1.230.000 ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΦΕΙΛΕΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 500 ΕΥΡΩ
Στο κόκκινο χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις καθώς αδυνατούν ακόμη και να ρυθμίσουν της οφειλές τους προς τη ΔΕΗ, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν με διακοπή ηλεκτροδότησης !!!
Οφειλές προς τη ΔΕΗ, ύψους 1 δισ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 1/3 του συνόλου των κόκκινων λογαριασμών, έχουν διακανονίσει περίπου 350. 000 πελάτες της επιχείρησης με τη ρύθμιση των 36 δόσεων χωρίς προκαταβολή που «τρέχει» από τον Απρίλιο, όπως ανακοίνωσε χθες η ΔΕΗ.
Από τα στοιχεία πάντως προκύπτει ότι μόλις το 5% των πελατών με οφειλή κάτω των 500 ευρώ έχουν σπεύσει να υπαχθούν στη ρύθμιση, ενώ από τις υπόλοιπες κατηγορίες πελατών, στο εύρος από 500 - 1.000 ευρώ έχουν ενταχθεί το 21% των οφειλετών, από 1.000 - 3.000 ευρώ το 36% και άνω των 3.000 ευρώ το 32%.
Η δυνατότητα υπαγωγής στο πρόγραμμα των 36 δόσεων ισχύει ως τις 30 Σεπτεμβρίου. Η ΔΕΗ πάντως εκτιμά ότι με το κίνητρο της έκπτωσης του 15% για τους συνεπείς πελάτες, που θα έχει φανεί στους λογαριασμούς μέχρι τη λήξη της ισχύος του προγράμματος, θα αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός όσων θα σπεύσουν να επωφεληθούν από τη ρύθμιση.
Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι έχει τηρήσει τον διακανονισμό ένα ποσοστό άνω του 90%, από τους πελάτες εκείνους που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα.
Από την άλλη πλευρά ωστόσο, η ΔΕΗ υπογραμμίζει ότι μόλις το 5% των πελατών με οφειλές κάτω των 500 ευρώ έχουν ρυθμίσει το χρέος τους «Οι πελάτες με τις μικρότερες οφειλές αποφεύγουν να διακανονίσουν την οφειλή τους βασιζόμενοι ίσως στην κοινωνική ευαισθησία της επιχείρησης. Ωστόσο αυτό αποβαίνει σε βάρος τους καθώς χάνουν την έκπτωση του 15%, ενώ με κάποιο μικρό μηναίο ποσό, π.χ. από 10 έως 30 ευρώ, θα ήταν συνεπείς και θα επωφελούνταν από την έκπτωση του 15%» τονίζει χαρακτηριστικά η ΔΕΗ στην ανακοίνωσή της.
Πρόκειται για την πολυπληθέστερη κατηγορία πελατών, 1.230.000 καταναλωτές με χρέος κάτω από 500 ευρώ ο καθένας, που όλοι μαζί χρωστούν 146 εκατ. ευρώ.
Στην κατηγορία μεταξύ 500 και 1.000 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 298.000 πελάτες με σύνολο οφειλής 153 εκατ. ευρώ, στην κατηγορία μεταξύ 1.000 και 3.000 ευρώ δεν έχουν ρυθμίσει την οφειλή τους 216.000 πελάτες με συνολικό χρέος 278 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, περί τους 89.000 πελάτες, με οφειλές άνω των 3.000 ευρώ ο καθένας, χρωστούν συνολικά 509 εκατ. ευρώ
«Ενας μεγάλος αριθμός πελατών των δύο τελευταίων κατηγοριών (χρέος από 1.000 έως 3.000 ευρώ και άνω των 3.000 ευρώ) αποφεύγουν συστηματικά να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους. Η αντίληψη αυτή είναι το υπόβαθρο της μη τακτοποίησης οφειλών παρά τη διευκόλυνση των 36 δόσεων, τις οποίες θυμούνται όταν γίνει διακοπή της ηλεκτροδότησης. Σε ένα μεγάλο μέρος αυτών έχει γίνει παρέμβαση στον μετρητή και μάλιστα περισσότερο από μία φορά» τονίζει η ανακοίνωση και καλεί όλους τους πελάτες να σπεύσουν να ενταχθούν στη ρύθμιση των 36 δόσεων, διαφορετικά «η ευθύνη είναι δική τους » αναφέρει με νόημα η ανακοίνωση.
Με ανάλογο πνεύμα ήταν και η απάντηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΗ Μανώλη Παναγιωτάκη προς την ΕΣΕΕ (έμποροι), στην οποία τονίζει ότι «πρωταθλητές στην ασυνέπεια είναι οι πελάτες και μέλη σας (ΕΣΕΕ) στις πιο εύρωστες οικονομικά περιοχές σε αντίθεση με τις πιο αδύναμες οικονομικά περιοχές, όπου πελάτες μας και μέλη σας είναι πρωταθλητές της συνέπειας».
Στο κόκκινο χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις καθώς αδυνατούν ακόμη και να ρυθμίσουν της οφειλές τους προς τη ΔΕΗ, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν με διακοπή ηλεκτροδότησης !!!
Οφειλές προς τη ΔΕΗ, ύψους 1 δισ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 1/3 του συνόλου των κόκκινων λογαριασμών, έχουν διακανονίσει περίπου 350. 000 πελάτες της επιχείρησης με τη ρύθμιση των 36 δόσεων χωρίς προκαταβολή που «τρέχει» από τον Απρίλιο, όπως ανακοίνωσε χθες η ΔΕΗ.
Από τα στοιχεία πάντως προκύπτει ότι μόλις το 5% των πελατών με οφειλή κάτω των 500 ευρώ έχουν σπεύσει να υπαχθούν στη ρύθμιση, ενώ από τις υπόλοιπες κατηγορίες πελατών, στο εύρος από 500 - 1.000 ευρώ έχουν ενταχθεί το 21% των οφειλετών, από 1.000 - 3.000 ευρώ το 36% και άνω των 3.000 ευρώ το 32%.
Η δυνατότητα υπαγωγής στο πρόγραμμα των 36 δόσεων ισχύει ως τις 30 Σεπτεμβρίου. Η ΔΕΗ πάντως εκτιμά ότι με το κίνητρο της έκπτωσης του 15% για τους συνεπείς πελάτες, που θα έχει φανεί στους λογαριασμούς μέχρι τη λήξη της ισχύος του προγράμματος, θα αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός όσων θα σπεύσουν να επωφεληθούν από τη ρύθμιση.
Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι έχει τηρήσει τον διακανονισμό ένα ποσοστό άνω του 90%, από τους πελάτες εκείνους που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα.
Από την άλλη πλευρά ωστόσο, η ΔΕΗ υπογραμμίζει ότι μόλις το 5% των πελατών με οφειλές κάτω των 500 ευρώ έχουν ρυθμίσει το χρέος τους «Οι πελάτες με τις μικρότερες οφειλές αποφεύγουν να διακανονίσουν την οφειλή τους βασιζόμενοι ίσως στην κοινωνική ευαισθησία της επιχείρησης. Ωστόσο αυτό αποβαίνει σε βάρος τους καθώς χάνουν την έκπτωση του 15%, ενώ με κάποιο μικρό μηναίο ποσό, π.χ. από 10 έως 30 ευρώ, θα ήταν συνεπείς και θα επωφελούνταν από την έκπτωση του 15%» τονίζει χαρακτηριστικά η ΔΕΗ στην ανακοίνωσή της.
Πρόκειται για την πολυπληθέστερη κατηγορία πελατών, 1.230.000 καταναλωτές με χρέος κάτω από 500 ευρώ ο καθένας, που όλοι μαζί χρωστούν 146 εκατ. ευρώ.
Στην κατηγορία μεταξύ 500 και 1.000 ευρώ δεν έχουν διακανονίσει 298.000 πελάτες με σύνολο οφειλής 153 εκατ. ευρώ, στην κατηγορία μεταξύ 1.000 και 3.000 ευρώ δεν έχουν ρυθμίσει την οφειλή τους 216.000 πελάτες με συνολικό χρέος 278 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, περί τους 89.000 πελάτες, με οφειλές άνω των 3.000 ευρώ ο καθένας, χρωστούν συνολικά 509 εκατ. ευρώ
«Ενας μεγάλος αριθμός πελατών των δύο τελευταίων κατηγοριών (χρέος από 1.000 έως 3.000 ευρώ και άνω των 3.000 ευρώ) αποφεύγουν συστηματικά να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους. Η αντίληψη αυτή είναι το υπόβαθρο της μη τακτοποίησης οφειλών παρά τη διευκόλυνση των 36 δόσεων, τις οποίες θυμούνται όταν γίνει διακοπή της ηλεκτροδότησης. Σε ένα μεγάλο μέρος αυτών έχει γίνει παρέμβαση στον μετρητή και μάλιστα περισσότερο από μία φορά» τονίζει η ανακοίνωση και καλεί όλους τους πελάτες να σπεύσουν να ενταχθούν στη ρύθμιση των 36 δόσεων, διαφορετικά «η ευθύνη είναι δική τους » αναφέρει με νόημα η ανακοίνωση.
Με ανάλογο πνεύμα ήταν και η απάντηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΗ Μανώλη Παναγιωτάκη προς την ΕΣΕΕ (έμποροι), στην οποία τονίζει ότι «πρωταθλητές στην ασυνέπεια είναι οι πελάτες και μέλη σας (ΕΣΕΕ) στις πιο εύρωστες οικονομικά περιοχές σε αντίθεση με τις πιο αδύναμες οικονομικά περιοχές, όπου πελάτες μας και μέλη σας είναι πρωταθλητές της συνέπειας».
πηγη: imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου