ΕΝΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΕΣ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΞΙΑ
Τον «εκδημοκρατισμό» της ασφάλειας ώστε η ανθρώπινη ζωή να αξίζει το ίδιο σε κάθε σημείο του πλανήτη, διεκδικεί μέσω καμπάνιας ο Global NCAP.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Ο ανεξάρτητος οργανισμός που έχει υπό τη σκέπη του τον Euro NCAP, τον αμερικάνικο IIHS κ.α. ζητά από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να αυξήσουν τα στάνταρ παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας των οχημάτων που διαθέτουν σε φτωχές χώρες. Και στην περίπτωση του Nissan Tsuru πέτυχαν το στόχο τους.
Ο Global NCAP διοργάνωσε στη Βιρτζίνια ένα crash test ανάμεσα σε δύο sedan της Nissan. Από τη μία το Versa που πωλείται στις ΗΠΑ και έχει βαθμολογηθεί ως «καλό» (αντίστοιχο των 5 αστεριών) από τον IIHS και από την άλλη το Tsuru, που διατίθεται στο Μεξικό και δεν πήρε ούτε ένα αστέρι από τον οργανισμό Latin NCAP.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής και τα δύο κινούνταν με 64 km/h, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ταχύτητα της σύγκρουσης να είναι 128 km/h. Μόνο που τεχνολογικά έχουν απόσταση περίπου 25 χρόνια.
Τα αποτελέσματα για το Tsuru ήταν τόσο απογοητευτικά, που η Nissan ανακοίνωσε τη διακοπή της παραγωγής του τον Μάιο του 2017. Κάτι που υποδέχθηκε με ικανοποίηση ο Global NCAP, ελπίζοντας ότι θα ακολουθήσουν και άλλες μάρκες σε Νότια Αμερική, Αφρική και Ασία.
Video: Το ένα αυτοκίνητο κυκλοφορεί στις ΗΠΑ, ενώ το άλλο στο Μεξικό !!!
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΝΩ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΙΧΕ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ !!!
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Ο ανεξάρτητος οργανισμός που έχει υπό τη σκέπη του τον Euro NCAP, τον αμερικάνικο IIHS κ.α. ζητά από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να αυξήσουν τα στάνταρ παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας των οχημάτων που διαθέτουν σε φτωχές χώρες. Και στην περίπτωση του Nissan Tsuru πέτυχαν το στόχο τους.
Ο Global NCAP διοργάνωσε στη Βιρτζίνια ένα crash test ανάμεσα σε δύο sedan της Nissan. Από τη μία το Versa που πωλείται στις ΗΠΑ και έχει βαθμολογηθεί ως «καλό» (αντίστοιχο των 5 αστεριών) από τον IIHS και από την άλλη το Tsuru, που διατίθεται στο Μεξικό και δεν πήρε ούτε ένα αστέρι από τον οργανισμό Latin NCAP.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής και τα δύο κινούνταν με 64 km/h, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ταχύτητα της σύγκρουσης να είναι 128 km/h. Μόνο που τεχνολογικά έχουν απόσταση περίπου 25 χρόνια.
Τα αποτελέσματα για το Tsuru ήταν τόσο απογοητευτικά, που η Nissan ανακοίνωσε τη διακοπή της παραγωγής του τον Μάιο του 2017. Κάτι που υποδέχθηκε με ικανοποίηση ο Global NCAP, ελπίζοντας ότι θα ακολουθήσουν και άλλες μάρκες σε Νότια Αμερική, Αφρική και Ασία.
ΠΗΓΗ
http://www.newsauto.gr/video-ena-kiklofori-stis-ipa-allo-sto-mexiko/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου