Καταγγέλλει ο Δημήτρης Βαρβιτσιώτης
ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ
Η τράπεζα σου στέλνει ένα χαρτί που σου λέει ότι πρέπει να πληρώσεις τον δικηγόρο της τραπέζης 25 ευρω, αλλά ΔΕΝ σου λέει το όνομα του δικηγόρου στον οποίον έχει ανατεθεί η υπόθεσή σου !!!
Η τράπεζα σου στέλνει ένα χαρτί που σου λέει ότι πρέπει να πληρώσεις τον δικηγόρο της τραπέζης 25 ευρω, αλλά ΔΕΝ σου λέει το όνομα του δικηγόρου στον οποίον έχει ανατεθεί η υπόθεσή σου !!!
Ρε εσείς στην Eurobank είστε καλά ;;; Πάτε καλά ρε χαϊβάνια ;;;
Θα μάθετε ποτέ να δουλεύετε για τους πελάτες σας και ΟΧΙ αποκλειστικά για την πάρτι σας ;;;
Θέλω να κάνω εξάλειψη προσημείωσης υποθήκης σε ακίνητό μου, και θα πρέπει να συνεννοηθώ με τον δικηγόρο της τράπεζας για το πότε θα πάμε στο δικαστήριο.
Εδώ αρχίζει και το τρελό της ιστορίας….Διαβάστε & απολαύστε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει η συγκεκριμένη τράπεζα στους πελάτες της !!!
Α) Η τράπεζα σου στέλνει ένα χαρτί που σου λέει ότι πρέπει να πληρώσεις τον δικηγόρο της τραπέζης 25 ευρω, αλλά ΔΕΝ σου λέει το όνομα του δικηγόρου στον οποίον έχει ανατεθεί η υπόθεσή σου.
Β) Το χαρτί που σου δίνουν έχει ΜΟΝΟ έναν αριθμό τηλεφώνου (για ΟΛΟΥΣ τους πελάτες της τράπεζας & για ΟΛΗ την Ελλάδα). Άρα, φανταστείτε το τι γίνεται με τον συγκεκριμένο αριθμό τηλεφώνου. Ποιο πολλές πιθανότητες έχεις να πιάσεις το LOTTO παρα αυτόν τον αριθμό !!!
Γ) Σε αυτόν τον αριθμό τηλεφώνου υπάρχει αυτόματος τηλεφωνητής, ο οποίος σου προτείνει να επικοινωνήσεις με την νομική υπηρεσία σε ένα συγκεκριμένο email το οποίο όμως….ΔΕΝ υπάρχει !!!
(Τα μειλ που έστειλα σε αυτήν την ηλεκτρονική διεύθυνση, μου γυρίσαν ΟΛΑ πίσω).
Δ) Το Europhone banking ΔΕΝ μπορεί να σε συνδέσει με την νομική υπηρεσία της τραπέζης, και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να σου δώσει τον αριθμό τηλεφώνου του τηλεφωνικού κέντρου της νομικής υπηρεσίας.
(άρα τι σκατα end-to-end services παρέχει και αυτό ??)
Ε) Το τηλεφωνικό κέντρο της Νομικής υπηρεσίας, σε ενημερώνει ότι ΜΟΝΟ δικηγόροι (και ΟΧΙ πελάτες της τραπέζης) μπορούν να μιλήσουν με την νομική υπηρεσία, και ΑΡΝΗΤΑΙ να σε συνδέσει με το αρμόδιο τμήμα !!
(Όταν κάνεις το λάθος να ρωτήσεις τι θα γίνει με την υπόθεσή μου, σου προτείνει να επικοινωνήσεις με το υποκατάστημα που έχεις το δάνειο).
ΣΤ) Το υποκατάστημα δηλώνει ότι ΔΕΝ γνωρίζει την διαδικασία εξάλειψης προσημείωσης υποθήκης (μόνο να κάνει προσημειώσεις ξέρει….οι εξαλείψεις του είναι άγνωστες) και δηλώνει ότι ΟΥΤΕ και αυτό μιλάει με την νομική υπηρεσία !!.
Το υποκατάστημα πρέπει να μιλήσει με την Στεγαστική Πίστη, και αυτή θα μιλήσει με την Νομική Υπηρεσία.
(άντε τώρα εσύ περίμενε 15 μέρες για να τα βρούνε πρώτα αυτοί μεταξύ τους).
Συμπέρασμα: Έχω χάσει μισή μέρα στα τηλέφωνα, έχω στείλει μια σειρά από μειλς και μέχρι τώρα ΔΕΝ έχω κάνει την δουλειά μου & ΔΕΝ έχω κατορθώσει να επικοινωνήσω με το αρμόδιο τμήμα !!!!
Άρα λοιπόν εγω ευλόγως ερωτώ:
Ρε εσείς στην Eurobank, για βάλτε όλα τα παραπάνω δίπλα στην διαφήμισή σας ότι «νοιάζεστε για εμάς & ότι είστε δίπλα μας» και δέστε πόσο κοντά είναι αυτό που διαφημίζετε με την ωμή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουμε ΟΛΟΙ εμείς !!
Σημείωση: Συγχαρητήρια σε αυτόν τον υπάλληλό σας που σχεδίασε αυτό το Process !!!
(Μην ξεχάσετε στο τέλος του χρόνου να του δώσετε και bonus γιατί κατόρθωσε να σας κάνει να μην έχετε ΚΑΜΙΑ σχέση με την πραγματικότητα) !!
ΠΗΓΗ
https://www.facebook.com/dvarvis/posts/10154225296483453
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου