ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

PRORATA : ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ-ΑΠΑΤΗ, ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΝΟΛΟ 111% !!!

ΟΥΤΕ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΕΞΩ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ;;;
ΚΛΙΚ ΕΔΩ :



Τι ισχυρίζεται η εταιρεία PRORATA :
Η μέτρηση δεν είναι πρόθεση ψήφου αλλά επιρροή !!!

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι δεν πρέπει να αθροίζονται τα ποσοστά, επειδή η δημοσκόπηση δεν είναι πρόθεσης ψήφου, αλλά επιρροής, επειδή αυτή τη μεθοδολογία ακολουθεί η Ρrorata εδώ και χρόνια.


Είναι η επιρροή που έχει κάθε κόμμα, όχι η απόλυτη, αλλά με βάση την κλίμακα 1 έως 10. Δηλαδή, η ερώτηση δεν είναι "τι θα ψηφίσεις", αλλά ρωτούν τον πολίτη:
"με βάση την κλίμακα 0 = δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το ψηφίσω, έως 10 = αυτό θα ψηφίσω σίγουρα, πού τοποθετείτε τον εαυτό σας σχετικά με το κόμμα ...α ;".

Η ερώτηση επαναλαμβάνεται για όλα τα κόμματα και το άθροισμα που είναι πολύ μεγαλύτερο του 100, δείχνει το κατώτατο και ανώτατο περιθώριο. Η εταιρεία στη συνέχεια, σε κάθε κόμμα κάνει μια στήλη με δύο χρώματα. Με πράσινο, είναι ο αριθμός όσων λένε ότι είναι πάνω από 80% βέβαιοι ότι θα ψηφίσουν το κόμμα Α' και με μπλε, όσοι είναι πάνω από 50%.
Έτσι, για τον ΣΥΡΙΖΑ π.χ. οι 75 στους 100 λένε ότι δίνουν πιθανότητα 0% να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ, οι 4 λένε ότι θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ 100%, ενώ
από 50% και πάνω λένε οι 6+1+2+2+2+4= 17, που μοιράζεται ως εξής:
από 50%-79% = 6+1+2 = 9
ενώ από 80% και πάνω οι 2+2+4 = 8 .

Έτσι, η εταιρεία βάζει στήλη με 17%, το οποίο είναι το ποσοστό των ανθρώπων που δίνει πιθανότητες πάνω από 50% να ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ.
Ο ίδιος πολίτης που απάντησε "δίνω 50% πιθανότητες να ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ", μπορεί να απαντήσει στην επόμενη ερώηση για το ΚΚΕ, επίσης "δίνω 50%" και να μπει και στη στήλη του ΚΚΕ.


Η ερώτηση δεν είναι "τι θα ψηφίσετε αν γίνουν εκλογές αυτή την Κυριακή", αλλά τι πιθανότητες δίνετε να ψηφίσετε το α' ή β΄κ.ο.κ. κόμμα.

Η μέτρηση δεν είναι πρόθεση ψήφου αλλά επιρροή !!!

Αυτή η μεθοδολογία θεωρείται διεθνώς η πιο αξιόπιστη, όταν οι έρευνες γίνονται σε μεγάλη χρονική απόσταση από τις εκλογές, όταν δηλαδή δεν έχουμε προεκλογική περίοδο, οπότε ο ερωτώμενος έχει κατασταλάξει στο τι θα ψηφίσει.

Θα γινόταν δεκτές οι αιτιάσεις της PRORATA μόνον εφόσον :
  • Το ζήτημα της μεθοδολογίας αναγραφόταν ξεκάθαρα, με μεγάλα, ευανάγνωστα γράμματα, στον πίνακα της δημοσκόπησης, προκειμένου να μπορούσε να γίνει αντιληπτό από τον μέσο αναγνώστη που, στο 100% των περιπτώσεων, ερμήνευσε τη δημοσκόπηση ως πρόθεση ψήφου,  και
  • Οι δημοσκοπήσεις της PRORATA είχαν πέσει μέσα, έστω και με μεγάλη - πλην όμως ανεκτή -  απόκλιση από το στατιστικό λάθος, στις εκλογές και το δημοψήφισμα. Όμως, επειδή το στατιστικό λάθος της PRORATA ξεχείλωσε τόσο πολύ, που έφτασε μέχρι και στο διψήφιο, είναι απαράδεκτες τόσο οι δημοσκοπήσεις που δημοσιεύει, όσο και οι μεθοδολογίες που ακολουθεί. Κριτής όλων το αποτέλεσμα που, στην περίπτωση της PRORATA, δεν μπαλώνεται από καμία από τις αιτιάσεις που προβάλει η εταιρεία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου