημάτων ευσεβών μουσουλμάνων σε τεμένη, σχολεία κ.λπ., αποτελούσε μέχρι πρότινος σοβαρότατο εμπόδιο στην υλοποίηση των τουρκικών σχεδιασμών στην περιοχή. Πάγιο αίτημα επί σειράν ετών της Aγκυρας και των εδώ εκφραστών της «γραμμής» της ήταν οι διαχειριστικές επιτροπές των βακουφίων να μη διορίζονται από το ελληνικό κράτος, αλλά να εκλέγονται. Διά στόματος της τότε ΥΠΕΞ Ντόρας Μπακογιάννη, στα τέλη του 2007 ανακοινώθηκε ότι ικανοποιείται η απαίτηση αυτή και, λίγους μήνες αργότερα, αποτέλεσε νόμο του κράτους! Σήμερα, η διαχείριση της βακουφικής περιουσίας πέρασε σχεδόν απόλυτα στον έλεγχο των τουρκόφρονων στοιχείων.
• Ο διορισμός των μουφτήδων, δηλαδή των θρησκευτικών ηγετών των μουσουλμάνων, από την Ελληνική Πολιτεία, όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες του κόσμου, μηδέ της Τουρκίας εξαιρουμένης, είναι ακόμη ένα εμπόδιο για την Aγκυρα. Για να το ξεπεράσει προσωρινά, οι άνθρωποί της προχωρούν εδώ και χρόνια στην εκλογή μουφτήδων «μαϊμού» δι’ ανατάσεως της χειρός σε τεμένη της Θράκης. Οι «μουφτήδες» αυτοί είναι οι μόνοι που αναγνωρίζονται επίσημα από την Αγκυρα ως τέτοιοι και φυσικά έχουν τον τρόπο να δελεάζουν τους μέχρι πρότινος άμισθους ιμάμηδες, που πλαισίωναν τον νόμιμο μουφτή, ώστε να αποκτήσουν και «ιερατείο».
• Η δημιουργία συλλόγων και άλλων νομικών προσώπων, τόσο στη Θράκη όσο και σε άλλες περιοχές της πατρίδας μας, που θα περιέχουν στην ονομασία τους τον όρο «τουρκικός», είναι από τις βασικές προτεραιότητες και επιδιώξεις της Τουρκίας.
• Στον χώρο της εκπαίδευσης είναι διαρκείς και πολυετείς οι πιέσεις για ίδρυση «μειονοτικών» νηπιαγωγείων και γυμνασίων - λυκείων στη Θράκη.
• Η δημιουργία αξιόλογης επιχειρηματικής τάξης στον χώρο των μουσουλμάνων της Θράκης αποτελεί επίσης σημαντική προτεραιότητα. Προς την κατεύθυνση αυτήν παίζει καταλυτικό ρόλο η δραστηριότητα της κρατικής τουρκικής τράπεζας Ziraat στην Κομοτηνή.
Ολα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη χρηματοδότηση αθλητικών σωματείων, την ίδρυση ραδιοφωνικών σταθμών, την έκδοση εφημερίδων και περιοδικών, ακόμη και την ανάπτυξη φιλανθρωπικών δράσεων και παρεμβάσεων, δομούν και σφυρηλατούν το συνολικό πλαίσιο της κοινωνικής και οικονομικής παρέμβασης της Αγκυρας στη Θράκη.
Η αποφασιστική στάση της ελληνικής διοίκησης, που πρέπει επιτέλους να μάθει να λειτουργεί ως κυρίαρχη και όχι ως υποτελής, αποτελεί μονόδρομο για την αντιμετώπιση των προκλήσεων.
Δικός μας μοχλός αντίστασης θα πρέπει να είναι η υποβοήθηση των νέων, κυρίως εκπροσώπων των διάφορων συνιστωσών των μουσουλμάνων της Θράκης (Πομάκοι κ.λπ.), να αναδείξουν την πολιτισμική ιδιαιτερότητα και τη διαφοροποίησή τους από αυτό που συνιστά την «τουρκική ταυτότητα». Για να μας εμπιστευθούν, όμως, οι καλοπροαίρετοι μουσουλμάνοι συμπατριώτες μας πρέπει εμείς πρώτοι να δείξουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας…
Πότε επιτέλους η ελληνική πλευρά θα μάθει να λειτουργεί με αποφασιστικότητα ως κυρίαρχη χώρα ;;;
Το μεγάλο όπλο της Aγκυρας στη Θράκη είναι οι μουσουλμάνοι που ζουν εκεί και τους οποίους, δυστυχώς, εξαιτίας της ελλαδικής αβελτηρίας, έχει κατορθώσει σε μεγάλο βαθμό να γοητεύσει ως η κρατική οντότητα που ενδιαφέρεται πραγματικά γι’ αυτούς!
Η παρέμβαση της Aγκυρας στη Θράκη κινείται σ’ ένα πλαίσιο διαφύλαξης «των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Τούρκων της δυτικής Θράκης», επιδιώκοντας ουσιαστικά τη συνδιοίκηση στην περιοχή της Θράκης μας. Αυτό, φυσικά, δεν είναι ένας απλός στόχος. Χρειάζεται και μακροχρόνιο σχεδιασμό και τμηματική αποδόμηση των μηχανισμών του ελληνικού κράτους στην περιοχή, με παράλληλο χτίσιμο αντίστοιχων «τουρκικών».
Στο πλαίσιο αυτό, έχει συγκροτηθεί και λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια η άτυπη «συμβουλευτική επιτροπή των Τούρκων της δυτικής Θράκης», που δεν είναι τίποτε άλλο από μια λανθάνουσα μορφή «κοινοβουλίου». Σε αυτήν συμμετέχουν όλοι οι επιφανείς τουρκόφρονες εκπρόσωποι της πολιτικής, θρησκευτικής, επιστημονικής και επαγγελματικής κοινωνίας των μουσουλμάνων της Θράκης μας.
• Η πολιτική εκπροσώπηση των τουρκόφρονων στοιχείων στον χώρο της Θράκης φυσικά δεν απουσιάζει. Εκτός από το πλήθος των μουσουλμάνων δημάρχων και δημοτικών και νομαρχιακών συμβούλων, που εκλέγονται εδώ και δεκαετίες, τα τελευταία χρόνια είχαμε και την εκλογή ανεξάρτητων βουλευτών στο ελληνικό Κοινοβούλιο. Το «πλαφόν» του 3%, που θεσπίστηκε αργότερα, τάχα για να εμποδίσει την εκλογή εξτρεμιστικών τουρκόφρονων στοιχείων στη Βουλή, αποδείχθηκε προσχηματικό, αφού τα κόμματα εξουσίας (και όχι μόνο) διαγκωνίζονταν για να συμπεριλάβουν στους συνδυασμούς τους ακριβώς τα ίδια φανατισμένα και ακραία τουρκόφρονα άτομα! Oλα, δηλαδή, έγιναν όχι για το συμφέρον της πατρίδας, αλλά μην τυχόν τους ξεφύγει καμιά ψήφος!
• Η διαχείριση της βακουφικής περιουσίας, δηλαδή των κληροδοτημάτων ευσεβών μουσουλμάνων σε τεμένη, σχολεία κ.λπ., αποτελούσε μέχρι πρότινος σοβαρότατο εμπόδιο στην υλοποίηση των τουρκικών σχεδιασμών στην περιοχή. Πάγιο αίτημα επί σειράν ετών της Aγκυρας και των εδώ εκφραστών της «γραμμής» της ήταν οι διαχειριστικές επιτροπές των βακουφίων να μη διορίζονται από το ελληνικό κράτος, αλλά να εκλέγονται. Διά στόματος της τότε ΥΠΕΞ Ντόρας Μπακογιάννη, στα τέλη του 2007 ανακοινώθηκε ότι ικανοποιείται η απαίτηση αυτή και, λίγους μήνες αργότερα, αποτέλεσε νόμο του κράτους! Σήμερα, η διαχείριση της βακουφικής περιουσίας πέρασε σχεδόν απόλυτα στον έλεγχο των τουρκόφρονων στοιχείων.
• Ο διορισμός των μουφτήδων, δηλαδή των θρησκευτικών ηγετών των μουσουλμάνων, από την Ελληνική Πολιτεία, όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες του κόσμου, μηδέ της Τουρκίας εξαιρουμένης, είναι ακόμη ένα εμπόδιο για την Aγκυρα. Για να το ξεπεράσει προσωρινά, οι άνθρωποί της προχωρούν εδώ και χρόνια στην εκλογή μουφτήδων «μαϊμού» δι’ ανατάσεως της χειρός σε τεμένη της Θράκης. Οι «μουφτήδες» αυτοί είναι οι μόνοι που αναγνωρίζονται επίσημα από την Αγκυρα ως τέτοιοι και φυσικά έχουν τον τρόπο να δελεάζουν τους μέχρι πρότινος άμισθους ιμάμηδες, που πλαισίωναν τον νόμιμο μουφτή, ώστε να αποκτήσουν και «ιερατείο».
• Η δημιουργία συλλόγων και άλλων νομικών προσώπων, τόσο στη Θράκη όσο και σε άλλες περιοχές της πατρίδας μας, που θα περιέχουν στην ονομασία τους τον όρο «τουρκικός», είναι από τις βασικές προτεραιότητες και επιδιώξεις της Τουρκίας.
• Στον χώρο της εκπαίδευσης είναι διαρκείς και πολυετείς οι πιέσεις για ίδρυση «μειονοτικών» νηπιαγωγείων και γυμνασίων - λυκείων στη Θράκη.
• Η δημιουργία αξιόλογης επιχειρηματικής τάξης στον χώρο των μουσουλμάνων της Θράκης αποτελεί επίσης σημαντική προτεραιότητα. Προς την κατεύθυνση αυτήν παίζει καταλυτικό ρόλο η δραστηριότητα της κρατικής τουρκικής τράπεζας Ziraat στην Κομοτηνή.
Ολα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη χρηματοδότηση αθλητικών σωματείων, την ίδρυση ραδιοφωνικών σταθμών, την έκδοση εφημερίδων και περιοδικών, ακόμη και την ανάπτυξη φιλανθρωπικών δράσεων και παρεμβάσεων, δομούν και σφυρηλατούν το συνολικό πλαίσιο της κοινωνικής και οικονομικής παρέμβασης της Αγκυρας στη Θράκη.
Η αποφασιστική στάση της ελληνικής διοίκησης, που πρέπει επιτέλους να μάθει να λειτουργεί ως κυρίαρχη και όχι ως υποτελής, αποτελεί μονόδρομο για την αντιμετώπιση των προκλήσεων.
Δικός μας μοχλός αντίστασης θα πρέπει να είναι η υποβοήθηση των νέων, κυρίως εκπροσώπων των διάφορων συνιστωσών των μουσουλμάνων της Θράκης (Πομάκοι κ.λπ.), να αναδείξουν την πολιτισμική ιδιαιτερότητα και τη διαφοροποίησή τους από αυτό που συνιστά την «τουρκική ταυτότητα». Για να μας εμπιστευθούν, όμως, οι καλοπροαίρετοι μουσουλμάνοι συμπατριώτες μας πρέπει εμείς πρώτοι να δείξουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας…
πηγη: dimokratianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου