ΚΛΙΚ ΕΔΩ:
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/07/90.html
Μία νέα έρευνα της Ευρωπαϊκής Αρχής για τον Ανταγωνισμό σχετικά με την καταγγελία για κατάχρηση αγοράς από τις μεγαλύτερες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες απειλεί την αξιοπιστία όλου του κλάδου, δήλωσε η Γερμανίδα υπουργός Οικονομίας, Μπριγκίτε Τσίπρις, μετά την επιβεβαίωση από την Κομισιόν ότι έχει λάβει πληροφορίες για συντονισμένες πρακτικές, τις οποίες αξιολογεί τώρα.
Εάν αποδειχθούν αληθείς, οι κατηγορίες μπορούν να βυθίσουν τον κλάδο, που έχει πληγεί ήδη από το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων της Volkswagen, αναφέρει δημοσίευμα των Financial Times.
Είναι «πρόωρο να κάνουμε άλλες εικασίες σε αυτό το στάδιο», δήλωσε η Κομισιόν. Η ανακοίνωσή της, πάντως, φαίνεται να αποτελεί μερική επιβεβαίωση δημοσιεύματος του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel, ότι οι γερμανικές Αρχές διερευνούν τις ενδείξεις συντονισμένων πρακτικών των μεγαλύτερων γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών σε θέματα τεχνολογίας.
Το δημοσίευμα ανέφερε ότι οι μεγάλες γερμανικές εταιρείες του κλάδου -Volkswagen, Audi, Porsche, BMW and Daimler – συνεννοούνταν από τη δεκαετία του 1990 για το κόστος των εξαρτημάτων και την επιλογή προμηθευτών.
http://www.kinima-ypervasi.gr/2017/07/90.html
Μία νέα έρευνα της Ευρωπαϊκής Αρχής για τον Ανταγωνισμό σχετικά με την καταγγελία για κατάχρηση αγοράς από τις μεγαλύτερες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες απειλεί την αξιοπιστία όλου του κλάδου, δήλωσε η Γερμανίδα υπουργός Οικονομίας, Μπριγκίτε Τσίπρις, μετά την επιβεβαίωση από την Κομισιόν ότι έχει λάβει πληροφορίες για συντονισμένες πρακτικές, τις οποίες αξιολογεί τώρα.
Εάν αποδειχθούν αληθείς, οι κατηγορίες μπορούν να βυθίσουν τον κλάδο, που έχει πληγεί ήδη από το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων της Volkswagen, αναφέρει δημοσίευμα των Financial Times.
Είναι «πρόωρο να κάνουμε άλλες εικασίες σε αυτό το στάδιο», δήλωσε η Κομισιόν. Η ανακοίνωσή της, πάντως, φαίνεται να αποτελεί μερική επιβεβαίωση δημοσιεύματος του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel, ότι οι γερμανικές Αρχές διερευνούν τις ενδείξεις συντονισμένων πρακτικών των μεγαλύτερων γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών σε θέματα τεχνολογίας.
Το δημοσίευμα ανέφερε ότι οι μεγάλες γερμανικές εταιρείες του κλάδου -Volkswagen, Audi, Porsche, BMW and Daimler – συνεννοούνταν από τη δεκαετία του 1990 για το κόστος των εξαρτημάτων και την επιλογή προμηθευτών.
πηγη: enikonomia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου