ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

ΒΟΜΒΕΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΥΣ, ΚΟΥΛΗ & ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ !!!

ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ Ο ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Εκρηκτικός και αποκαλυπτικός όπως πάντα, χωρίς να μασήσει τα λόγια του, τους έστειλε και πάλι όλους αδιάβαστους !!!
Λαθρεμπόρους καυσίμων και καναλάρχες, τον Στεργιώτη, τον πρόεδρο Κούλη, τον προεδρικό παιδεραστή Γεωργιάδη, αλλά και το Μαξίμου που, ενώ έφαγε τα μούτρα του, συνεχίζει να μην ακούει !!!

Δείτε εδώ το βίντεο : 



Παρέμβαση στην τηλεοπτική εκπομπή «ΥΠΕΡΒΑΣΗ» με τους Κ. Τόμπρα και Λ. Στάμο, στο Kontra channel, έκανε o Ανεξάρτητος Βουλευτής και πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος, με αφορμή κοινοβουλευτική του παρέμβαση για την διαφθορά που προκύπτει από την διακίνηση λαθραίων καυσίμων…

Ο Νίκος Νικολόπουλος απαντώντας σε ερώτηση του Κ. Τόμπρα τόνισε:


«Το φαινόμενο της παράνομης διακίνησης καυσίμων (λαθρεμπόριο, δασμοφοροδιαφυγή, νοθεία, κλοπή, κ.λπ.) έχει προκαλέσει απώλειες των δημοσίων εσόδων, που ανέρχονται στο 1 δις ευρώ ετησίως, όπως έχει καταγγείλει από το βήμα της Βουλής στις 13/1/2012 ο πρώην Πρωθυπουργός, κ. Λ. Παπαδήμος: «Το λαθρεμπόριο καυσίμων είναι ένα σημαντικό πρόβλημα. Και δεν είναι μόνο η απώλεια εσόδων για το δημόσιο, που πιθανόν φθάνει σε ετήσιο ύψος 1.000.000.000 ευρώ, είναι επίσης το γεγονός ότι η απώλεια αυτή των εσόδων συμβαίνει σε μια εποχή που η χώρα δοκιμάζεται από ένα δημοσιονομικό πρόβλημα και οι νομοταγείς φορολογούμενοι πολίτες επιβαρύνονται, στα όρια της οικονομικής αντοχής, με φορολογικά βάρη και απώλειες εισοδήματος. Για τους λόγους αυτούς,  το λαθρεμπόριο καυσίμων δεν είναι μόνο μία πηγή στέρησης εσόδων του προϋπολογισμού, αλλά πληγή στο κράτος δικαίου και στη νομιμότητα. Συνιστά ένα κραυγαλέο πρόβλημα κοινωνικής αδικίας, διότι κάποιοι επιτήδειοι πλουτίζουν σε βάρος του κοινωνικού συνόλου». Προσφάτως, δε, η απώλεια δημοσίων εσόδων, όπως ισχυρίζονται κάποιοι, προσδιορίζεται στα 150 μέχρι 300 εκατ. ευρώ.!!!!! δασμοφοροδιαφυγή αλλά και την κλοπή καυσίμων, καθαυτή.
« Πέρασαν 15 χρόνια, από τότε που εκφράσθηκε η πολιτική βούληση για την πάταξη του λαθρεμπορίου και της νοθείας των καυσίμων, καθώς και για την εγκατάσταση ολοκληρωμένων συστημάτων ελέγχου εισροών-εκροών, σε όλα τα στάδια διακίνησης και διάθεσης πετρελαιοειδών προϊόντων. Όλα αυτά, όμως, παρέμειναν σε θεωρητικό επίπεδο. Πέρασαν 5 χρόνια (σήμερα 6), από την ψήφιση της πρώτης νομοθετικής ρύθμισης και ακόμη, τα συστήματα δεν λειτουργούν, στο σύνολο τους, στη πράξη. Δεκάδες χρόνια παλινωδιών, πολιτικά τερτίπια, καταστάσεις που προσβάλλουν κάθε έννοια υπευθυνότητας, νομιμότητας, διαφάνειας και πολιτικής αξιοπρέπειας». 

«ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΠΛΟΚΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ»

Για πρώτη φορά το 1998, το Υπουργείο Οικονομικών αποφασίζει την συγκρότηση επιτροπής Το 2008 αποφασίζεται εκ νέου η συγκρότηση τρίτης επιτροπής
Τελικά, υιοθετήθηκε η πρόταση των πρατηριούχων και αξιοποιήθηκε, προς το παρόν,  μόνον επικοινωνιακά, σαν ιδέα αποτελεσματικού ελέγχου της παράνομης διακίνησης καυσίμων, αλλά δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να εφαρμοσθεί. Ο λόγος είναι, η έλλειψη πολιτικής βούλησης για σύγκρουση με τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα και την διαφθορά, η ανυπαρξία σχετικής μελέτης εφαρμογής και προγραμματικού σχεδιασμού, με την παράλληλη εμπλοκή και την σύγχυση  αρμοδιοτήτων εφαρμογής, στις υπηρεσίες  6 Υπουργείων!!!
Τέλος, όσον αφορά στο Υγραέριο Κίνησης, τους τελευταίους μήνες αναπτύσσεται νέο φαινόμενο παραβατικότητας. Κάποιοι επιτήδειοι, εκμεταλλευόμενοι τα νομοθετικά κενά και την έλλειψη σχετικών ελέγχων, διαθέτουν βιομηχανικό υγραέριο ως υγραέριο κίνησης, τσεπώνοντας την διαφορά του ΕΦΚ, σε βάρος των δημοσίων εσόδων. Για το θέμα πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα, πριν πάρει διαστάσεις η σχετική παραβατικότητα, κατ’ αναλογία με την αγορά πετρελαιοειδών.  

Είναι εγκληματικό σήμερα να συνθλίβονται οικονομικά οι Έλληνες πολίτες με μειώσεις μισθών και συντάξεων, κατάργηση κοινωνικών παροχών, υψηλή φορολόγηση των χαμηλών εισοδημάτων, και να μη μπορούν να καταπολεμήσουν την παράνομη διακίνηση καυσίμων και να συλλάβουν την εκτεταμένη δασμοφοροδιαφυγή.

Είναι απολύτως προφανές, ότι την αποκλειστική ευθύνη για την μη καταπολέμηση της παράνομης διακίνησης καυσίμων (λαθρεμπόριο, φοροδιαφυγή, νοθεία, κλοπή, κλπ) την έχουν μέχρι σήμερα όλες οι Κυβερνήσεις της τελευταίας εικοσαετίας, οι οποίες καλλιέργησαν σκοπίμως στην κοινή γνώμη τον μύθο, ότι για το λαθρεμπόριο των καυσίμων ευθύνονται αποκλειστικά σχεδόν και μόνον οι πρατηριούχοι!!!

Η μοναδική λύση για την πάταξη της παράνομης διακίνησης καυσίμων είναι η άρση όλων των γραφειοκρατικών εμποδίων και η απλούστευση με αυστηρό χρονοδιάγραμμα των διαδικασιών εγκατάστασης του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου εισροών-εκροών, σε όλα τα στάδια διακίνησης και διάθεσης των καυσίμων και των υγραερίων.

Σήμερα, στο αιώνα της τεχνολογικής και ηλεκτρονικής εξέλιξης, που όλα παρακολουθούνται από χιλιάδες χιλιόμετρα, είναι αδιανόητο οι υπηρεσίες ενός συντεταγμένου Κράτους να μη μπορούν να παρακολουθήσουν ένα λίτρο καυσίμου, από την εισαγωγή του μέχρι την κατανάλωση του».

Και έκλεισε την παρέμβαση του θέτοντας τα παρακάτω σημαντικά ερωτήματα :    

Σκοπεύει να επιδείξει η κυβέρνηση ουσιαστική πολιτική βούληση, προκειμένου να εφαρμοστούν οι ήδη υπάρχουσες & προβλεπόμενες δια της νομοθεσίας μέθοδοι ελέγχου των εισροών-εκροών καυσίμων σε όλα τα στάδια της διακίνησής τους, ειδικά, δε, στα διυλιστήρια;

Προτίθεται να προβεί σε απογραφή και καταχώρηση σε κεντρική βάση δεδομένων της Γ.Γ.Π.Σ  των αδειών λειτουργίας όλων των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται:  α) στις Εισαγωγές, Διύλιση, Εμπορία, Μεταφορά Πετρελαιοειδών προϊόντων και Υγραερίων, β) των επιχειρήσεων που επεξεργάζονται και διακινούν πετρελαιοειδή απόβλητα (slops) και γ) όλων των μεταφορικών μέσων χερσαίων και θαλάσσιων;

Θα γίνει απογραφή και καταχώρηση σε κεντρική βάση δεδομένων της Γ.Γ.Π.Σ., όλων των δεξαμενών αποθήκευσης Πετρελαιοειδών προϊόντων και Υγραερίων, σταθερών και κινητών, επίγειων και υπόγειων, χωρητικότητας πάνω από 5 κυβικά;     

Θα γίνει έλεγχος διακίνησης καυσίμων σε όλα τα στάδια παραγωγής, διύλισης, αποθήκευσης, διακίνησης, εμπορίας κλπ. και ΕΔΕ, προκειμένου να διερευνηθεί ποιοι πρωτοστάτησαν δια της αδιαφορίας τους στην επιζήμια για το Κράτος μας και τους Έλληνες πολίτες διαιώνιση της παράνομης διακίνησης καυσίμων;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου