ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ ΑΠΟ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ LEADER
Η μεγάλη μαγκιά των Goody’s: Η τρομερή επιχειρηματική κίνηση της εισόδου στην αγορά της Κίνας !!!
Έτοιμη να κάνει την είσοδο της στην αγορά της Κίνας είναι η η Goody’s, θυγατρική της Vivartia, μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG). Υστερα διαδικασία που διήρκεσε αρκετούς μήνες, καθώς μεταξύ άλλων η Goody’s είχε προσφύγει και στις αρμόδιες Αρχές για χρήση του εμπορικού σήματός της από τοπική επιχείρηση, πλέον όλα φαίνονται έτοιμα και -όπως ανέφερε σήμερα σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της MIG και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, Θανάσης Παπανικολάου- μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 αναμένεται να υπογράφει συμφωνία συνεργασίας (Μaster Franchice Agreement) με μεγάλο επιχειρηματικό όμιλο της Κίνας, που δραστηριοποιείται στον τομέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Η μεγάλη μαγκιά των Goody’s: Η τρομερή επιχειρηματική κίνηση της εισόδου στην αγορά της Κίνας !!!
Έτοιμη να κάνει την είσοδο της στην αγορά της Κίνας είναι η η Goody’s, θυγατρική της Vivartia, μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG). Υστερα διαδικασία που διήρκεσε αρκετούς μήνες, καθώς μεταξύ άλλων η Goody’s είχε προσφύγει και στις αρμόδιες Αρχές για χρήση του εμπορικού σήματός της από τοπική επιχείρηση, πλέον όλα φαίνονται έτοιμα και -όπως ανέφερε σήμερα σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της MIG και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, Θανάσης Παπανικολάου- μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017 αναμένεται να υπογράφει συμφωνία συνεργασίας (Μaster Franchice Agreement) με μεγάλο επιχειρηματικό όμιλο της Κίνας, που δραστηριοποιείται στον τομέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Τα πρώτα καταστήματα στο πλαίσιο της σημαντικής αυτής συμφωνίας προγραμματίζεται να ανοίξουν στο πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους, σε τέσσερις πόλεις της Κίνας, όπου ο πληθυσμός ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια άτομα.
Παράλληλα, η Goody’s προγραμματίζει επενδύσεις και στην εγχώρια αγορά, αν και όπως σημείωσε ο κ. Παπανικολάου οι επώνυμες αλυσίδες εστίασης στην Ελλάδα καταγράφουν κάμψη τζίρου της τάξης του 8-10% στο εννεάμηνο του 2016, με τις απώλειες αυτές να προστίθενται στα σημάδια που έχουν αφήσει στην αγορά τόσο προηγούμενες πτωτικές χρονιές όσο και η επιβολή φόρου ΦΠΑ 24% στον κλάδο.
Παρά την δύσκολη, ωστόσο, συγκυρία, η Goody’s πριν λίγες ημέρες εγκαινίασε το νέο flagship κατάστημα Goody’s Burger House, στην καρδιά της Αθήνας, το Σύνταγμα (στη συμβολή των οδών Όθωνος και Φιλελλήνων) υλοποιώντας επένδυση ύψους 600.000 ευρώ. Υπολογίζεται να δέχεται κατά μέσο όρο περισσότερους από 100.000 επισκέπτες μηνιαίως και αποτελεί ένα σύγχρονο κατάστημα υψηλής αισθητικής, όπου η καινοτομία και οι εξελιγμένες εφαρμογές τεχνολογίας κυριαρχούν στον χώρο, προσφέροντας νέους πρωτοποριακούς τρόπους παραγγελίας με digital πλατφόρμες και θεματικές γωνιές για gaming. Οι καινοτομίες αυτές αναμένεται να εισαχθούν σε 15-20 ακόμη καταστήματα μέσα στην επόμενη χρονιά, ενώ σύμφωνα με τον κ. Παπανικολάου, στόχος της βασικός στόχος για το 2017 είναι να δημιουργηθούν δύο ακόμη flagship καταστήματα στη Θεσσαλονίκη.
Η αλυσίδα δείχνει επίσης ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς και για πόλεις της περιφέρειας με τουριστική κίνηση. Επίσης, τέσσερις μήνες τώρα είναι σε συζητήσεις με την Fraport σχετικά με την ενίσχυση της παρουσίας της στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που θα αναλάβει η γερμανική εταιρεία από τον Φεβρουάριο του 2017.
Ο κ. Παπανικολάου δήλωσε σχετικά με το άνοιγμα του νέου καταστήματος στο Σύνταγμα: «Η εταιρεία υλοποιεί τη στρατηγική της για συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Το νέο κατάστημα Goody’s Burger House στο Σύνταγμα, σηματοδοτεί μία νέα εποχή στον χώρο της εστίασης, υλοποιώντας το όραμα της Goody’s για πρωτοπορία και καινοτομία. Η εταιρεία, παρά τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία, συνεχίζει να επενδύει σταθερά στην Ελλάδα, επιλέγοντας κομβικά σημεία, αναδεικνύοντας την επιχειρηματική και εμπορική της δυναμική και ενισχύοντας παράλληλα σημαντικά την ηγετική της παρουσία στον κλάδο».
Πηγή: economy365.gr
Παράλληλα, η Goody’s προγραμματίζει επενδύσεις και στην εγχώρια αγορά, αν και όπως σημείωσε ο κ. Παπανικολάου οι επώνυμες αλυσίδες εστίασης στην Ελλάδα καταγράφουν κάμψη τζίρου της τάξης του 8-10% στο εννεάμηνο του 2016, με τις απώλειες αυτές να προστίθενται στα σημάδια που έχουν αφήσει στην αγορά τόσο προηγούμενες πτωτικές χρονιές όσο και η επιβολή φόρου ΦΠΑ 24% στον κλάδο.
Παρά την δύσκολη, ωστόσο, συγκυρία, η Goody’s πριν λίγες ημέρες εγκαινίασε το νέο flagship κατάστημα Goody’s Burger House, στην καρδιά της Αθήνας, το Σύνταγμα (στη συμβολή των οδών Όθωνος και Φιλελλήνων) υλοποιώντας επένδυση ύψους 600.000 ευρώ. Υπολογίζεται να δέχεται κατά μέσο όρο περισσότερους από 100.000 επισκέπτες μηνιαίως και αποτελεί ένα σύγχρονο κατάστημα υψηλής αισθητικής, όπου η καινοτομία και οι εξελιγμένες εφαρμογές τεχνολογίας κυριαρχούν στον χώρο, προσφέροντας νέους πρωτοποριακούς τρόπους παραγγελίας με digital πλατφόρμες και θεματικές γωνιές για gaming. Οι καινοτομίες αυτές αναμένεται να εισαχθούν σε 15-20 ακόμη καταστήματα μέσα στην επόμενη χρονιά, ενώ σύμφωνα με τον κ. Παπανικολάου, στόχος της βασικός στόχος για το 2017 είναι να δημιουργηθούν δύο ακόμη flagship καταστήματα στη Θεσσαλονίκη.
Η αλυσίδα δείχνει επίσης ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς και για πόλεις της περιφέρειας με τουριστική κίνηση. Επίσης, τέσσερις μήνες τώρα είναι σε συζητήσεις με την Fraport σχετικά με την ενίσχυση της παρουσίας της στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που θα αναλάβει η γερμανική εταιρεία από τον Φεβρουάριο του 2017.
Ο κ. Παπανικολάου δήλωσε σχετικά με το άνοιγμα του νέου καταστήματος στο Σύνταγμα: «Η εταιρεία υλοποιεί τη στρατηγική της για συνεχή εξέλιξη και ανάπτυξη τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Το νέο κατάστημα Goody’s Burger House στο Σύνταγμα, σηματοδοτεί μία νέα εποχή στον χώρο της εστίασης, υλοποιώντας το όραμα της Goody’s για πρωτοπορία και καινοτομία. Η εταιρεία, παρά τη δύσκολη οικονομικά συγκυρία, συνεχίζει να επενδύει σταθερά στην Ελλάδα, επιλέγοντας κομβικά σημεία, αναδεικνύοντας την επιχειρηματική και εμπορική της δυναμική και ενισχύοντας παράλληλα σημαντικά την ηγετική της παρουσία στον κλάδο».
Πηγή: economy365.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου