ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ: ΝΕΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ !!!

ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΟΠΟ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΑΣ !!! ΣΤΙΣ 7 ΗΜΕΡΕΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΝΕΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΚΛΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ !!!
Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, το Υπουργείο Ανάπτυξης και συγκεκριμένα ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Αντ. Παπαδεράκης, ετοιμάζει περαιτέρω περιορισμούς για τις εισπρακτικές εταιρίες !!!




Το βασικό στοιχείο που φέρεται να προωθείται από την κυβέρνηση, είναι η αύξηση του χρόνου νέας κλήσης προς τους οφειλέτες δανειολήπτες στις 7 ημέρες !!! 

Με βάση τα μέχρι σήμερα ισχύοντα, η εισπρακτική εταιρεία, από τη στιγμή που θα κάνει την πρώτη επικοινωνία και την ταυτοποίηση των στοιχείων του οφειλέτη, μπορεί να τον ξανακαλέσει μόνο μετά από 48 ώρες.

Το πλαίσιο λειτουργίας των εισπρακτικών εταιρειών ρυθμίζεται από τον βασικό νόμο 3758/2009, πρόσθετους διευκρινιστικούς νόμους και συμπληρωματικούς κανόνες στο πλαίσιο της Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Επιπλέον, τα δικαστήρια επιβάλλουν ποινές σε όσες εταιρίες δεν ακολουθούν το πλαίσιο του νόμου.


Σημειώνεται ότι οι τράπεζες επικοινωνούν οι ίδιες με τους οφειλέτες δανειολήπτες στις περιπτώσεις δανείων που βρίσκονται σε αρχική καθυστέρηση, ενώ συνεργάζονται με εισπρακτικές εταιρίες για δάνεια σε καθυστέρηση άνω των 90 ημερών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το θέμα απασχολεί ήδη τις τράπεζες, την ΤτΕ, τον ΣΕΒ, ενώ πρόκειται να ενημερωθεί και η Κομισιόν. Και αυτό διότι τα μέτρα που ετοιμάζει ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή εξυπηρετούν στην ουσία μόνο τους μη συνεργάσιμους δανειοληπτες, αφού οι συνεργάσιμοι δεν έχουν καμία επαφή με εισπρακτικές εταιρείες.

Τι λέει ο Αντ. Παπαδεράκης

Μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο κ. Αντ. Παπαδεράκης, δήλωσε: "Το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις εισπρακτικές εταιρείες, δεν σχετίζεται με το πλαίσιο διαχείρισης των κόκκινων δανείων. Εκτός αν κάποιοι νομίζουν ότι το πνεύμα της νομοθέτησης πλαισίου για την ανάκτηση οφειλών από μη εξυπηρετούμενα δάνεια ταυτίζεται με ψυχολογικές πιέσεις, εκβιασμούς και απειλές, πρακτικές που έχουν εφαρμόσει οι εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και για τις οποίες έχουμε δεκάδες καταγγελίες στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή".

Όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, μετά από δεκάδες καταγγελίες που δέχθηκε η αρμόδια υπηρεσία για τους τρόπους άσκησης πίεσης στους δανειολήπτες από τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, το υπουργείο σχεδιάζει την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου, εφ'όσον όμως προηγηθεί διαβούλευση με την Ελληνική Ένωση Τραπεζών, και με κάθε φορέα που σχετίζεται με τη διαδικασία.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά στην πρόταση της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου που εξέτασε τις καταγγελίες, να επιτρέπεται στις εισπρακτικές εταιρείες να ενημερώνουν τους οφειλέτες για ληξιπρόθεσμες οφειλές κάθε επτά ημέρες και όχι κάθε δεύτερη ημέρα - όπως ισχύει σήμερα - ο κ. Παπαδεράκης σημειώνει πως "η πρόταση αυτή, όπως και κάθε άλλη πρόταση, θα συζητηθεί στο πλαίσιο του διαλόγου".


ΠΗΓΗ
http://www.capital.gr/oikonomia/3187863/-doro-gia-tous-stratigikous-kakoplirotes-etoimazei-i-kubernisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου